334. forduló, 336. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 6. 15h:48'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,100] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 sáfrányport (777 arany kikiáltási áron), 50 kaját (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Bizsergető érzés fut szét a tagjaidban. Alig mered hinni az eszeddel, hogy a mágia mesteri tudójává váltál, de a szíved mást súg! Felemeled a kezedet, és kántálni kezdesz a titkos nyelven. Szivárvány szökken elő a földből, kapaszkodót nyújtva az égbe! Boldogan indulsz felfelé. A világosság egyre nagyobb, egyre kevésbé kibírható. Kinyitod a szemedet... Igen, már világos van, itt a reggel! Halványan emlékszel csak a kellemes és ígéretes álomra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+325 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

fgo felt. gonoszkodás
Minden fgo parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 576.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy bávatag golombár!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (35 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy cápaölő tőr. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Muezli aranykeze. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 546.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladatod egy bávatag golombár legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (31 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Luthius karkötője. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy sárkánypikkely. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 506.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Alig kezdesz el mászni, belátod, hogy ez a feladat lehetetlen számodra: más dolog felmászni egy létrán, és más a plafonon közlekedni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás).
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 496.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[206,99] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Káoszkígyóval megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 115, gyógyulás: 102, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [208,97] Kisebb hegyek emelkednek itt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 14 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Dornodon szentélye van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval megdöföd az ekharion jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 458.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy umbatari bromag.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag bal vállát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod az umbatari bromag testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az umbatari bromag jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 239, gyógyulás: 126, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+100 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [60 pontot használtál fel, van még 398.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hegyi góliát.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 40, gyógyulás: 50, összesen: +10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 368.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 62, gyógyulás: 41, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 338.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

v 75 76 elmormolod a 75. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[208,96] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [208,95] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [209,94] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 295.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[210,93] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy csodabazár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [211,92] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Port kavar a távolban egy homokvihar. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Elrakod a távcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [212,91] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 277.]

m 8 mozogsz északra
[212,90] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [6 pontot használtál fel, van még 271.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy mélység fattya!

Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 251.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 231.]

szk 256 keresed a 256. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés gigaférget. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

bpb bef. parancs berakása:

v 54 6666 elmormolod az 54. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:213,Y:88. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 126.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 121.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 11, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a csataremák. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 117 pontod maradt, ebből a következő körre 117 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 32 (45) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 34 (39) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 31 (41) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 534/314 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 775/433 Pénz: 7410 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 155/173 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 29
Eddig összesen 2048 szörnyet (14 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 22021 TP-t kaptál. Jelenleg 2104438 TP-d van. A következő szinthez még 195562 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5412 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 (+10%) ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: *31/100 (+2%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/19 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/26 (+16%) 2. nyomkövetés: 60/69 (+4%) 3. lopás: 51/81
4. mászás: 10/9 (+27%) 5. csapdakészítés: 20/63 (+6%) 6. csapdaészlelés: 37/30 (+4%)
7. gyógyítás: 83/15 (+17%) 8. titkosírás: 5/51 9. felderítés: 23/3
10. szörnyidomítás: 14/69 11. teológia: 69/8 (+28%) 12. taumaturgia: 52/57 (+3%)
13. szerencsejáték: 5/37 14. versengés: 22/64 15. zene: 2/15 (+10%)
16. szörnyismeret: 27/97 17. pszi: 19/9 (+3%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 19/70 (+44%)
22. úszás: 9/38 (+12%) 23. főzés: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 4 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
3 tinta (#101) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 moa üveggömb (#383)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(206,99) tyrannoszaurusz rex (#160), Elenios oltár, 48. jellempróba
(207,98) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(208,95) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(208,96) érclelőhely
(208,97) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), oltár, téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely, ekharionok (#232), umbatari bromag (#770), hegyi góliát (#244), orbitális mackósajt (#229)
(209,94) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 23. jellempróba, 255. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(210,93) Tharr oltár, 22. jellempróba
(211,92) Leah oltár, bűbájlidérc (#761)
(212,90) tavacska, Leah oltár, mélység fattya (#199), elektromos angolna (#196)
(212,91) Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek