334. forduló, 336. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 22. 15h:12'
EZ A 1301. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
1302. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,53] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+349 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 688.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 683.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 678.]

* 4. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 673.]

* 5. KP: v 1 50 25 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 668.]

* 6. KP: vv 224 182 165 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666.]

* 7. KP: kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 8. KP: v 169 25 25 elmormolod a 169. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 661.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 761.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 861.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 851.]

p 116 használod a 116. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 846.]

v 198 169 63 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

178 179 180
52
53
54
(179,53) erdei bölcs háza (#667)

[169,63] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 828.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 823.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [3. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. (ld. enc.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 17. PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[21 pontot használtál fel, van még 802.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 802.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [18. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [19. PONT.] [7 pontot használtál fel, van még 795.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 24. PONTRA. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 31. PONTRA. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [32. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 774.]

lm 33 35 37 mozogsz 33 35 37
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [34. PONTRA.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [35. PONT.] Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [36. PONTON.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [37. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [38. PONTON.] [21 pontot használtál fel, van még 753.]

lm 40 2 11 mozogsz 40 2 11
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [39. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [56. PONTON vagy.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [10. PONTRA.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 29. PONTRA. [28 pontot használtál fel, van még 725.]

lm 30 42 47 mozogsz 30 42 47
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [30. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [45. PONTRA.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [47. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 704.]

lm 51 54 55 mozogsz 51 54 55
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [49. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [51. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gránitelementál. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hajító csillagot. IQ-d TF-elődött. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [52. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [46 pontot használtál fel, van még 658.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[170,62] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 27 aranyat. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 24, gyógyulás: 82, összesen: +58 ÉP}


(Továbbmész...) [171,61] Továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 23 aranyat. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 22, gyógyulás: 73, összesen: +51 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [172,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alaron lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy jégtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a jégtroll fejét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a jégtroll fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a jégtroll jeges testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 1 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}

[49 pontot használtál fel, van még 609.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[173,59] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy orbitális mackósajt. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 33 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 62, gyógyulás: 51, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [174,58] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll bal lábát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy törpe bányát. Felfedeztél egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [175,57] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion szőrös kezét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [21 pontot használtál fel, van még 588.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[176,56] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Látsz egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Árnyék előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a griffőniksz farkát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a griffőniksz nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a griffőniksz fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy fekete griff!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff bal oldalát. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff ébenfekete testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 mutáns csontot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [177,55] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Thak Grober, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy quwarg boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [178,54] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[45 pontot használtál fel, van még 543.]

m 1 mozogsz északkeletre
[179,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Felfedeztél egy óriás liánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (667. épület.).
Összeakadsz Don Kermorwannal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[7 pontot használtál fel, van még 536.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2 160 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 54 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

ef 8 514 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 475.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 452.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 412.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 372.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 414 életpontot sebeztél. A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 24, 29.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a király szilmill. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 676 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít...

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 40 (67) Szint: 36 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 60 (74) Támadás: 64 (67) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 36 (50) Védekezés: 48 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 33 (47) Életpont: 797/872 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (65) Varázspont: 1839/481 Pénz: 2766 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 50/5 Pszi pont: 259/254 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 49
Eddig összesen 3772 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 589 TP-t kaptál. Jelenleg 6 298 748 TP-d van. A következő szinthez még 201 252 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 334. fordulódban 6658 arany került a bankszámládra. 6658 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/39 ökölvívás: 37/65 (+1%) szúrófegyverek: 26/64 (+2%)
vágófegyverek: 17/37 ütőfegyverek: 7/99 lőfegyverek: 21/96 (+2%)
dobófegyverek: 32/74 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 184,58
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/95 2. nyomkövetés: 71/4 (+13%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 16/97 (+5%) 5. csapdakészítés: 23/50 (+7%) 6. csapdaészlelés: 7/50
7. gyógyítás: 67/21 8. titkosírás: 6/30 9. felderítés: 18/90
10. szörnyidomítás: 10/21 11. teológia: 43/28 (+14%) 12. taumaturgia: 70/71 (+16%)
13. szerencsejáték: 2/7 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 37/37
16. zene: 23/34 17. szörnyismeret: 25/56 18. pszi: 26/90 (+7%)
19. zárnyitás: 6/96 20. vadászat: 11/5 21. bányászat: 28/17 (+111%)
22. úszás: 9/96 23. főzés: 11/7 24. csapatmunka: 1/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (47,25) áldomás II (#169) (25,25) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve)
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 87, 92, 189, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 145.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 33. Szerzett pont: 3556. Beállított erő: 0 Összpont: 130904

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3725 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * cápafog (#833) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 jégcsákány (#1574) 1 Krogan buzogánya (#1561)
1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
9 mihlanil nyíl (#597) 16 nyílvessző (#108) 52 ubuk tüske (#131)
3 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
17 bogyógránát (#430) 12 bumeráng (#249) 11 ekharion dárda (#1557)
1 esszenciakristály (#350) 17 ezüstshuriken (#327) 1 fejsze (#1240)
20 hajító csillag (#939) 5 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
36 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 mihlanil dobótőr (#599) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 7 * ubuk dobónyíl (#138) 15 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 gyémántsisak (#467) 1 mentát korona (#1559)
1 * optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
4 * boszorkánykendő (#1697) 1 * ryuku vállvédő (#1323)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 2 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 8 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
8 aranylánc (#191) 4 gyöngysor (#192) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 mászó-karperec (#392) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
24 * angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 58]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8]
19 fűszertartó (#210) [bennük 69 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 5 pondróvér (#1232), fér még: 7]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 196]
3 szent kehely (#257) [bennük 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 23]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
1 toxyl üvegcse (#592) [benne 10 csepp toxyl (#591), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 158]
4 vizestömlő (#3) [bennük 65 korty víz (#27), fér még: 15]
6 zöld üveg (#82) [bennük 120 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554)
16 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 30 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 6 ezüst kulcs (#184)
10 Fairlight szütyője (#2108) 8 fenőkő (#1618) 2 fiatalság itala (#473)
1 furulya (#233) 7 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 87 kaja (#2) 21 káoszrelikvia (#2644)
3 keg gomba (#1615) 106 kis káoszrelikvia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 3 kristályfolyadék (#449) 6 kristálygömb (#265)
8 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus hátizsák (#735)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
15 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 2 nagy aranykulcs (#246)
7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
25 ork csodaszer (#1228) 5 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 ryuku védőkenőcs (#1154) 5 sáfránykő (#979)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 7 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
14 titanitdukát (#1480) 3 titkos teleportkő (#1387) 1 tudás gyöngye (#522)
4 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
18 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 alaprúna (#2670) 1 alligátorbőr (#661)
40 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
11 aranytoll (#572) 35 argumérc (#2632) 2 arx formázó minta (#298)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 27 bordacsont (#16)
37 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582) 19 csillagbot (#929)
19 csillezsályalevél (#1253) 15 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
10 darázsszárny (#652) 10 dentor bőr (#551) 3 dorony tüdő (#212)
15 dözmöng szív (#122) 3 ében toboz (#578) 4 eknozol (#540)
1 era formázó minta (#418) 2 evaporőr háj (#105) 12 ezüstdarab (#326)
5 fabontó (#106) 52 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
13 fokhagyma (#403) 18 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
15 grifftojás (#179) 11 gromak bőr (#268) 21 gyíkfű (#201)
58 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390) 2 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236)
4 iknegurin (#541) 6 ilkin érc (#232) 6 jégszív (#282)
7 kaktuszbogyó (#429) 32 kaktusztüske (#114) 12 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205) 13 kék orchidea (#68)
16 kőszem (#304) 1 küklopsz szem (#643) 19 kvazár (#244)
11 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 3 lapockacsont (#33)
1 lélekesszencia (#619) 7 lidércesszencia (#1074) 5 liumbe hajtás (#655)
7 lótuszvirág (#447) 237 madártoll (#112) 6 mágiaszilánk (#2668)
6 magszim bél (#103) 47 mákrózsa virág (#56) 2 mammutbőr (#1078)
4 mandibulapenge (#125) 11 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 2 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 9 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
27 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758) 9 móri gyümölcs (#116)
14 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 86 ómatéria (#2642)
11 óndarab (#85) 6 ormánygőte csont (#21) 24 ovimon-bogyó (#207)
19 pézsmatökmag (#934) 105 pirkit (#153) 3 praglonc hártya (#215)
20 púderkő (#119) 31 pular kristály (#239) 22 purifikátor háj (#269)
6 rájabőr (#404) 11 ramit kő (#226) 19 remák szív (#264)
12 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 15 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 4 sárkánypikkely (#292)
1 smaragdkő (#678) 18 smirglilevél (#29) 44 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
3 szulfin (#676) 11 + szvó-ektoplazma (#151) 10 téfea-agy (#172)
4 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 4 tyrex csont (#280)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 21 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 16 vasérc (#152)
2 vörös zyel (#606) 7 xirnox szív (#213)

Összsúly: 524.87 kg Megterheltség: 182%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (2 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
250 kaja (#2) 45 Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 csillagbot (#929) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 pézsmatökmag (#934) 3 pirkit (#153)
2 sáfránykő (#979) 4 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
374 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 2 ezüstdarab (#326)
1 gromak bőr (#268) 1 jégszív (#282) 6 kaja (#2)
1 moa gyémánt (#385) 1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85)
11 pular kristály (#239) 1 szent kehely (#257) 2 varázskő (#305)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
(170,62) vaskohó (#155), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(171,61) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(172,60) Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, jégtroll (#164)
(173,59) tüskés harci gromakok (#156), oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(174,58) kétfejű trollok (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(175,57) ekharion (#232), Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(176,56) sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), fekete griff (#107)
(177,55) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, 31. jellempróba, érclelőhely
(178,54) művészi porolit (#720), oltár, 46. jellempróba, északkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(179,53) erdei bölcs háza (#667), bávatag golombár (#165), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), trikornis herceg (#261), Don Kermorwan (3838. kalandozó), drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek