333. forduló, 335. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 15h:27'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AUTHORICUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,103] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Lítia De Fandargo, amikor összefutottatok, adott neked egy ollót. Ahogy felébredsz, idegen környezetben találod magad. Félhomály van, fullasztó hőség és állott a levegő. Egy óriási barlangban vagy valahol mélyen a Föld szívében. Körülötted hatalmas gránit pulpitusok, melyek mögött komor tekintetű alakok sorakoznak, mint egykori hősök szobrai valahonnan az elfeledett időkből. Mikor a veled szemben álló alak szemébe nézel, alig bírsz megállni a lábadon. Szigorú tekintete a velődig hatol, úgy érzed egyenesen a lelkedbe lát. Kicsinek és gyengének érzed magad, és kétségbeesve markolod meg Chara-din szimbólumát. Egyszer csak az egyik szoborszerű alak megszólal. Mély hangja betölti a termet, és megremeg a szikla a lábad alatt, ahogy beszel: "Megmérettettél, és bűnösnek találtattál!" Kezét lágyan felemeli és halkan kántálni kezd. A többi alak csatlakozik a rituáléhoz. A földrengés egyre erősebb lesz, és egyszer csak megreped a föld a talpad alatt. A nyílásból forró, fojtogató gőzök csapnak fel. Vakon, fulladozva szorongatod a szakadék peremet, nehogy az alant folyó izzó magmába zuhanj. Ekkor leomlik a kezed alatt a perem, és te ordítva zuhansz a mélybe... Idegeid már nem bírják tovább, hirtelen rángás térít magadhoz, s amint tudatára ébredsz, hogy még mindig a batyud mellett hánykolódva üvöltesz a rémülettől, elhallgatsz. - Csak egy álom volt. - nyugtatgatod magad nem sok meggyőződéssel.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyű nyíl van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. [vashegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+291 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

kf 453 441 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
[A parancs tárolásra került.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

a 1227 5437 átadod az 1227. tárgyat az 5437. kalandozónak
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 energialándzsát Farfadet Larron részére. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

v 1 666 20 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 68, gyógyulás: 111, összesen: +43 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 501.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tyrannoszaurusz rex.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 75, gyógyulás: 95, összesen: +20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 471.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor bal karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 80, gyógyulás: 120, összesen: +40 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 441.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[196,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Analotha előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Találsz egy krómkaktuszt.

(Továbbmész...) [197,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elena vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [198,100] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 393.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[199,100] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 63, gyógyulás: 46, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [200,99] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Vándor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[12 pontot használtál fel, van még 381.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Fekete Kehely. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy piranha zsákvédő. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy orbitális mackósajtot!

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt bal oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 50, gyógyulás: 40, összesen: -10 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy lótuszfőzetet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 341.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralkultrip néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklóptúrpók". Hadarva ismerteti a feladatot. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ekharion. A kalandmester int - itt az idő!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy natali kő. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy vérvörös köpeny. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 311.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy quwarg parafenomén legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy királyi koronát 600 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 281.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[201,98] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy rát-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 61, gyógyulás: 47, összesen: -14 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [203,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a mutáns nő (Auralátás: Donna Kalucsni - 4263. kalandozó) letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (7 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [37 pontot használtál fel, van még 244.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[204,99] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [205,100] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 232.]

v 380 6666 elmormolod a 380. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a böfögtető átok varázslatot! A varázslat kudarcot vall. Úgy tűnik, hogy a célpont kalandozó túl messzire táborozik tőled. [-100 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

v 54 6666 elmormolod az 54. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kristálygömb varázslatot! A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:213,Y:88. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

h 335 1 8 használod a 335. tárgyat
Mostantól hajadat rendszeresen kopaszra nyírod. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

h 335 2 1 használod a 335. tárgyat
Mostantól nem hordasz szakállat, ha kinő, azonnal levágod. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

h 335 3 3 használod a 335. tárgyat
Mostantól harcsabajuszt hordasz. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] A befejezéshez még 906 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 153.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 20, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a csataremák. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

KARAKTERLAP

Authoricus, egy kopasz, borostyánszemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 32 (45) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 31 (41) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 534/471 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 775/369 Pénz: 7394 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 155/127 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 29
Eddig összesen 2034 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 23217 TP-t kaptál. Jelenleg 2082417 TP-d van. A következő szinthez még 217583 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5387 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/98 (+5%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/12 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/10 (+16%) 2. nyomkövetés: 60/65 (+15%) 3. lopás: 51/81 (+6%)
4. mászás: 9/82 (+10%) 5. csapdakészítés: 20/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 37/26 (+1%)
7. gyógyítás: 82/98 8. titkosírás: 5/51 9. felderítés: 23/3
10. szörnyidomítás: 14/69 11. teológia: 68/80 (+39%) 12. taumaturgia: 52/54 (+9%)
13. szerencsejáték: 5/37 14. versengés: 22/64 15. zene: 2/5
16. szörnyismeret: 27/97 (+10%) 17. pszi: 19/6 (+7%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 19/26
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137)
láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 energialándzsa (#1227)
1 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 dentor bőr (#551) 41 kaja (#2) 7 sáfránypor (#211)
38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,102) művészi porolit (#720), 38. jellempróba, Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)
(197,101) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(198,100) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 43. jellempróba
(199,100) kultúrmasztodon (#227), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(200,99) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761), orbitális mackósajt (#229), ekharion (#232), quwarg parafenomén (#248)
(201,98) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 40. jellempróba, Sheran oltár, kultúrmasztodonok (#227)
(202,98) quwarg boly (#359), oltár
(203,99) patak, Elenios oltár, 26. jellempróba, egy mutáns nő
(204,99) phua-kúp (#372), 43. jellempróba
(205,100) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek