Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 23. 9h:29' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
at 4114 15 | TU-t adsz át a 4114. kalandozónak 15 |
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,106] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4200 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 579 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a vortexmágus testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 9774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
im | imádkozol |
bb 260 363 94 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (363 darabot) |
im | imádkozol |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 9. pont 40: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 40. pont 40: 4. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 40. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 480.]
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 1639 1894 | használod az 522. tárgyat az 1639. tárgyat az 1894. tárgyat |
kf 1114 527 1894 | kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat az 527. tárggyal az 1894. tárgyat |
kno 11 4 | képesség-növelés 11 |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 198 193 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [187,108] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] A terep lápos, mocsaras területre vált. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb oldalát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a lidércúr jobb oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a lidércúr jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 44 sebzést okoz. Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 585 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany. 1353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 542 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 592 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fénypajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 21 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP]. 4898 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szutykos remák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 604 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 1650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 591 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy átokmurgattyú. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 591 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a szánalmas pondró nyakát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel kicsit megvagdalod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] 5323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 201, gyógyulás: 4, összesen: -197 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos bal vállát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A 8 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [193,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Továbbmész...) [193,18] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod a vezérfarkas testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a vezérfarkas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A fényaura 16 ép-t sebez. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 180, gyógyulás: 4, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [193,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy tűzbokrot.
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy elpusztított fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
ef 40 507 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől. |
MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától. |
Erő: | 50 (59) | Szint: | 37 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 47 (55) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 49 (59) | Védekezés: | 92 (99) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 47 (55) | Életpont: | 748/576 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (64) | Varázspont: | 2033/4 | Pénz: | 26673 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 244/274 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 36/92 (+5%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/73 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/45 | 2. nyomkövetés: | 61/64 | 3. mászás: | 10/45 |
4. csapdakészítés: | 25/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/30 | 6. gyógyítás: | 58/94 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 26/86 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 76/6 (+38%) | 11. taumaturgia: | 161/94 (+416%) | 12. versengés: | 15/71 (+24%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/83 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 7/88 | 17. pszi: | 33/80 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. bányászat: | 24/29 | 21. úszás: | 12/24 |
22. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (94,9,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) |
feltámadás (#168) | mágikus ütés (#147) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Notermanthit! (teljesítve) |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 441, pontszámod: 5522. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 122 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 652 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 16 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | drakolder szem (#478) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | jégszilánk (#1128) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | szent jogar (#150) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
326 | arany (#50) | 1 | fűszertartó (#210) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |