332. forduló, 334. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 29. 10h:16'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,67] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősi csizmát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy vívónadrágot, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve G'run'dyyg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 14 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Marok Vili. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összefutsz egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Tharr lényének egy apró része. Egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy láthatatlan köpenyt, egy mordaith karkötőt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nap bírája trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gurrry. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Gurrryt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
A 4. napon összefutsz G'run'dyyggal. Tharr testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősi csizmát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy vívónadrágot, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Lőfegyvere egy hosszú íj. Lát téged! Vajon hogyan? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sepp Dietrich. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 4. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Elenios lényének egy jelentős része. Egy bársony övsálat, egy díszes tunikát, egy drag'kór fülkarikát, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy drakolder gyűrűt visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ryuku sorkatona trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Curanandune. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy.
A 4. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy moa ravatalozót, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Yamamoto. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+638 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy élőholt sullár fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 666.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 652.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]

kf 453 441 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során felfedezel egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a varánypizzát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol az árnymanó férfi (Auralátás: Münchausen - 4044. kalandozó) tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 5 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Meséljen neked Sotydo vicceket!.
[-55 varázspont.] [19 pontot használtál fel, van még 625.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), egy árnymanó férfi

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Amos Trask letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Lélegzetedet visszafojtva, hangtalanul elcsórsz egy tárgyat. Zsákmányod 10 gyógykenőcs! A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 611.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 561.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

be 629 bemész a 629. épületbe
Odasétálsz a kvazár kohó bejáratához. Egy szélesvállú, talpig kvazárba öltözött törpe jön ki üdvözölni, minden bizonnyal egyike a legendás kvazár kovácsoknak. Közlöd a törpével, hogy azonnal vetkőzzön meztelenre, és adja át a napi bevételt. A törpe válaszként haragosan meglóbálja kvazár pörölyét.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kvazár kovács jobb lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd a kvazár kovács bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kvazár kovács bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kvazár kovács kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A kvazár kovács még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 556.]

be 629 bemész a 629. épületbe
Még egyszer körülnézel vandalizmusod megnyilvánulásának helyszínén, azonban semmit sem találsz. [5 pontot használtál fel, van még 551.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!

Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 545.]

be 655 bemész a 655. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kovács fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A törpe kovács összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 540.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 534.]

be 617 bemész a 617. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlzortripbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A gnóm boltos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 529.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Acélfejű Porfin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci szekercét kap elő.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 524.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (637. épület.).
Összefutsz A Tűzhajúval. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy vezérfarkas trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[6 pontot használtál fel, van még 518.]

be 637 3 bemész a 637. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

m 5 1 1 mozogsz délnyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom gerebben-főzeléket.


(Továbbmész...) [192,104] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg!

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Big G hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Találsz egy raaba-fát. (ld. enc.) Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,103] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Longnower előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 495.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[194,103] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű támad rád.

Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: 4 nyílvessző. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [195,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.) Elérted a tökéletes gonoszságot! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[47 pontot használtál fel, van még 448.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 428.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve élőholt pozdorja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 398.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+100 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 338.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy roguena.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena bal első lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 308.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod a magger jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 278.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Káoszkígyóval jól megszurkálod az ősdentor jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 71, gyógyulás: 129, összesen: +58 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 248.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 27, gyógyulás: 112, összesen: +85 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 218.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Káoszkígyóval többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 53, gyógyulás: 88, összesen: +35 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 188.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval megdöföd a magger jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 158.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kultúrmasztodon.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 128.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 98 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 89.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 11, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a csataremák. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

RAABA-FA (935. TÁRGY)
A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az...

TÖKÉLETES GONOSZSÁG
Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő.

ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 32 (45) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 31 (41) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 534/387 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 775/484 Pénz: 7405 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 145/73 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 23
Eddig összesen 2026 szörnyet (17 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 35576 TP-t kaptál. Jelenleg 2059200 TP-d van. A következő szinthez még 240800 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5362 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/93 (+10%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 29/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/94 2. nyomkövetés: 60/50 (+13%) 3. lopás: 51/75 (+6%)
4. mászás: 9/72 5. csapdakészítés: 20/51 (+6%) 6. csapdaészlelés: 37/25 (+7%)
7. gyógyítás: 82/98 (+17%) 8. titkosírás: 5/51 9. felderítés: 23/3 (+2%)
10. szörnyidomítás: 14/69 11. teológia: 68/41 (+41%) 12. taumaturgia: 52/45 (+13%)
13. szerencsejáték: 5/37 14. versengés: 22/64 15. zene: 2/5
16. szörnyismeret: 27/87 (+18%) 17. pszi: 18/99 (+13%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 19/26 (+11%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (5x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137)
láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) az elme hatalma (#123) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
297 arany (#50) 3 tinta (#101) 2 vas dobónyíl (#189)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133)
3 dentor bőr (#551) 10 gyógykenőcs (#313) 3 isteni könnycsepp (#260)
21 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 13 madártoll (#112)
15 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 4 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), egy árnymanó férfi
(192,104) kihívás tornya (#502), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(193,103) Raia szent lovagja (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(194,103) dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(195,103) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, ősdentor (#282), roguena (#779), magger (#747), Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek