Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 22. 9h:49' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
hh 449 1639 1894 | használod a 449. tárgyat az 1639. tárgyat az 1894. tárgyat |
t 275 1 | támadod a 275. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 542 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 35 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje. 3712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
ee 301 282 923 | eladod a 301. tárgyat a 282. tárgyat a 923. tárgyat |
ee 429 314 76 | eladod a 429. tárgyat a 314. tárgyat a 76. tárgyat |
ee 74 261 338 | eladod a 74. tárgyat a 261. tárgyat a 338. tárgyat |
ee 323 389 390 | eladod a 323. tárgyat a 389. tárgyat a 390. tárgyat |
ea 1539 8 | eladod az 1539. tárgyat 8 |
ee 352 541 310 | eladod a 352. tárgyat az 541. tárgyat a 310. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
m 5 5 1 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított smirglibokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 566 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 726 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel kissé megkarcolod a szánalmas pondró jobb vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A fényaura 18 ép-t sebez. A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] 4929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1068, sebződés: 112, gyógyulás: 4, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [191,113] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 540 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 591 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 568 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. 4449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 585 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [191,111] Még mindig füves síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 567 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 12 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 540 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [192,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg anyakirálynő lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő nyakát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg anyakirálynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 7493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 197, gyógyulás: 4, összesen: -193 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 559 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 8751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 132, gyógyulás: 6, összesen: -126 ÉP}
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
dd 5 17 389 | eldobod az 5. tárgyat a 17. tárgyat a 389. tárgyat |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 554 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 535 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [192,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított ovimon-bokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg anyakirálynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (50 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő nyakát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 7222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 165, gyógyulás: 4, összesen: -161 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 559 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [191,107] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ősquwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 587 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 7423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 129, gyógyulás: 2, összesen: -127 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (58 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 50 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 193, gyógyulás: 4, összesen: -189 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 581 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (63 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő egyik karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád 40 sebzést okoz. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 161, gyógyulás: 4, összesen: -157 ÉP}
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 | mozogsz 17 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy árnyéktűz varázslattal köszönt csatapartnered. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 225 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) Véres nyál csordul ki a triklem drakolder száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 drakolder szemet. Elhajítod a vacak mópat gigász trófeát, és kiszedsz egy triklem drakolder trófeát. 126000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 | mozogsz 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
at 15 4114 | TU-t adsz át a 15. szörnynek 4114 |
ef 30 507 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
BO'ADHUN TIARA (744. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak közül csak a leghatalmasabbak engedhették meg maguknak, hogy elzarándokolva a Pusztulás Kráterébe, megkovácsoltassák maguknak a szent bo'adhun tiarát a Teriadan káoszszellemekkel. A bo'adhun birodalom pusztulásával eltűntek azok, akik a káoszszellemeket engedelmességre tudták bírni, sírba vitték magukkal a tiara készítésének titkát. Ha manapság egy-egy előkerül ezekből a mesés relikviákból, csillagászati áron jelennek meg az árveréseken. De ezen nincs mit csodálkozni - az erő, ügyesség és egészség tulajdonságokhoz +3-at ad, a max. VP-dhez +50-et, ezenkívül védettségedet és teológiádat is megnöveli hattal. Hatalmánál fogva, a tiarát 35-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem is viselheti. |
Erő: | 50 (58) | Szint: | 37 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 47 (55) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 48 (59) | Védekezés: | 95 (102) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 44 (52) | Életpont: | 756/545 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 45 (60) | Varázspont: | 1974/363 | Pénz: | 26347 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 244/239 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 36/87 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/71 (+7%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/45 | 2. nyomkövetés: | 61/64 (+42%) | 3. mászás: | 10/45 |
4. csapdakészítés: | 25/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/30 (+12%) | 6. gyógyítás: | 58/94 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 26/80 (-200%) | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 75/68 (+43%) | 11. taumaturgia: | 157/78 (+28%) | 12. versengés: | 15/47 |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/83 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 7/88 | 17. pszi: | 33/71 (+12%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. bányászat: | 24/29 (+22%) | 21. úszás: | 12/24 |
22. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (94,9,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) |
mágikus ütés (#147) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 441, pontszámod: 5522. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 116 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 679 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | bunkó (#5) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | Fairlight botja (#476) | 7 | galachmit (#310) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
2 | grifftojás (#179) | 10 | halcsont (#390) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 9 | jégszív (#282) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 4 | mithril (#352) | |||
1 | nothar bogyó (#923) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | szigony (#389) | 3 | szögletes kő (#17) | 8 | térhajlító kavics (#1539) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3943 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpozdorja (#424) | 1 | drakolder szem (#478) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | gyöngymangó (#135) | 21 | kaja (#2) | |||
1 | Luthius karkötője (#527) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
1 | moa töltő (#525) | 1 | Morgan pálcája (#503) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | tudás gyöngye (#522) |