Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 24. 9h:14' EZ A 342. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 343. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot |
kf 453 441 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat |
fu 2 | udvarolsz a 2. fajúaknak |
fu 5 | udvarolsz az 5. fajúaknak |
ek 273 9 204 | t. energia kisütése: 273 9 204 |
at 2054 6 | TU-t adsz át a 2054. kalandozónak 6 |
fl 2 211 8 | lopsz a 2. fajúaktól a 211. tárgyat |
fl 7 211 8 | lopsz a 7. fajúaktól a 211. tárgyat |
fog 216 220 | elfogod a 216. szörnyet a 220. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 48, gyógyulás: 137, összesen: +89 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [369,65] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében halálhajcsár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ében halálhajcsár bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [368,66] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod az ében halálhajcsár fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 172 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (98 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 208, gyógyulás: 22, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [366,68] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő jégelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a jégelementál testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a jégelementál jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 176, gyógyulás: 142, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [365,68] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
rm 523 720 100 | rombolsz az 523. tárggyal a 720. tárgyat 100 pontért |
rm 523 435 300 | rombolsz az 523. tárggyal a 435. tárgyat 300 pontért |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál zsezsgő masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál jobb oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a méregelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a méregelementál csöpögő állkapcsát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregelementál bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
Erő: | 32 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 31 (41) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/34 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 533/368 | Jellem: | gonosz (642) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 43 (48) | Varázspont: | 765/24 | Pénz: | 7702 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 145/52 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 31/83 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/33 | dobófegyverek: | *28/100 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/94 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 60/37 (+28%) | 3. lopás: | 51/69 (+6%) |
4. mászás: | 9/72 | 5. csapdakészítés: | 20/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 37/18 (+1%) |
7. gyógyítás: | 82/81 (+34%) | 8. titkosírás: | 5/51 | 9. felderítés: | 23/1 |
10. szörnyidomítás: | 14/69 | 11. teológia: | 68/0 (+52%) | 12. taumaturgia: | 52/32 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 5/37 | 14. versengés: | 22/64 | 15. zene: | 2/5 |
16. szörnyismeret: | 27/69 | 17. pszi: | 18/86 (+19%) | 18. zárnyitás: | 15/94 |
19. vadászat: | 12/40 | 20. vitalitás: | 1/31 | 21. bányászat: | 19/15 (+55%) |
22. úszás: | 9/26 | 23. főzés: | 10/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (5x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) |
láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
káosz szava (#207) | >> | 25. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | Pterois volitans (#1050) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Csillagpermet (#3879) | Chara-din lesújt (#223) | >> | 20. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
91 | arany (#50) | 1 | küklopsz szem (#643) |