Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 19. 9h:36' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
kno 11 1 | képesség-növelés 11 |
ek 7 8 2 | t. energia kisütése: 7 8 2 |
hu 326 | hulladék: 326 |
m 4 | mozogsz délre |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 569 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 521 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 540 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 569 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (24 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
lm 900 5 7 | mozogsz 900 5 7 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a jégelementál testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 581 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 8 10 12 | mozogsz 8 10 12 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 552 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 15 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Démonölővel épp hogy megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 27 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 135, gyógyulás: 4, összesen: -131 ÉP}
lm 23 27 | mozogsz 23 27 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 559 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 11 aranyat. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 11 aranyat. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 28 40 | mozogsz 28 40 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 612 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és 15 arany. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 514 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
lm 42 17 20 | mozogsz 42 17 20 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 552 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 542 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 555 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 517 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 547 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 581 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 594 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a jégelementál testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 115, gyógyulás: 4, összesen: -111 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a jégelementál testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a jégelementál jobb vállát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 72, gyógyulás: 4, összesen: -68 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a jégelementál testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a jégelementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 105, gyógyulás: 4, összesen: -101 ÉP}
dd 123 5 112 | eldobod a 123. tárgyat az 5. tárgyat a 112. tárgyat |
lm 14 16 16 | mozogsz 14 16 16 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 508 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A tűzelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 588 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 539 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a viharóriás testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 130, gyógyulás: 4, összesen: -126 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál jobb karját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a jégelementál testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a jégelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a jégelementál testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a jégelementál bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 115, gyógyulás: 4, összesen: -111 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 517 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 11 aranyat. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 15 arany, 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 563 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel kicsit megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 33 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 139, gyógyulás: 4, összesen: -135 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 565 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel épp hogy megvágod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 138, gyógyulás: 4, összesen: -134 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 554 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a viharóriás bal lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 122, gyógyulás: 4, összesen: -118 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a jégelementál jobb karját. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a jégelementál bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 539 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 513 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant hadúr bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -3 VP]. 5972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 266, gyógyulás: 4, összesen: -262 ÉP}
lm 12 9 | mozogsz 12 9 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 586 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 539 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 4 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a jégelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. A fényaura 18 ép-t sebez. A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 84, gyógyulás: 4, összesen: -80 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 11 aranyat. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 563 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a viharóriás bal lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 28 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 127, gyógyulás: 4, összesen: -123 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 555 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Démonölővel kicsit megvágod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 128, gyógyulás: 4, összesen: -124 ÉP}
v 205 9 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 | mozogsz 17 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 | mozogsz 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 198 190 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,104] A terep vált: bozótos területen vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [190,106] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.
(Továbbmész...) [190,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [190,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [190,110] Még mindig füves síkságon vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [190,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.
(Továbbmész...) [190,113] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A 11 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,106] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4200 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
ef 40 507 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
Erő: | 50 (58) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 47 (55) | Támadás: | 56 (59) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 48 (59) | Védekezés: | 95 (102) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/14 év |
Egészség: | 42 (50) | Életpont: | 743/751 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (59) | Varázspont: | 1937/1282 | Pénz: | 19966 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 244/212 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 56 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 36/79 (+12%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/64 (+9%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/45 | 2. nyomkövetés: | 61/22 (+49%) | 3. mászás: | 10/45 |
4. csapdakészítés: | 25/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/18 (+54%) | 6. gyógyítás: | 58/94 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 28/80 (+212%) | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 75/25 (+34%) | 11. taumaturgia: | 157/50 (+142%) | 12. versengés: | 15/47 |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/83 | 15. zene: | 12/1 |
16. szörnyismeret: | 7/88 | 17. pszi: | 33/59 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. bányászat: | 24/7 | 21. úszás: | 12/24 |
22. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) |
mágikus ütés (#147) | nagyobb agypajzs (#120) | Pörhemór köre (#205) (94,9,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 420, pontszámod: 5234. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 764 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 3 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | mászókarom (#78) | 1 | norgat kulcs (#471) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1946 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bunkó (#5) | |||
1 | din formázó minta (#301) | 8 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
9 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
9 | jégszív (#282) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 9 | manakristály (#500) | |||
1 | óriásölő (#528) | 1 | őstroll agyaló (#427) | 3 | tudás gyöngye (#522) | |||
17 | víz (#27) |