Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 28. 12h:11' EZ A 705. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 706. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 6. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 7. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
* 8. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
bb 37 40 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (40 darabot) |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 349 | támadod a 349. szörnyet |
cir 20 | vándorcirkusz látogatása 20 |
dx | repítsen a d.ex.m. |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
sze 156 | elengeded a 156. szörnyet |
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [133,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dehidrátor. {egyik sebzési módja: 1x 3d6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a dehidrátor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bunthar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 2 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a dehidrátor jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [133,46] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy pordémon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pordémon portestét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a pordémon portestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [133,47] Ritka erdőbe érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a zsíros kígyóhúst. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
id 156 80 | idomítod a 156. szörnyet 80 pontért |
szm 156 | megölöd a 156. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [134,46] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [134,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
id 91 60 | idomítod a 91. szörnyet 60 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 396 22 99 | keresed a 396. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
ef 10 532 | energia fejlesztése 10 |
in 2298 206 215 | leírod a 2298. kalandozónak a 206. szörnyet a 215. tárgyat |
in 2298 207 321 | leírod a 2298. kalandozónak a 207. szörnyet a 321. tárgyat |
in 2298 209 337 | leírod a 2298. kalandozónak a 209. szörnyet a 337. tárgyat |
in 2298 215 369 | leírod a 2298. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat |
in 2298 216 369 | leírod a 2298. kalandozónak a 216. szörnyet a 369. tárgyat |
in 2298 219 388 | leírod a 2298. kalandozónak a 219. szörnyet a 388. tárgyat |
in 2298 251 405 | leírod a 2298. kalandozónak a 251. szörnyet a 405. tárgyat |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.] |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 38 (42) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 28 (32) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/71 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 357/357 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 (40) | Varázspont: | 692/5 | Pénz: | 3485 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 54/16 | Pszi pont: | 171/752 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/22 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 26/3 | ütőfegyverek: | 31/90 (+7%) | lőfegyverek: | 24/29 (+2%) |
dobófegyverek: | 21/56 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
133,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/19 | 2. nyomkövetés: | 59/85 (+45%) | 3. lopás: | 4/81 |
4. mászás: | 17/48 | 5. csapdakészítés: | 22/43 (+37%) | 6. csapdaészlelés: | 14/10 |
7. gyógyítás: | 46/51 | 8. titkosírás: | 20/84 | 9. felderítés: | 27/31 |
10. szörnyidomítás: | 10/47 (+110%) | 11. teológia: | 34/37 (+5%) | 12. taumaturgia: | 36/22 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 8/30 | 14. versengés: | 12/53 | 15. zene: | 25/85 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 45/29 (+33%) | 17. pszi: | 22/78 (+10%) | 18. zárnyitás: | 4/95 |
19. vadászat: | 17/33 | 20. bányászat: | 42/6 (+9%) | 21. úszás: | 8/24 |
22. főzés: | 14/65 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/92 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, labirintus (20) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), liumbe (#349) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szellem (#676) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 47. |
Kész: 1, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 231 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 75 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 92 | vashegyű nyíl (#176) | $18 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 18 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 1143 | vasérc (#152) | 1724 | quwarg tojás (#360) | 395 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 448 | pirkit (#153) | 685 | kaja (#2) | 1 | ogwawa kulcs (#1376) | 204 | sallank karom (#128) | 964 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 1 | olló (#335) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 707 | vas dobónyíl (#189) | 802 | nyílvessző (#108) | 44 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 972 | isteni könnycsepp (#260) | 72 | megsemmisítő (#1540) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 202 | sötét ital (#284) | $451 | rókafarok ($124) | 425 | gyöngymangó (#135) | 780 | csontkulcs (#74) | 1 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
34 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 6 | tinta (#101) | 11 | víz (#27) |
132 | 133 | 134 | 135 | |
40 | |
|
|
|
41 | |
|
|
|
42 | |
|
|
|
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|