330. forduló, 332. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 2. 12h:07'
EZ A 1238. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
1239. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,60] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy varázsszem varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 10. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 2 90 beraksz a bankba a 2. tárgyat (90 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 90 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[147,59] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. {max. életpontja: 141-150.} Itt csata lesz.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+5.} Amikor elhal a zaj, előmászol. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [147,58] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 141-170.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy bolyongó lidérc ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) [147,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy animált hókutya. {támadása: 97.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [30 pontot használtál fel, van még 415.]

m 8 mozogsz északra
[147,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 211-250.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 24, gyógyulás: 60, összesen: +36 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 45 ütő ellen.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kinyered egy manakristály energiáját. (+440 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 56, gyógyulás: 66, összesen: +10 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt ősmágus. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 56 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. [10 pontot használtál fel, van még 405.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 375.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 345.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

v 198 149 48 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

146 147 148 149
55
56
57
58
59
60
61
(147,56) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, 30. jellempróba, quwarg nagymester (#214), zombi mester (#251)
(147,57) 43. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(147,58) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(147,59) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)

[149,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 41, gyógyulás: 112, összesen: +71 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath támad rád. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 55, gyógyulás: 10, összesen: -45 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Notermanthi jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+12.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 vasérc és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 59, gyógyulás: 64, összesen: +5 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó és 3 gyöngymangó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 4x 5d4+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany. 1 452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 142, gyógyulás: 53, összesen: -89 ÉP}

[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 246.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[148,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bolyongó lidérc. {támadása: 51.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [147,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén! {támadása: 30.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus! Micsoda meglepetés, ez Quwargamanga! (ld. enc.) {támadása: 60.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 66 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 74 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Quwargamanga jobb vállát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga bal hátsó lábát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics (ld. enc.). 3 486 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 162, gyógyulás: 73, összesen: -89 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +43 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [147,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy quwarg bolyt. Észreveszel egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb vállát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! {max. életpontja: 201-240.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus jobb első lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 2 sallank karom. 2 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 mozogsz északra
[147,44] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült trikornis herceg. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+8.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy élőholt ősmágus volt a rémület okozója. {támadása: 57.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thoron - Laure lábát masszírozza. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac fejét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a kronokukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 674 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 18, gyógyulás: 62, összesen: +44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 20 mozogsz 20
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [20. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-291 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Hamarosan egy tüskés gigaférget pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg farkát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csatabárddal megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 123, gyógyulás: 25, összesen: -98 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. [48 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 10 526 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 26, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 475 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG)
Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.]

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 42 (56) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 33 (35) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 40 % Életkor: 72/84 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 541/525 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (58) Varázspont: 474/0 Pénz: 10024 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/16 Pszi pont: 161/534 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3188 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 691 TP-t kaptál. Jelenleg 2 531 797 TP-d van. A következő szinthez még 68 203 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, szánalmas pondró, vezérfarkas. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6836 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/84 ütőfegyverek: 30/41 (+20%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 28/22 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -25.); bogyógránát (#430) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
147,44 mezőn táborozol, a 92. labirintusban, 1. szinten, 18. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/19 (+88%) 2. nyomkövetés: 66/87 (+12%) 3. mászás: 18/55 (+12%)
4. csapdakészítés: 24/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/44 (+17%) 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 14/77 8. felderítés: 27/99 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 35/66 (+16%) 11. taumaturgia: 36/66 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 52/16 17. pszi: 22/32 (+2%) 18. zárnyitás: 13/55
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 38/13
22. úszás: 16/37 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 127, 130, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17915.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 234 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
91 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 5 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 csuklyavirág (#133)
7 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
3 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 térhajlító kavics (#1539) 3 Thargodan esszencia (#328)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

146 147 148 149 150
43
44
45
46
47
48
49
(147,44) trikornis herceg (#261), a 92. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, kronokukac (#285), tüskés gigaféreg (#256)
(147,45) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Tharr oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302)
(147,46) quwarg boly (#359), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), Quwargamanga (#963), áeratikus hasnyák (#243)
(148,47) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, ezoterikus mardel (#184)
(149,48) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 37. jellempróba, oltár, ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek