330. forduló, 332. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 10h:13'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,67] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kiütéses negátor trófea, egy halálelementál trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy barátposzáta piheg a vállán. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni Kaszás Ubaron mesterkedéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Invázióügyi Minisztériummal. Megismerted a 171. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 122. számában találsz.] Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 5 kristályfolyadékot (343 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany), 5 áldott kő (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 30 mákrózsa virág (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A 7. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy ében talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Tom a Villámkezű. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+453 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 166 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 570.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]

kf 453 441 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 441. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

ek 273 11 299 t. energia kisütése: 273 11 299
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 99 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

vv 187 187 187 elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-109 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Gyorsvarázsolsz! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-109 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Szupersebesen mormolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-109 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

vv 187 187 elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-109 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-109 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 522.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágiadagály. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! [30 pontot használtál fel, van még 482.]

m 6 mozogsz nyugatra
[364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a jégelementál nyakát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a jégelementál jobb vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-107 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 87, gyógyulás: 75, összesen: -12 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 476.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 55 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

a 1227 5437 átadod az 1227. tárgyat az 5437. kalandozónak
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

m 1 mozogsz északkeletre
[365,66] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az áldott okerón testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón nyakát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az áldott okerón nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 24, gyógyulás: 134, összesen: +110 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[366,66] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A távolból robbanások hangját hallod. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sérült Banyapók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Banyapók fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A Banyapók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ében halálhajcsár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Banyapók trófeát. 4374 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,65] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár jobb vállát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kátránygödröt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [368,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Banyapók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Banyapók szőrös potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók jobb oldalát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a Banyapók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Veronel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 452.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[369,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy albinó küklopsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (78 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az albinó küklopsz jobb lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz bal lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Káoszkígyóval meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 353, gyógyulás: 56, összesen: -297 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+308 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kaqxar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a férfi (Auralátás: Erbol - 2099. kalandozó) letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 10 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Változna a familiárisod nukleáris cickánnyá!.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a troll férfi (Auralátás: Buldózer - 4199. kalandozó) tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Hirtelen megpillantasz valami vakítóan szépet, és le sem tudod venni róla többé a pillantásod. Elcsented a kiszemelt tárgyat (1 csillogó nyakéket). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Morphose letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.

(Továbbmész...) [370,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.

Látsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [371,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [61 pontot használtál fel, van még 391.]

m 3 mozogsz délkeletre
[372,64] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.

Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 385.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 85, gyógyulás: 17, összesen: -68 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 355.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy sziklaskorpió.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+205 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 295.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kiütéses negátor. (ld. enc.) Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-6984 TP] [30 pontot használtál fel, van még 265.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 235.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-105 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
77 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 109 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 201.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 28, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a csataremák. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIADAGÁLY (132. VARÁZSLAT)
Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a kör végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY)
A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din személyes tanácsadója vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 31 (44) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 31 (41) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 31/34 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 523/309 Jellem: gonosz (635) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 743/77 Pénz: 6969 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 145/47 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 23
Eddig összesen 2002 szörnyet (10 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 35677 TP-t kaptál. Jelenleg 1992418 TP-d van. A következő szinthez még 7582 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, Banyapók, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5312 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/74 (+13%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/33 dobófegyverek: 28/95 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/78 2. nyomkövetés: 60/9 (+37%) 3. lopás: 51/63 (+12%)
4. mászás: 9/72 5. csapdakészítés: 20/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 37/17 (+8%)
7. gyógyítás: 82/47 (+34%) 8. titkosírás: 5/51 9. felderítés: 23/1
10. szörnyidomítás: 14/69 11. teológia: 67/48 (+60%) 12. taumaturgia: 52/29 (+3%)
13. szerencsejáték: 5/37 14. versengés: 22/64 15. zene: 2/5
16. szörnyismeret: 27/69 17. pszi: 18/67 (+30%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 18/60 (+77%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (3x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (5x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (4x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +99 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137)
láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
káosz szava (#207) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) Chara-din lesújt (#223) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (hátas: 5 TVP/lépés; -1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 3 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 borkonyó bibe (#312)
1 csillogó nyakék (#1120) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 küklopsz szem (#643)
5 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), jégelementál (#277)
(365,66) áldott okerón (#336), Chara-din monolitja (#534)
(366,66) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Banyapók (#305)
(367,65) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(368,64) Banyapók (#305), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(369,63) albinó küklopsz (#338), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, egy ember férfi, egy troll férfi, Morphose (5583. kalandozó)
(370,62) törpe bánya (#435), érclelőhely
(371,63) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(372,64) Elenios oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), sziklaskorpió (#339)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.03.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek