Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 23. 12h:34' EZ A 1232. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 1233. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: vv 24 26 0 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: tf 2 40 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 6. KP: kf 629 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat |
* 7. KP: tf 3 30 0 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
* 8. KP: le 373 0 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 9. KP: kf 1541 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
* 10. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
av 13 | alakváltás 13 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
hu 1553 | hulladék: 1553 |
hu 1533 | hulladék: 1533 |
ve 1222 26 | megveszed az 1222. tárgyat 26 |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a domináns morf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A domináns morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az éltető morf testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Az éltető morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ütéseket mér az éltető morf a farkával a bal válladra. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
kt 1264 2 | elkészíted az 1264. tárgyat (2 darabot) |
kt 410 3 | elkészíted a 410. tárgyat (3 darabot) |
kt 408 3 | elkészíted a 408. tárgyat (3 darabot) |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Utad során felfedezel egy Khór szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő.
be 770 | bemész a 770. épületbe |
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Kitátod a szádat, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az emberevő fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb oldalát. (7 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az éltető morf karmával. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ütéseket mér az éltető morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd az éltető morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éltető morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a védelmező morf nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A védelmező morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. Mancsával a védelmező morf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [107,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!
Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekete griff testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a fekete griff fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranygriff bal lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az aranygriff fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-4 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel többször eltalálod a lomha morf fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a lomha morf jobb szárnyát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) {KCC:} A lomha morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [105,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,103] Továbbra is alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Találsz egy templomot. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (7 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz az éltető morf farkától. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod az éltető morf testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az éltető morf karmával. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éltető morf farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a brutális morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf fejét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A brutális morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a harcias morf bal hátsó lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Mancsával a harcias morf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A harcias morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a harcias morf testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a harcias morf testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával melletted a levegőbe suhint. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 2 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 29 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a halálos morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálos morf megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
ef 10 524 | energia fejlesztése 10 |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 1. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 2. BP: le 1541 0 0 | leveszed/lerakod az 1541. tárgyat |
* 3. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 4. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
Erő: | 36 (41) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 52 (56) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 36 (38) | Védekezés: | 74 (79) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/42 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 645/645 | Jellem: | jó (554) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (46) | Varázspont: | 1067/365 | Pénz: | 3150 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 48/5 | Pszi pont: | 341/195 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 31/9 (+9%) | szúrófegyverek: | 29/13 (+4%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 12/54 | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | *30/100 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (7 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
102,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135 |
Kedvenc táborhely: 94,110 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/42 | 2. nyomkövetés: | 58/14 (+40%) | 3. mászás: | 13/23 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 18/6 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/40 | 6. gyógyítás: | 79/57 (+32%) |
7. titkosírás: | 7/41 | 8. felderítés: | 33/4 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 11/86 (+25%) |
10. teológia: | 32/23 (+4%) | 11. taumaturgia: | 34/0 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 11/98 | 14. harcművészetek: | 29/15 (+100%) | 15. zene: | 26/66 |
16. szörnyismeret: | 19/50 (+22%) | 17. pszi: | 52/85 (+12%) | 18. zárnyitás: | 2/14 |
19. vadászat: | 13/85 (+1%) | 20. bányászat: | 33/64 (+14%) | 21. főzés: | 10/74 |
22. csapatmunka: | 7/21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 2947. karakternek |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), proteinfecskét (#139) szuper hálócsapdával (#274), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három szutykos remák, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 63, 64, 72, 73, 131, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 47. |
Kész: 1, 5, 9, 16, 17, 45. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 539, az összesen kapott pontszám: 60070. (összesen ölhető: 864 ) Eddig 14 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5287 TU szükséges.) |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | + | teriád lándzsa (#1282) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
3 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
2 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
$4 | sallank nyíl ($129) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 3 | esszenciakristály (#350) | 1 | fejsze (#1240) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 14 | nyu-shuriken (#157) | 26 | tolmokov-koktél (#351) | |||
$1 | ubuk dobónyíl ($138) | 20 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | adamantit páncél (#628) | 1 | bronzpáncél (#90) | $1 | rézpáncél ($71) | ||
1 | ryuku mellvért (#689) | $1 | szöges páncél ($65) | |||||
Sisakok | ||||||||
1 | adamantit sisak (#629) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | |
Köpenyek | ||||||||
2 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | adamantit kesztyű (#306) | 2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | ||
1 | mászókarom (#78) | 4 | tankány karom (#237) | |||||
Övek | ||||||||
2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | adamantit csizma (#631) | $2 | bakkura csizma ($96) | 2 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | csontamulett (#711) | 1 | gólem talizmán (#811) | ||
4 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | 2 | rothasztó talizmán (#815) | ||
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 3 | * | Eldaran karkötője (#373) | ||
1 | * | mentát karkötő (#1551) | 2 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
24 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | ezüst éjmedál (#2439) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4] | ||||||
11 | huhogó bibe (#332) | [bennük 32 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 100] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 120] | ||||||
9 | szent kehely (#257) | [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
19 | uzbány csőr (#169) | [bennük 88 csepp ugh méreg (#166), fér még: 140] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
7 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 4 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bűvészpálca (#1639) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 11 | + | deus ex machina (#1) | 1 | erőserkentő (#1405) | ||
7 | ezüst kulcs (#184) | 3 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | |||
8 | fenőkő (#1618) | 2 | furulya (#233) | 17 | gernim balzsam (#1894) | |||
13 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 186 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 4 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
2 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 1 | lant (#238) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 3 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 1 | márványszobor (#2232) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 7 | megsemmisítő (#1540) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | |||
3 | morf esszencia (#2452) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 27 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | orvosságos zacskó (#682) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | plazmagömb (#2235) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
4 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | rúnakavics (#2233) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | tatu dob (#234) | 4 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tubarkő (#700) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | ||
7 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 5 | védőkristály (#2240) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 41 | álompor (#396) | $1 | aranytoll ($572) | |||
45 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | aurach bőr (#658) | 13 | aurach fog (#657) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 30 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
$2 | dorony tüdő ($212) | 3 | eknozol (#540) | 1 | etra hályog (#712) | |||
42 | ezüstdarab (#326) | 32 | fehér morfplazma (#2445) | 32 | fekete morfplazma (#2446) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 7 | galachmit (#310) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
6 | grifftojás (#179) | 44 | gyöngymangó (#135) | 10 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | hibátlan tűzopál (#1642) | 10 | ilkin érc (#232) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jégszív (#282) | 47 | kék morfplazma (#2442) | |||
23 | kőszem (#304) | 2 | kvatáns pikkely (#1828) | 4 | kvazár (#244) | |||
8 | lidércesszencia (#1074) | 33 | lila morfplazma (#2448) | 87 | madártoll (#112) | |||
62 | mákrózsa virág (#56) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa obszidián (#380) | $3 | mocsári penke ($148) | 31 | narancs morfplazma (#2449) | |||
11 | nektoraf faggyú (#667) | 20 | óndarab (#85) | 32 | pirkit (#153) | |||
3 | pókláb (#1378) | 10 | púderkő (#119) | 8 | pular kristály (#239) | |||
35 | quwarg kristály (#2238) | 2 | rájabőr (#404) | 3 | rakolits por (#669) | |||
6 | ramit kő (#226) | 11 | remák szív (#264) | 6 | rézdarab (#70) | |||
7 | rinóbőr (#651) | 10 | rókafarok (#124) | 38 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 12 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
34 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 13 | téfea-agy (#172) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | $4 | trikornis szarv ($198) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | vámpírfog (#1221) | |||
39 | varányszem (#30) | $3 | varkaudar csont ($1113) | 81 | vasérc (#152) | |||
38 | vörös morfplazma (#2443) | 9 | xirnox szív (#213) | 39 | zöld morfplazma (#2444) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | adamantit páncél (#628) |
Összsúly: 323.08 kg | Megterheltség: 186% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 249 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 7 | éjkő (#2369) | 5 | keg gomba (#1615) | 6 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kronokristály (#1636) | 11 | manakristály (#500) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | 6 | pszi kő (#248) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | titanitdukát (#1480) | 1 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
154 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytoll (#572) | |||
2 | bakkura csizma (#96) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | hattyútoll (#1222) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 2 | madártoll (#112) | 23 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 3 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
2 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|