32. forduló, 34. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 9. 12h:03'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy garokk nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 135.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+22 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 95.]

dd 48 eldobod a 48. tárgyat
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

jlk 2223 jelszó kimondása 2223
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 76 tapasztalati pontot kaptál.

7 1 3
5
8 6
4 2
10
11 12 13
9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 26. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 90.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 6 mozogsz 6
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 75.]

le 2082 leveszed/lerakod a 2082. tárgyat
Elrakod az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 7263 TP, -7 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Ezt a támadást elhibáztad! Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 2000 TP, -7 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 1000 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Ököllel csak érinted a szintszívó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 500 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez mellément! Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 250 TP, -7 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel súrolod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 24.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 18 Szint: 4 Merészség: 4/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 10 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 103/30 Jellem: jó (10) Tul. pont: -3
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 141 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 6/0 Pszi pont: 43/10
Eddig összesen 193 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 250 TP-d van. A következő szinthez még 250 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, gyilkos tetű, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 13/29 (+3%) dobófegyverek: 11/79

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
55,33 mezőn táborozol, a 26. labirintusban, 1. szinten, 6. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/64 2. nyomkövetés: 3/24 3. mászás: 1/68
4. csapdaészlelés: 1/54 (+6%) 5. gyógyítás: 10/68 (+100%) 6. titkosírás: 1/61 (+25%)
7. felderítés: 1/31 8. zene: 1/23 9. szörnyismeret: 4/44 (+22%)
10. pszi: 7/29 (+9%) 11. zárnyitás: 3/19 12. vadászat: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1107 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 45.03 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 fáklya (#36) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56
32
33
34
(55,33) csontváz (#48), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek