32. forduló, 34. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 17. 9h:21'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,17] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Lassan kijózanodva, kimászol a sörsátorból.

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ff 28 5 64 felt. fegyverváltás: 28 5 64
Felt. fegyverváltás: << ököl << bunkó << csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[46,17] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Egy Muezli aranykezét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,17] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy hegyi rák. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a hegyi rák jobb középső lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a hegyi rák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [48,17] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett karmazsin huhogó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis piromenyét trófeát, és kinyersz egy alkalmas karmazsin huhogó trófeát. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[49,16] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy bo-skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bo-skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [50,15] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 fáklyát.

(Továbbmész...) [51,14] A sík vidék mocsarassá válik. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy gyíkember. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyíkember testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 mozogsz északkeletre
[52,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a félelem-járó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Találsz valamit: 1 mocsári penke (ld. enc.). Magadhoz veszed. [8 pontot használtál fel, van még 104.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 2 3 3 mozogsz 2 3 3
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a zombi bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 89.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 6 7 7 mozogsz 6 7 7
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a zombi testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 lapockacsont. Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 5 4 1 mozogsz 5 4 1
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT]
Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 bordacsont. Felpakolsz.
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet.
[25 pontot használtál fel, van még 52.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[51,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,15] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,16] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy láncinget, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy szutykos remák trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Az Ítélet Úrnője. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Egy bőrpáncélt, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy topránypolip trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Han Mester. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 kerek követ. [41 pontot használtál fel, van még 11.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 1.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 6, 4.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din híve vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 19 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 Életpont: 138/138 Jellem: gonosz (35) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 31/21 Pénz: 577 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 161 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 904 TP-t kaptál. Jelenleg 14 080 TP-d van. A következő szinthez még 2 920 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, karmazsin huhogó, púpos burástya. A 26. fordulódban 15894 arany került a bankszámládra. 15973 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bunkó (#5) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); kerek kő (#19) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
50,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 5 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 8 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. teológia: 2
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 3 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)

Összsúly: 68.04 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 7 fáklya (#36) 6 gyenge méreg (#26)
1 huhogó bibe (#332) 2 kerek kő (#19) 1 lapockacsont (#33)
1 mocsári penke (#148) 1 rákpáncél (#97)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
12
13
14
15
16
17
18
(45,17) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(46,17) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), egy árnymanó férfi
(47,17) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), hegyi rák (#61)
(48,17) karmazsin huhogó (#185)
(49,16) bo-skorpió (#54), oltár
(50,15) démontetű (#15), egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(50,16) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Az Ítélet Úrnője (1279. kalandozó), Han Mester (1512. kalandozó)
(51,14) gyíkember (#51)
(52,13) a 6. labirintus bejárata, félelem-járó (#56), zombi (#49), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek