32. forduló, 34. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 19. 9h:05'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-11] koordinátán.

jlk 3714 jelszó kimondása 3714
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 mozogsz keletre
[48,-11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya farkát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy acéldarázs közeledik. Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az acéldarázs torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 165.]

kf 8 2 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[49,-10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy süvítő rája. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 8 7 mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
[49,-8] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szintszívó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó jobb karját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [49,-9] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szintszívó nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy láplidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [48,-10] Füves síkságra érkeztél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sírlidérc volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy halálbokort. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a proteinfecske testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[47,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 81.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
[5 pontot használtál fel, van még 76.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 76 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 57 tapasztalati pontot kaptál. [76 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 173 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 11 (13) Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 101/101 év
Egészség: 11 Életpont: 124/70 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 13 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 175 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 432 TP-t kaptál. Jelenleg 5 567 TP-d van. A következő szinthez még 1 433 TP szükséges. Trófeáid: szintszívó, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -);
47,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. gyógyítás: 13
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 27 (limit: 1230), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2710.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 * bunkósbot (#9) 1 esszenciakristály (#350)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138)
2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
4 fáklya (#36) 1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 3 bordacsont (#16)
5 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 16 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
3 mocsári penke (#148) 1 pular kristály (#239) 3 rézdarab (#70)
10 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 3 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 39.12 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kerek kő (#19) 12 sünmedve tüske (#14) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(47,-11) gátvakondok (#57), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 24. jellempróba, phua-kúp (#372)
(48,-11) a 29. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, 17. jellempróba, púpos burástya (#92), acéldarázs (#140)
(48,-10) evaporőr (#69), Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 24. jellempróba, proteinfecske (#139)
(49,-10) 14. jellempróba, rájanyék (#58)
(49,-9) szintszívó (#96)
(49,-8) szintszívó (#96)
(50,-9) süvítő rája (#113), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), oltár
(50,-8) alpesi tehén (#91), oltár

Üzenet küldése a karakternek