32. forduló, 34. forduló, Hedvig a bátor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 7. 9h:09'
EZ A 36. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
37. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4030
SZÁMLA : XXXX

HEDVIG A BÁTOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,-21] koordinátán.
Lug átadott neked a 1. napon 3 MXTU-t. Blackmore's Rainbow (1550) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 bronzhegyű nyilat.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astrid. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az árnyékrája (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gyöngysort (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

v 20 133 elmormolod a 20. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 20 201 elmormolod a 20. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

fkt 22 10 felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[68,-20] Továbbra is síkságon vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [67,-21] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bolhakutya lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bolhakutya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz áll veled szemben.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 1 szivárványszivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 555), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4285.
Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [66,-22] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+13 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy láplidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Észreveszel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 129.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 121.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[65,-23] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy fabontó szójer volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mágus volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-23] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. (ld. enc.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk jobb vállát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy láplidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [20 pontot használtál fel, van még 101.]

kt 203 1 elkészíted a 203. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 amnioszt. [4 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[63,-23] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-23] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sírlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [62,-22] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy halálbokort. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [40 pontot használtál fel, van még 57.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-9 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+3 életerő). [-9 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 7 11 12 mozogsz 7 11 12
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kereszteződéshez érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bundás csirmáz van előtted! (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Hamarosan egy bundás csirmázt pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bundás csirmáz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 3.]

d 2 12 eldobod a 2. tárgyat (12 darabot)
Elhajítasz 12 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

d 16 1 eldobod a 16. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

fvh 9 felt. varázslat haszn. 9
Harci varázslataidat használni fogod minden 9. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY)
Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott.

GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Hedvig a bátor, egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 9 Merészség: 5/3 Magasság: 155 cm
IQ: 22 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 Életpont: 140/73 Jellem: jó (16) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 Varázspont: 69/15 Pénz: 61 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 9/3
Eddig összesen 255 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 594 TP-t kaptál. Jelenleg 7 350 TP-d van. A következő szinthez még 4 650 TP szükséges. Trófeáid: sullár, emberevő, élőholt mirg.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 16/52 (+44%) lőfegyverek: 11/72 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -5.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,55 mezőn táborozol, a 41. labirintusban, 1. szinten, 12. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/21 (+88%) 2. nyomkövetés: 2/91 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 3/14 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/21 (+5%) 6. gyógyítás: 9/97 (+33%)
7. titkosírás: 1/42 8. felderítés: 1/52 9. teológia: 1/77 (+33%)
10. taumaturgia: 1/18 (+9%) 11. zene: 1/21 12. zárnyitás: 5/20 (+6%)
13. vadászat: 2/10 14. bányászat: 1/67 (+17%) 15. főzés: 2/52 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 3 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (133) bűvölés (#20) (201)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve)
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 33, 41, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 762 TU szükséges.)

Összsúly: 35.38 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 8 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bordacsont (#16)
1 csontkulcs (#74) 2 madártoll (#112) 1 szivárványszív (#1529)
1 szvó-ektoplazma (#151) 8 tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(62,-23) Sheran oltár
(62,-22) a 41. labirintus bejárata, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), bundás csirmáz (#93)
(63,-23) trappoló dinymák (#118), Leah oltár, vaskohó (#155)
(64,-23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, Sheran oltár, sörényes ubuk (#89), zombi (#49)
(65,-23) fabontó szójer (#71)
(66,-22) emberevő (#119), Fairlight oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(67,-21) bolhakutya (#17), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), Elenios oltár
(68,-20) rájanyék (#58), szintszívó (#96), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek