Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 14. 9h:11' EZ A 338. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD 339. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 188 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 53 28 | elmormolod a 182. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 14 138 0 | elmormolod a 14. varázslatot a 138. varázslatot |
* 4. KP: hh 1100 1133 841 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat a 841. tárgyat |
* 5. KP: le 309 253 0 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 253. tárgyat |
* 6. KP: kf 441 741 1249 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 741. tárggyal az 1249. tárgyat |
* 7. KP: kf 865 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
hh 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 697 1600 | használod a 697. tárgyat |
a 473 3820 4 | átadod a 473. tárgyat a 3820. kalandozónak (4 darabot) |
hu 137 1674 1069 | hulladék: 137 1674 1069 |
hu 239 99 643 | hulladék: 239 99 643 |
bb 350 858 2238 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (858 darabot) |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
196 | 197 | 198 | |
108 | |
|
|
109 | |
|
|
110 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel.
be 631 1 | bemész a 631. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 2240 20 | elkészíted a 2240. tárgyat (20 darabot) |
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi óriásyeti jobb lábát. (4 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A dombi óriásyeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a dombi óriásyeti agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 80, gyógyulás: 120, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [196,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító testét. Kritikus ütés! (4 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A Krogan, a pusztító kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Krogan, a pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 29 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 5 261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 101, gyógyulás: 115, összesen: +14 ÉP}
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
195 | 196 | 197 | 198 | |
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
[191,105] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Látsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a mókuszúza-aprólékot, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem bal lábát. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem bal oldalát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 12 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 381, gyógyulás: 238, összesen: -143 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 80 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány farkát. (8 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ében sárkány jobb első lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmaival az ében sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 26 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és 5 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 319, gyógyulás: 215, összesen: -104 ÉP}
v 181 309 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
kb 331 30 | kiveszel a bankból a 331. tárgyat (30 darabot) |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (74 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-81 életpont.) Vámpirizálsz (+131 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 28 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 19 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1071, sebződés: 497, gyógyulás: 162, összesen: -335 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vámpírféreg. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg véres fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 798 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a vámpírféreg fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) 17 334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 269, gyógyulás: 16, összesen: -253 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 10 321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 111, gyógyulás: 118, összesen: +7 ÉP}
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
usz 30 | úszol 30 pontért |
Megmarkolva a pengepajzsot a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 563 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Fekete Kráken testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) A Fekete Kráken összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 koponya gyűrű és 1 koponya gyűrű. 7 265 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 563, gyógyulás: 12, összesen: -551 ÉP}
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [365,64] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?
be 624 | bemész a 624. épületbe |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 317 | keresed a 317. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: vv 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 2. BP: le 865 0 0 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KREITON FŐZET (1145. TÁRGY) Ha a kreitonok ősi tudására szomjazol, van lehetőség néhány szeletjének megszerzésére! Fogj egy kreiton agyat és 10 csepp vizet, majd eressz rájuk egy varázsital készítés varázslatot (az ehhez kiadott KT 1145 parancs 5 TVP-nyi időt igényel). Most már csak le kell győznöd az undorodat, amikor az így kotyvasztott itóka lilán bugyogó felületére nézel. Talán becsukott szemmel, befogott orral sikerül, erőltesd csak, hidd el megéri. A főzet elfogyasztásának körében, amennyiben életpontod egy szörny elleni csatában 1 alá kerül, a főzet kifejti hatását, és minden sebedet begyógyítja, megadva a lehetőséget, hogy tovább harcolhass. A kreiton főzet hatása ezután elmúlik. Sajnos a főzet csak azon a kalandozón fejti ki hatását, aki azt létrehozta, így hát e tárgyat másik kalandozónak, ill. boltban eladni semmi értelme nincs, soha nem is tennél ilyet. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
FEKETE KRÁKEN (7617. SZÖRNY) Fekete Kráken az egyik leghírhedtebb és legrettegettebb sötét gnóm a Yaurr királyságban. A fejvadász központ információi szerint az anarchista lázadás egyik vezető alakja. Jól vigyázz, mivel igen képzett mágusról van szó. |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY) Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
LÉLEGZŐ TÁTIKA (1904. NÖVÉNY) A tátika egy ragadozó növény. Persze rád nézve teljesen veszélytelen, hiszen csak az ujjbegynyi legyeket, vagy hangyákat tudja elkapni. Állítólag a főzete gyógyító erejű, és még az olyan rettegett betegségeket is orvosolja, mint a mocsárláz, a sivatagi vakság, és a hurutos fulladás (ez utóbbi kórságra való tekintettel nevezték el "lélegző" tátikának. Ha gyűjteni akarsz a különleges virágkelyhekből, elő kell kapnod a mászó felszerelésedet, és a KT 1905 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Sem különleges vágóeszköz, sem tartó nem szükséges ehhez, egyszerűen elpakolhatod a zsákod aljára. Egy tőről fordulónként max. hat tátika bibe gyűjthető. |
ÁRVALÁNYHAJ TŐ (1908. NÖVÉNY) Természetesen nem egy szegény elárvult kislány hajáról van szó, hanem egy furcsa növényről, amely a nerubok által uralt sűrű erdőkben található. A fákról alácsüngő selymes tapintású, pókhálószerű valami, valójában a növény gyökere. A párás levegőből rajtuk keresztül "lélegzik" a növény, így szívja fel a létezéséhez szükséges nedvességet. A begyűjtéséhez nem kell különösebb szakértelem, csak némi türelem (2 TVP-nyi idő). A gombolyagba gyúrt árvalányhajat pedig nem nehéz tárolni, tartó nem szükséges ehhez. És hogy miért is érdemes mindezt megtenni? Nos az árvalányhaj egy igen érdekes varázsitalnak az egyik alapanyaga. |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
Erő: | 35 (80) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 29 (62) | Támadás: | 106 (113) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 28 (51) | Védekezés: | 150 (159) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/280 év |
Egészség: | 27 (50) | Életpont: | 1220/1106 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (75) | Varázspont: | 1724/372 | Pénz: | 6924 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 84/45 | Pszi pont: | 288/107 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/57 (+3%) | ökölvívás: | 41/6 (+6%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 28/59 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 36/80 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -33.); mihlanil dobótőr (#599) (34 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
365,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 379 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 183,46 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/22 | Max életkor 1529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/27 | 2. nyomkövetés: | 70/26 (+20%) | 3. mászás: | 25/42 |
4. csapdakészítés: | 28/10 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 31/16 | 6. gyógyítás: | 32/2 |
7. titkosírás: | 4/30 | 8. felderítés: | 28/29 | 9. szörnyidomítás: | 5/12 |
10. teológia: | 65/72 (+46%) | 11. taumaturgia: | 70/63 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 8/73 |
13. versengés: | 26/72 (+5%) | 14. harcművészetek: | 44/8 | 15. zene: | 13/26 |
16. szörnyismeret: | 49/48 (+22%) | 17. pszi: | 32/8 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/88 |
19. vadászat: | 23/23 | 20. vitalitás: | 2/94 (+12%) | 21. bányászat: | 32/27 (+35%) |
22. testépítés: | 6/99 (+96%) | 23. úszás: | 12/40 (+6%) | 24. főzés: | 13/13 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 250 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
quwargok (#9093), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), ezerszemű bestia (#288), triklem drakolder (#275), Rém (#315), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) (946,35) | vámpirizáció (#1) (883,30) | Pörhemór köre (#205) (245,75,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
láthatatlanság (#76) | szörnycsábítás (#83) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | méregfelhő II (#193) | >> | manó (#36) | |
méregfelhő II (#193) | >> | ében sárkány (#327) | méregfelhő II (#193) | >> | márvány sárkány (#328) | |
méregfelhő II (#193) | >> | zafír sárkány (#329) | méregfelhő II (#193) | >> | rubin sárkány (#330) | |
méregfelhő II (#193) | >> | smaragd sárkány (#326) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | hhaar burka II (#162) | >> | nagyobb vércápa (#246) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 53, 54, 55, 59, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 11, 13, 14, 16, 17, 26, 34, 35, 44, 49, 50. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 889 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 2 | * | pengepajzs (#425) | ||
1 | Shengoroth karma (#1520) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | |||
Lövedékek | ||||||||
10 | gránátlövedék (#526) | 1 | kerek kő (#19) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
12 | sallank nyíl (#129) | 22 | tüske (#22) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
29 | ezüstshuriken (#327) | 26 | jégpasztilla (#1566) | 10 | kábító nyilacska (#1590) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 7 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 14 | mihlanil dobótőr (#599) | ||
27 | tolmokov-koktél (#351) | 34 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | játékmesteri palást (#824) | 1 | * | rizspapír-vért (#1366) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | kabuto (#1373) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kyorg köpeny (#741) | 2 | láthatatlan köpeny (#441) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | * | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
$2 | * | füst öv ($1751) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | $1 | * | medvebőr öv ($1675) |
1 | ünnepi övsál (#874) | |||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hakama (#1369) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | törpe bakancs (#475) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | mópat token (#585) | 2 | * | ősplazma (#839) | ||
1 | * | zafír fülbevaló (#477) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | natharion gömb (#865) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | |
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex amulettje (#607) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | arany papi karkötő (#309) | 2 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | mászó-karperec (#392) | ||
1 | * | Thargodan karkötő (#1249) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | A Végzet gyűrűje (#2309) | 1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 30 | angyalok gyűrűje (#529) | ||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 3 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) |
2 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | quwarg ékkő (#2064) | 2 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 47 csepp tinta (#101), fér még: 103] | ||||||
36 | fűszertartó (#210) | [bennük 63 csepp sáfránypor (#211), fér még: 117] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 60 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
7 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 39 pondróvér (#1232), fér még: 45] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 116] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 51 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 9] | ||||||
4 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 20 korty életvíz (#1500), fér még: 4] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 191 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 160 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 5 | acéltű (#334) | 41 | áldott kő (#642) | |||
2 | amul kulcs (#565) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 70 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 2 | bányászlámpa (#1687) | 2 | bunthar zsák (#734) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 14 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
1 | Ezüstmágus kürt (#697) | 2 | ezüstszelence (#1602) | 7 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | fekete könyv (#2234) | 3 | fenőkő (#1618) | 4 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | furulya (#233) | 51 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gór tekercs (#780) | |||
51 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | ||
1 | hűségérme (#1141) | 1 | jen tekercs (#783) | 29 | kaja (#2) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
9 | kristályfolyadék (#449) | 17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 31 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 5 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 1 | nagyobb kulcskarika (#2231) | |||
1 | norgat kulcs (#471) | 1 | oldalzsák (#1172) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | plazmagömb (#2235) | 4 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg katalizátor (#1535) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
5 | roxati zárfaló (#314) | 3 | rum (#1419) | 1 | rúnakavics (#2233) | |||
6 | ryuku amfora (#1153) | 12 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 6 | sáfránykő (#979) | |||
50 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | thargodan vérgömb (#2170) | 1 | titanitdukát (#1480) | 2 | titkos teleportkő (#1387) | |||
2 | trikornis fókusz (#2169) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 29 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar csésze (#841) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||
1 | Zu'lit tarsolya (#537) | 1 | zyel katalizátor (#896) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | adamantit (#627) | 2 | agvari manafókusz (#890) | |||
10 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
10 | csalánvirág (#582) | 20 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 70 | drótszőr (#37) | 9 | eknozol (#540) | |||
18 | elkarog szőr (#665) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | fémrúd (#104) | |||
35 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 15 | galachmit (#310) | |||
$9 | genrath vérmedvefog ($1674) | 1 | gór formázó minta (#444) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
17 | gyíkfű (#201) | 53 | gyöngymangó (#135) | 12 | halcsont (#390) | |||
5 | iknegurin (#541) | 10 | jégkristály (#593) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
11 | jégszív (#282) | 15 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | kaktusztüske (#114) | |||
11 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 7 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kreiton agy (#1142) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 12 | liumbe hajtás (#655) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
145 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | $33 | mákrózsa virág ($56) | |||
2 | mihlanil (#539) | 3 | mithril (#352) | 1 | moa burát (#384) | |||
2 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 6 | moa smaragd (#377) | 13 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | moa zafír (#381) | 3 | móri gyümölcs (#116) | 7 | mutáns csont (#331) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | páncélfényező (#1678) | |||
115 | pirkit (#153) | 9 | praglonc hártya (#215) | 38 | púderkő (#119) | |||
8 | purifikátor háj (#269) | 98 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
3 | rakolits por (#669) | 11 | ramit kő (#226) | 13 | remák szív (#264) | |||
8 | rézdarab (#70) | 15 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
21 | sárkánypikkely (#292) | 12 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 14 | tükör (#43) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vapár ág (#110) | |||
5 | varányszem (#30) | $1 | varkaudar tekercs ($653) | 1 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 271.63 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 335 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
67 | fekete gyöngy (#99) | 16 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 4 | küklopsz szem (#643) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
16 | pular kristály (#239) | 60 | quwarg kristály (#2238) | 1 | rövid íj (#107) | |||
5 | rozmárfog (#1069) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1220 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | galachmit (#310) | |||
2 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 33 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | mutáns csont (#331) | 1 | ramit kő (#226) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varányszem (#30) | 15 | víz (#27) |
363 | 364 | 365 | 366 | 367 | |
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|