328. forduló, 330. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 3. 12h:05'
EZ A 1234. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
1235. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,84] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1296. hetének nyerőszámai: 2, 13, 24. 4 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy széljárás varázslat. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 10. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 430.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 435.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 440.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 445.]

ef 8 526 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 389.]

bb 280 551 beraksz a bankba a 280. tárgyat (551 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 359.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 329.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 299.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[174,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy quwarg szellem volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+15.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).

(Továbbmész...) [173,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt hadúr. {támadása: 48.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 81, gyógyulás: 91, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontgólem. {támadása: 62.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felfedeztél egy rát-fát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy szekérkaravánt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [172,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {támadása: 41.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb első lábát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 107, gyógyulás: 16, összesen: -91 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csontgólem volt a rémület okozója. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 31 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. [15 pontot használtál fel, van még 269.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[171,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képződményt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {támadása: 7.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a furcsa képződményt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. {támadása: 60.} Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír bal vállát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kronotapír farkát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a kronotapír testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 115, gyógyulás: 107, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [170,80] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy drakolich. {max. életpontja: 241-253.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 105, gyógyulás: 15, összesen: -90 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt ősmágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz valamit: 1 kőkalapács[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [169,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók!

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók förtelmes fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 30 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. {támadása: 40.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

[59 pontot használtál fel, van még 183.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

v 198 155 72 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170 171 172 173 174 175 176
78
79
80
81
82
83
84
85
(169,79) márványtorony (#175), 37. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), quwarg királynők (#153), q. rohamosztagos (#242)
(170,80) trikornis herceg (#261), drakolich (#760)
(171,81) grok-képződmény (#149), 31. jellempróba, Tharr oltár, légirozmár (#94), drasmólyom (#60), kronotapír (#286)
(172,81) Raia szent lovagja (#239), drakolich (#760)
(173,82) Raia szent lovagja (#239), élőholt hadúr (#371), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 28. jellempróba
(174,83) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 25. jellempróba

[155,72] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal vállát. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A 8 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath nyakát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 90, gyógyulás: 10, összesen: -80 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy taalru támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru jobb vállát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy vashegyű nyíl és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [59 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[154,71] Még mindig füves síkságon vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy szubreális vámpír. {támadása: 54.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy animált hókutya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt.

(Továbbmész...) [153,70] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 28, gyógyulás: 1, összesen: -27 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 45 ütő ellen.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a zombi mester testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 2 473 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy drakolich. {védettsége: 33 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 104, gyógyulás: 15, összesen: -89 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 bogyógránátot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 155 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17525.
Észreveszel egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.

(Továbbmész...) [152,69] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. {támadása: 40.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mammut zombi. {max. életpontja: 1224-1313.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 68, gyógyulás: 10, összesen: -58 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 109.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 56.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 22, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 56 pontod maradt, ebből a következő körre 56 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (541. TUDATI KÉPESSÉG)
"Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 541 <0- 50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jóvadászatot!

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 42 (56) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 33 (35) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 40 % Életkor: 72/84 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 541/515 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (58) Varázspont: 474/4 Pénz: 9747 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/33 Pszi pont: 161/472 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 17
Eddig összesen 3149 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 090 TP-t kaptál. Jelenleg 2 469 405 TP-d van. A következő szinthez még 130 595 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, szánalmas pondró, vezérfarkas. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6682 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/84 ütőfegyverek: *29/101 (+19%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 28/14 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bumeráng (#249) (20 -25.); bogyógránát (#430) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/76 (+77%) 2. nyomkövetés: 66/75 (+5%) 3. mászás: 18/36 (+4%)
4. csapdakészítés: 24/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/27 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 14/77 8. felderítés: 27/94 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 35/38 (+11%) 11. taumaturgia: 36/56 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 52/16 17. pszi: 22/29 (+6%) 18. zárnyitás: 13/55
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 38/1
22. úszás: 16/37 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 127, 130, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 155 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17525.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 495 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 sallank karom (#128) 11 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 tyrex csont (#280) 1 varkaudar látógömb (#1107)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 8 bogyógránát (#430) 1 éjkő (#2369)
6 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 pszi kő (#248) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

151 152 153 154 155 156
68
69
70
71
72
73
(152,69) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 42. jellempróba, élőholt tigris (#766), varkaudar felderítő (#7133)
(153,70) varkaudar bajnok (#190), zombi mester (#251), drakolich (#760), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(154,71) szubreális vámpír (#223), 41. jellempróba
(155,72) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), 27. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek