Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 9. 9h:11' EZ A 370. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD 371. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 600 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 7. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: vv 57 126 178 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 178. varázslatot |
ek 273 2 10 | t. energia kisütése: 273 2 10 |
bb 153 150 518 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (150 darabot) |
t 9095 177 135 | támadod a 9095. kalandozót a 177. szörnyet a 135. szörnyet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1542 | kézbeveszed/felveszed az 1542. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
hu 471 161 225 | hulladék: 471 161 225 |
hu 51 445 438 | hulladék: 51 445 438 |
hu 14 251 179 | hulladék: 14 251 179 |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 3 | növeled a 4. tulajdonságodat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
vv 109 161 28 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot a 28. varázslatot |
kb 124 7 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (7 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 161 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
158 | 159 | 160 | |
38 | |
|
|
39 | |
|
|
40 | |
|
|
[161,57] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 7, gyógyulás: 80, összesen: +73 ÉP}
(Továbbmész...) [163,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gólem. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem jobb lábát. (7 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a ryuku gólem nyakát. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 176, gyógyulás: 234, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [164,55] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arany Macska vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kék rakolits. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rakolits kékszínű végtagjait. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rakolits jobb lábát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a kék rakolits testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a kék rakolits testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kék rakolits kékszínű végtagjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a kék rakolits. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A kék rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] 5 871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 391, gyógyulás: 341, összesen: -50 ÉP}
vv 275 | elmormolod a 275. varázslatot |
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a zombi mester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
lm 11 25 34 | mozogsz 11 25 34 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester fejét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 28, gyógyulás: 101, összesen: +73 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a csontváz lord testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal karját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a csontváz lord bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (7 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 1 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 31, gyógyulás: 94, összesen: +63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
lm 42 19 51 | mozogsz 42 19 51 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 13, gyógyulás: 99, összesen: +86 ÉP}
dd 4 | eldobod a 4. tárgyat |
lm 79 3 | mozogsz 79 3 |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb karját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 53, gyógyulás: 3, összesen: -50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord bal karját. (7 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 13, gyógyulás: 89, összesen: +76 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester jobb karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 27, gyógyulás: 93, összesen: +66 ÉP}
lm 29 31 33 | mozogsz 29 31 33 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 0, gyógyulás: 85, összesen: +85 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
lm 44 47 48 | mozogsz 44 47 48 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 352 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
lm 20 17 16 | mozogsz 20 17 16 |
lm 21 8 23 | mozogsz 21 8 23 |
lm 22 25 26 | mozogsz 22 25 26 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
bb 522 331 500 | beraksz a bankba az 522. tárgyat (331 darabot) |
bb 203 512 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (512 darabot) |
ek 273 1 40 | t. energia kisütése: 273 1 40 |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ek 273 1 10 | t. energia kisütése: 273 1 10 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY) Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY) Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni. |
SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.) |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
Erő: | 34 (53) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 46 (60) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 36 (45) | Védekezés: | 98 (105) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/67 év |
Egészség: | 39 (46) | Életpont: | 855/1017 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (61) | Varázspont: | 1223/8 | Pénz: | 32598 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 98/77 | Pszi pont: | 379/275 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | *23/100 (+26%) | szúrófegyverek: | 19/68 |
vágófegyverek: | 33/77 (+8%) | ütőfegyverek: | 40/41 (+7%) | lőfegyverek: | 36/44 (+10%) |
dobófegyverek: | 25/68 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (500%) << törpe szekerce (#1105) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 2. szinten, 26. ponton |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 72 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82, 87, 85, 91, 93, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/19 | 2. nyomkövetés: | 72/74 (+20%) | 3. mászás: | 20/34 |
4. csapdakészítés: | 26/30 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 21/80 (+48%) | 6. gyógyítás: | 16/40 |
7. titkosírás: | 17/28 (+31%) | 8. felderítés: | 39/58 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 12/7 |
10. teológia: | 52/70 (+70%) | 11. taumaturgia: | 55/64 (+81%) | 12. szerencsejáték: | 5/29 |
13. versengés: | 20/62 | 14. zene: | 19/56 | 15. szörnyismeret: | 58/6 |
16. pszi: | 74/75 (+3%) | 17. zárnyitás: | 25/86 (+145%) | 18. vadászat: | 5/66 |
19. bányászat: | 40/21 | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/46 |
22. főzés: | 23/55 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) (9984,40) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | varázsenergia (#161) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
halálvarázslat (#124) | >> | manaelementál (#290) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnyékdémon (#684) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! (teljesítve) |
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 73 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1138 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1007 | kaja (#2) | 224 | mákrózsa virág (#56) | 23 | gyöngymangó (#135) | 220 | vasérc (#152) | 644 | quwarg tojás (#360) | 150 | madártoll (#112) | 217 | drótszőr (#37) | 150 | pirkit (#153) | 90 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | 90 | sallank karom (#128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 30 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | $62 | kvazár ($244) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | pásztorbot (#513) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | amniosz (#203) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 150 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2109 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bot (#4) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fokhagyma (#403) | |||
1 | galachmit (#310) | 15 | grifftojás (#179) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
8 | gyógykenőcs (#313) | 11 | kaja (#2) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
1 | kvazár kard (#297) | 1 | madártoll (#112) | 6 | rókafarok (#124) | |||
1 | Tilnetor kardja (#474) | 3 | tükör (#43) | 9 | varázskő (#305) |
160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|