326. forduló, 328. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 6. 12h:44'
EZ A 702. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
703. játékheted kezdete: jan. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,57] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy liumbe nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 477.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 626 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 7. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 8. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

kb 2 40 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

kre 396 148 6 kreálsz a 396. tárggyal a 148. tárgyat (6 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 mocsári penkét. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 443.]

v 7 225 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 440.]

v 7 107 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 437.]

v 7 317 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 434.]

v 15 133 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csuklyavirág. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 404.]

sze 85 elengeded a 85. szörnyet
Útjára bocsádot a gyilkos sallankot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 404.]

fog 139 220 elfogod a 139. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[129,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyílvessző és egy orgyilkos tőr. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 101-120.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Találsz egy oltárt. Raia híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Talabér Bözsi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [129,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: proteinfecske szagot érzel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a proteinfecske. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [128,56] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza jobb oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Látsz egy álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 338.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[128,55] A terep továbbra is sűrű erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar kósza közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 22.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 15 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}


Összeakadsz Borús Demeterrel. Tharr ministránsa. Egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot és egy mind. kristályát visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (41).}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [129,54] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szutykos remák. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák jobb vállát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [130,54] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 21.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bandita. {max. életpontja: 91-105.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a bandita jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy vasérc. Szereztél 13 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 308.]

id 139 70 idomítod a 139. szörnyet 70 pontért
Hozzálátsz a proteinfecske neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[131,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. {támadása: 14.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzalmas Yonda irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy Métely. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 24.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Métely ragyás testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Métely farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [131,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó jön feléd. {támadása: 8.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 bronzhegyű nyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 14-16.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {támadása: 8.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 3d3+2.}

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma, egy bronzpenge, 9 ubuk tüske és egy rákpajzs. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hasfejlesztő Jack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [49 pontot használtál fel, van még 239.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.}

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 199.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna! {max. életpontja: 27-32.}

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 159.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! (ld. enc.) {max. életpontja: 11-14.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[132,52] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qulli Brann, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 21.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,51] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt.

[20 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 349 22 99 keresed a 349. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy liumbét. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

e 40 élelemszerzés 29 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.)

[29 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 12, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 4 kaját fal föl a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 27 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 31 (33) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 357/357 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 692/499 Pénz: 2913 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 54/9 Pszi pont: 171/755 EFejl: 30
Eddig összesen 2632 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 078 TP-t kaptál. Jelenleg 2 115 742 TP-d van. A következő szinthez még 184 258 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6213 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/87 (+39%) ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/3 ütőfegyverek: 31/61 lőfegyverek: 24/23
dobófegyverek: 21/38

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 58/23 (+23%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/37 5. csapdakészítés: 21/68 (+17%) 6. csapdaészlelés: 14/10
7. gyógyítás: 46/51 8. titkosírás: 20/35 9. felderítés: 27/16 (+2%)
10. szörnyidomítás: 8/38 (+22%) 11. teológia: 33/53 (+14%) 12. taumaturgia: 36/6 (+1%)
13. szerencsejáték: 8/8 14. versengés: 12/22 15. zene: 25/41
16. szörnyismeret: 44/10 (+33%) 17. pszi: 22/65 (+1%) 18. zárnyitás: 4/95
19. vadászat: 16/78 (+32%) 20. bányászat: 41/79 21. úszás: 7/40 (+90%)
22. főzés: 14/25 (+10%) 23. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), liumbe (#349) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 639 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 csatabárd (#555) 145 varányszem (#30) 92 vashegyű nyíl (#176)
$18 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 olló (#335) 638 mákrózsa virág (#56) 2 moa harci nadrág (#1862)
943 vasérc (#152) 1024 quwarg tojás (#360) 195 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 98 pirkit (#153) 285 kaja (#2)
$8 trikornis szarv ($198) 269 sallank karom (#128) 1034 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 163 jégpasztilla (#1566) 6 bunthar bőr (#733)
637 vas dobónyíl (#189) 602 nyílvessző (#108) 44 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 670 isteni könnycsepp (#260) 30 megsemmisítő (#1540)
54 tolmokov-koktél (#351) 177 sötét ital (#284) $451 rókafarok ($124)
425 gyöngymangó (#135) 200 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 álompor (#396) 1 rövid íj (#107) 1 varkaudar csizma (#317)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpenge (#126) 6 csuklyavirág (#133) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
4 fülemüle agyar (#267) 58 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 liumbe hajtás (#655) 1 Métely páncélja (#1562) 6 mocsári penke (#148)
2 nyílvessző (#108) 1 rákpajzs (#98) 1 remák szív (#264)
3 szvó-ektoplazma (#151) 9 ubuk tüske (#131) 9 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134
50
51
52
53
54
55
56
57
58
(128,55) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), varkaudar kósza (#347), Borús Demeter (3798. kalandozó)
(128,56) varkaudar kósza (#347), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,57) liumbe (#349), gyilkos sallank (#85)
(129,54) szutykos remák (#191), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(129,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, proteinfecskék (#139)
(129,57) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), ősi csatamező (#263), Raia oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), ryuku légiós (#361)
(130,54) régészeti lelőhely (#1208), kardfogú fülemüle (#146), bandita (#758)
(131,52) szintszívó (#96), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 48. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192)
(131,53) ragyás burástyák (#111), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, Métely (#7000)
(132,52) művészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146)
(133,51) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)

Üzenet küldése a karakternek