326. forduló, 328. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 3. 9h:23'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 márványkulcsot (11 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis bőrpajzsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+183 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 900. hetének nyerőszámai: 4, 18, 27. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 550.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy a munka gyümölcse varázslat! Munkád gyümölcsözni fog! [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 535.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

in 3938 40 59 leírod a 3938. kalandozónak a 40. szörnyet az 59. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

a 266 3938 1 átadod a 266. tárgyat a 3938. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Yasraena részére. [5 pontot használtál fel, van még 525.]

at 2765 10 TU-t adsz át a 2765. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

hu 237 1070 1067 hulladék: 237 1070 1067
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz yetiszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

hu 309 404 85 hulladék: 309 404 85
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rájabőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[117,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,64] Még mindig füves síkságon vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [119,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Újszülött2221.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. [44 pontot használtál fel, van még 476.]

m 1 3 5 mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
[120,62] Még mindig füves síkságon vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll jobb nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [121,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették.


(Továbbmész...) [120,64] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kalahan előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
534 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 410.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[121,64] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [122,63] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy The Undertaker hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [122,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy márvány sárkány orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [78 pontot használtál fel, van még 332.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 465 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 330.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(117,64) nukleáris cickány (#155), 27. jellempróba, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(118,64) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(119,63) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), topránypolip (#86)
(120,62) kétfejű troll (#163), márványtorony (#175), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(120,64) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, trappoló dinymákok (#118), kétfejű troll (#163)
(121,63) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár
(121,64) márványtorony (#175), Dornodon oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), ork sámán (#345)
(122,62) mínosz-kúp (#178), Chara-din rúnaköve, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(122,63) rájanyékek (#58), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 10 csuklyavirágot 10 aranyért, 2 jegesmedve bundát 20 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért, 4 tankány karmot 40 aranyért, 1 yetiszivet 8 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 76 1 eladod a 76. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 183 1 eladod a 183. tárgyat 1
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 169 26 eladod a 169. tárgyat 26
Eladtál 26 uzbány csőrt. 156 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 83 1 eladod a 83. tárgyat 1
Eladtál 1 ragasztót. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 40 1 eladod a 40. tárgyat 1
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 265 1 eladod a 265. tárgyat 1
Eladtál 1 kristálygömböt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ea 185 1 eladod a 185. tárgyat 1
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[96,108] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 arany papi karkötőt 80 aranyért.

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 304.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 2527 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 1, 18.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 668 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/33 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 437/293 Jellem: jó (777) Tul. pont: -3
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 500/407 Pénz: 33611 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 60/39 Pszi pont: 172/162 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2585 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10838 TP-t kaptál. Jelenleg 844354 TP-d van. A következő szinthez még 155646 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 12374 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/29 (+2%) szúrófegyverek: 22/38 (+3%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 22/19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 66/93 (+5%) 3. mászás: 14/25 (+15%)
4. csapdakészítés: 23/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/77 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 7/74 8. felderítés: 14/8 (+23%) 9. szörnyidomítás: 10/41
10. teológia: 28/15 11. taumaturgia: 20/1 (+7%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 31/28 (+20%) 17. pszi: 21/69 (+5%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 33/34 (+3%) 21. főzés: 11/70 (+10%)
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 118 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
Lövedékek
17 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 30 nyílvessző (#108)
73 sallank nyíl (#129) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 54 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 mérg. vas dobónyíl (#190)
5 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351) 8 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
6 kis bőrpajzs (#45) 3 kis vaspajzs (#159) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266)
3 vas fejpánt (#408) 15 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 ryuku csizma (#692) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
8 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
67 uzbány csőr (#169) [bennük 620 csepp ugh méreg (#166), fér még: 184]
5 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 63]
3 zöld üveg (#82) [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 5 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 hűségérme (#1141) 6 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
1 + koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610) 2 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 8 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
14 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 53 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 70 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 1 etra hályog (#712)
8 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 1 galachmit (#310)
31 gyöngymangó (#135) 9 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
1 kazmár gyökér (#205) 2 kőszem (#304) 6 kvazár (#244)
3 liumbe bimbó (#656) 184 madártoll (#112) 9 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa rubin (#379) 161 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239)
16 rakolits por (#669) 12 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702)
3 Thargodan esszencia (#328) 105 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 246.77 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 85 kaja (#2)
96 kötél (#92) 6 mandibulakasza (#127) 5 nagy vaspajzs (#161)
$99 óndarab ($85) $159 rézdarab ($70) 72 spiritusz (#170)
$11 szöges páncél ($65) 12 vasalt bunkó (#181) 8 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany papi karkötő (#309) 1 bronzkulcs (#76) 10 csuklyavirág (#133)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kristálygömb (#265)
1 kvazár sisak (#266) 3 óndarab (#85) 1 ragasztó (#83)
1 rájabőr (#404) 4 tankány karom (#237) 26 uzbány csőr (#169)
1 vaskulcs (#183) 8 víz (#27) 1 yetiszív (#1070)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
411 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 2 kis bőrpajzs (#45) 1 kőszem (#304)
2 pirkit (#153) 1 ubuk dobónyíl (#138) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), manaelementál (#290)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* 25. fordulótól bárki lehet KT tag, nemcsak újszülöttek.

Üzenet küldése a karakternek