326. forduló, 328. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 26. 12h:16'
EZ A 914. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
915. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku köpenyt (5500 arany kikiáltási áron), 1 ryuku csizmát (3500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+252 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: vps 35 0 0 VP spórolása: 35
Félreraktunk, letiltottunk neked 35 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: bb 2 100 0 beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 4. KP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 6. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 497.]

* 7. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 492.]

v 198 179 53 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

171 172 173
62
63
64

[179,53] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy sebesült manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 482.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [2 000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Kezdek hinni benned! - mondja a bölcs. Kézbe fogja a bot két darabját, és összeilleszti. Nagy szikrázással a két darab tökéletesen összeolvad! Rettenetesen izgatott vagy. Az apóka ezúttal nem meri használni a pálcát, csak megjegyzi: - vigyázz, mert még egy-két darab, és a pálca megpróbál uralkodni rajtad. - majd megismétli a múltkori rituálét. A levegőben egy újabb labirintus képe jelenik meg. Micsoda mágia! Próbálod memorizálni a látottakat.

3 45 58
1 57 55 52
2 4 49 48
5
50 51 56 54 53
6
46 47
11 35 28
18 36
20 21 29
31
13
10 32
19 30 44
33 43
14
34 42
9 12 15 23 22 24
41
8 37 39
25
16
7 26 27 38 40
17
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
3: 1. térkép 7. pont
4: 1. térkép 18. pont
5: 1. térkép 28. pont
6: 1. térkép 58. pont
7: 1. térkép 3. pont
18: 1. térkép 4. pont
28: 1. térkép 5. pont
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
57: kijárat
58: 1. térkép 6. pont

Ez a 76. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 24, délre 54 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[180,54] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze délre látsz egy xantusz-kaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [181,55] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. {max. életpontja: 86-175.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [182,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután házam itt a sivatag közepén egyik napról a másikra összeomlott, a mai nappal a közeli erdőbe költöztem. (Innen 9 mérföldre nyugatra és 9 mérföldre északra keress!) - Az erdei bölcs " Észreveszel egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chardonnay formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 301-320.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 447.]

m 3 mozogsz délkeletre
[183,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. {támadása: 22.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb vállát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 624 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 624 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 407.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép sallank nyilat 200 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklakezű Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan! {támadása: 34.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy Mnebolath. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy nanda. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallóptripbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy tyrannoszaurusz rexet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve varázskő készítés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 Urgod kesztyűje. Ezenkívül különleges kegyben részesülsz: jogot kaptál arra, hogy teljesítsd a kihívás tornyának két különleges szintjét, a csak szörnyekből álló próbasort (BE 502 6), ill. a csak szakértelempróbákból állót (BE 502 7), persze a torony eddigi szabályai szerint. A belépő mindkét próbára 20 arany és 60 TVP-t igényel. 8 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 347.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 403 1 kiveszel a bankból a 403. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 fokhagymát. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 kristályfolyadékot. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[184,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csápos otagi. {max. életpontja: 551-640.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,59] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+12.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,60] Még mindig a városban vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 306.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. BP: vpf 35 0 0 VP elővétele: 35
Felszabadítottunk neked 35 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 5. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a lanton. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+23 arany). [15 pontot használtál fel, van még 208.]

* 6. BP: kb 2 3 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 24 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 24 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 3, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 668 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.)

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.

Erő: 33 (35) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 31 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 35 (45) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 403/403 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (51) Varázspont: 707/201 Pénz: 2617 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 139/23 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 1693 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 178 TP-t kaptál. Jelenleg 1 356 317 TP-d van. A következő szinthez még 43 683 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, élőholt ősmágus, ongóliant. A 324. fordulódban 72697 arany került a bankszámládra. 73060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/43 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 25/80 (+1%)
vágófegyverek: 1/31 ütőfegyverek: 26/22 (+8%) lőfegyverek: 27/76 (+3%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,60 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/3 (+36%) 2. nyomkövetés: 97/34 (+36%) 3. lopás: 9/63
4. mászás: 14/3 5. csapdakészítés: 17/31 (+7%) 6. csapdaészlelés: 11/62
7. gyógyítás: 67/44 (+5%) 8. titkosírás: 4/19 9. felderítés: 41/26
10. szörnyidomítás: 12/24 11. teológia: 32/10 (+13%) 12. taumaturgia: 35/27 (+18%)
13. szerencsejáték: 8/38 14. versengés: 10/97 (+27%) 15. zene: 14/75 (+19%)
16. szörnyismeret: 10/20 17. pszi: 16/71 (+23%) 18. vadászat: 28/95 (+5%)
19. bányászat: 26/91 20. úszás: 16/13 21. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), pszi őselementál (#258), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), éhínség (#39), villámcsapás (#50), természet haragja (#141), izomernyesztés (#33), gömbvillám (#176), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 14 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 685 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 1 púderkő (#119) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 5 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 kristályfolyadék (#449) 13 mákrózsa virág (#56) 1 pular kristály (#239)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280) 1 Urgod kesztyűje (#462)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
(179,53) manaelementál (#290), erdei bölcs háza (#667), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(180,54) Raia szent lovagja (#239), ősi csatamező (#263), 27. jellempróba, Raia oltár
(181,55) varkaudar bajnokok (#190)
(182,56) barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 33. jellempróba, oltár, kultúrmasztodon (#227)
(183,57) quwarg királynők (#153), patak, kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720), halálhozó (#419), Raia szent lovagja (#239), Tguarkhan (#212), tyrannoszaurusz rex (#160)
(184,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Raia oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), régészeti lelőhely (#1208), kputtyintó csalán (#247), csápos otagi (#395)
(184,59) őrjáratozó katona (#274)
(184,60) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek