TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 17. 10h:19'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,57] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+266 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 642.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
* 6. KP: |
elmormolod a 364. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
* 7. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
kf 453 |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 636.]
ek 7 3 4 |
t. energia kisütése: 7 3 4 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 lopás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 636.]
v 170 1 |
elmormolod a 170. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Tovább folyik a harc más Közös Tudatokkal szemben. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 10 TU-t! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 631.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve infralátás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mostanra már a pusztítás és káosz mestere kell, hogy legyél: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! [30 pontot használtál fel, van még 601.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 571.]
v 96 182 30 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[182,30] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Azatel Mashed letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (3 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 557.]
kpk 6 |
kezd. parancs kivétele: 6 |
VV 364 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
vv 220 |
elmormolod a 220. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
[A parancs tárolásra került.]
ftv 207 25 |
felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot a 25. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 555.]
ftv 223 20 |
felt. tám/véd. varázslat a 223. varázslatot a 20. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 555.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,57] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[6 pontot használtál fel, van még 549.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Garhin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy élőholt sullár. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zeklóponhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 529.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimdortúrmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 509.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve jégtroll. A kalandmester int - itt az idő!
Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll fejét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval megdöföd a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megérinted a jégtroll jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 73, gyógyulás: 5, összesen: -68 ÉP}
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklahegyi Duirgan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 489.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 474.]
m 3 1 3 |
mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
[184,58] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Felfedeztél egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [185,57] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [186,58] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített purifikátor császár. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Purifikálódsz. (+3 jóság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 54, gyógyulás: 44, összesen: -10 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Ryushi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Elemelsz valamit észrevétlenül. Zsákmányod 3 gyíkfű! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Vikimanó tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Hirtelen megpillantasz valami vakítóan szépet, és le sem tudod venni róla többé a pillantásod. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (1 csillogó nyakéket). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Hiszen ez egy tudattársad! Elmosolyodsz, majd az ellopott tárgyat csendben visszacsempészed a másik motyójába. [46 pontot használtál fel, van még 428.]
[187,59] Még mindig a városban vagy.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a mutáns nő (Auralátás: Fekete Lótusz - 2554. kalandozó) tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Hirtelen megpillantasz valami vakítóan szépet, és le sem tudod venni róla többé a pillantásod. Profi módon elloptad, amit akartál (1 csillogó nyakéket). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a troll férfi (Auralátás: Tohony a Melák - 5827. kalandozó) táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Futás a tett színhelyéről!
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Hogy néznél farkasszemet inkább egy ezoterikus mardellel!. [15 pontot használtál fel, van még 413.]
vtn 163 |
varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
vtn 163 200 |
varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-200 TVP.] [200 pontot használtál fel, van még 213.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[188,60] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Továbbmész...) [189,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 103, összesen: +103 ÉP}
Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Utad során felfedezed Lord Kis Se táborát. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Fairlight személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy életköves gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kyorg köpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mópat fatty trófea ékesíti. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Továbbmész...) [190,60] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy purifikátor császár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 206 életpontot sebeztél. Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Aurád tisztul. (+4 jóság.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 76, gyógyulás: 169, összesen: +93 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 174.]
ef 4 |
energia fejlesztése 4 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 1261 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 134.]
* 1. BP: |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]
* 3. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
* 4. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 129.]
* 5. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 129.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 125.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-22 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 29, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a csataremák. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 125 pontod maradt, ebből a következő körre 125 pontot vihetsz át. Kapsz még 468 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
INFRALÁTÁS (171. VARÁZSLAT)
Nyilván hosszú ideje irigykedsz már a többi pap által használt tündérfényre, míg neked állandóan fáklyákat kell gyűjtögetned. Mostantól azonban ez a gond is megszűnt! Ha belépsz egy labirintusba, automatikusan elmondod az infralátást, fáklyát nem használsz (akkor sem, ha van). Az infralátásnak azonban van még egy előnye: a labirintusban talált csapdák esetén van +2 csapdaészlelésed (és ez a hatás nem lassítja a szakértelem fejlődését). A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és egészen addig tart, amíg a labirintusban tartózkodsz. [Az, hogy a varázslat éppen rajtad van, nincs külön jelölve a karakterlapon.] |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.
Erő: |
29 (42) |
Szint: |
26 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
31 (36) |
Támadás: |
41 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
29 (39) |
Védekezés: |
72 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
31/33 év |
Egészség: |
33 (35) |
Életpont: |
518/439 |
Jellem: |
gonosz (600) |
Tul. pont: |
6 |
Szerencse: |
41 (46) |
Varázspont: |
717/37 |
Pénz: |
2490 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
21/6 |
Pszi pont: |
134/108 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
14 |
Eddig összesen 1969 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10105 TP-t kaptál. Jelenleg 1887915 TP-d van. A következő szinthez még 112085 TP szükséges. Trófeáid:
mouthlan,
kentaurusz,
kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5212 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/45 |
ökölvívás: |
1/63 |
szúrófegyverek: |
31/43 (+2%) |
vágófegyverek: |
4/48 |
ütőfegyverek: |
22/33 |
dobófegyverek: |
28/75 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
27/61 (+64%) |
2. nyomkövetés: |
58/91 (+18%) |
3. lopás: |
54/91 (+430%) |
4. mászás: |
9/49 (+3%) |
5. csapdakészítés: |
20/15 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
36/93 (+2%) |
7. gyógyítás: |
81/62 |
8. titkosírás: |
5/51 (+9%) |
9. felderítés: |
23/1 |
10. szörnyidomítás: |
14/69 |
11. teológia: |
65/74 (+34%) |
12. taumaturgia: |
51/94 (+8%) |
13. szerencsejáték: |
5/37 (+9%) |
14. versengés: |
22/64 |
15. zene: |
2/5 |
16. szörnyismeret: |
27/51 |
17. pszi: |
17/81 (+9%) |
18. zárnyitás: |
15/94 |
19. vadászat: |
12/40 |
20. vitalitás: |
1/31 |
21. bányászat: |
17/61 |
22. úszás: |
9/26 |
23. főzés: |
10/32 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (5x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (3x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (5x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (6x), az 5534. karaktertől (5534) kaját (#2) (3x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már a pusztítás és káosz mestere kell, hogy legyél: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! |
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. |
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(183,57) quwarg királynők (#153), patak, kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), jégtroll (#164)
(184,58) élőholt tigris (#766), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), kputtyintó csalán (#247)
(185,57) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(186,58) purifikátor császár (#393), Leah oltár, őrült varázsló (#255), Ryushi (4940. kalandozó), Vikimanó (5256. kalandozó)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, egy mutáns nő, egy troll férfi
(188,60) részeg kalandozók (#187), szopógödör (#177)
(189,60) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bundás csirmáz (#93), bűbájlidérc (#761), Lord Kis Se (3052. kalandozó)
(190,60) purifikátor császár (#393), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)