Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 31. 9h:02' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4974 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 820. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1564. tárggyal az 1658. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 123. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 184. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 177. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat a 305. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 384. varázslatot a 209. varázslatot |
ftv 106 635 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 635. szörnyet |
ftv 193 329 | felt. tám/véd. varázslat a 193. varázslatot a 329. szörnyet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 4 14 161 | elmormolod a 4. varázslatot a 14. varázslatot a 161. varázslatot |
ek 7 16 6 | t. energia kisütése: 7 16 6 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a moa ravatalozót a másikra rohansz. Moa ravatalozóval többször mélyen végigmetszed az aranyfecske testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Otagi csáppal kicsit megvágod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis mágneses bigyó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 66 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 85, gyógyulás: 157, összesen: +72 ÉP}
v 198 319 23 | elmormolod a 198. varázslatot |
[319,23] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé.
kt 549 20 | elkészíted az 549. tárgyat (20 darabot) |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 747 138 86 | bemész a 747. épületbe |
pbe 14000 3528 | beraksz a bankba 14000 aranyat |
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Moa ravatalozóval párszor kilyukasztod az aranyfecske bal vállát. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (32 életpontot sebezve.) Otagi csáppal épp hogy megvágod az aranyfecske fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Légelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis mágneses bigyó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 64 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 84, gyógyulás: 150, összesen: +66 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a skarlátdémon testét. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Otagi csáppal végigvagdosod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy skarlátia varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a skarlátdémon jobb karját. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Otagi csáppal kissé megkarcolod a skarlátdémon szilárd részeit. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (45 életpontot sebezve.) A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 369, gyógyulás: 289, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [320,23] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy lávató van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a moa ravatalozót a másikra rohansz. Moa ravatalozóval párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Légelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Otagi csáppal súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 9, gyógyulás: 120, összesen: +111 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 1168 6 0 | használod az 1168. tárgyat |
hh 507 305 504 | használod az 507. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy sebezhetőség varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Légelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 14, gyógyulás: 350, összesen: +336 ÉP}
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
ek 116 60 1232 | t. energia kisütése: 116 60 1232 |
vv 192 210 126 | elmormolod a 192. varázslatot a 210. varázslatot a 126. varázslatot |
vv 4 14 0 | elmormolod a 4. varázslatot a 14. varázslatot |
v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
bb 582 673 527 | beraksz a bankba az 582. tárgyat (673 darabot) |
mak 1 2 1 | makró 1 2 1 |
le 843 1297 944 | (makró mentése:) leveszed/lerakod a 843. tárgyat az 1297. tárgyat a 944. tárgyat |
kf 1148 615 1541 | (makró mentése:) kézbeveszed/felveszed az 1148. tárgyat a 615. tárggyal az 1541. tárgyat |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnelord testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (51 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy eltalálod a dűnelord testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 60, gyógyulás: 138, összesen: +78 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod az uchako testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a moa ravatalozót ellenfeledre ugrasz. Moa ravatalozóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uchako testét. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (63 életpontot sebezve.) Otagi csáppal súrolod az uchako ízelt testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 8585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 19, gyógyulás: 153, összesen: +134 ÉP}
(Továbbmész...) [320,21] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy dűnelord. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 60 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord kígyózó csápját. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (69 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kissé megkarcolod a dűnelord testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 60, gyógyulás: 138, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [321,20] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy dűnelord. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 71 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnelord nyakát. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy megvágod a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 60, gyógyulás: 137, összesen: +77 ÉP}
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.
ve 584 24 | megveszed az 584. tárgyat 24 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [322,19] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy fekete kaktuszt. Északra nézve látsz egy bíborcserjét. Jól kivehetőek a távolban. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tűzelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál jobb oldalát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tűzelementál jobb karját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (48 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy megvágod a tűzelementál bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Mancsával a tűzelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 3 életpontot vesztettél. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 33, gyógyulás: 107, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [323,18] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Keletre nézve látsz egy fekete kaktuszt. Nyugatra egy bíborcserje van. Északra egy fekete kaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dűnelord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a dűnelord fejét. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a dűnelord örvénylő testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal megkarcolod a dűnelord farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a térfaló testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a térfaló testét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a térfaló fölédmagasodó fejét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 12 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 13124 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 187, gyógyulás: 53, összesen: -134 ÉP}
(Továbbmész...) [323,17] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnelord. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 60 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a dűnelord testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kicsit megvágod a dűnelord testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 170, gyógyulás: 139, összesen: -31 ÉP}
bpb 6 | bef. parancs berakása: 6 |
le 1148 1541 615 | leveszed/lerakod az 1148. tárgyat az 1541. tárgyat a 615. tárgyat |
bpb 7 | bef. parancs berakása: 7 |
kf 843 1297 944 | kézbeveszed/felveszed a 843. tárgyat az 1297. tárggyal a 944. tárgyat |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 195. pszi képességet |
* 2. BP: | képesség-növelés 16 |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat a 243. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Moa ravatalozóval párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (44 életpontot sebezve.) Otagi csáppal megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi eredménye! A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (78 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rontasz. Moa ravatalozóval kilukasztod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Légelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Otagi csáppal végigvágod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (53 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 533. tárggyal a 821. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1591. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 342. szörnyet a 341. szörnyet a 329. szörnyet |
TERIÁDBŐR KARKÖTŐ (1297. TÁRGY) Ha a teriádokat eddig méltó, egyenrangú ellenfélnek gondoltad, akkor mit gondolsz most? Miféle teremtmény az, amely képes egy teriádot megszabadítani annak bőrétől, és aztán karkötőt készíteni abból? Talán most megtanultad, hogy mindig van a hatalmasnál is hatalmasabb, az elpusztíthatatlannál is elpusztíthatatlanabb. A teriádbőr karkötőt csak akkor húzhatod a kezedre, ha már legalább a 40. tapasztalati szinten jársz. A tárgy tulajdonságai: +50 max. ÉP, +50 max. VP, +5 védettség, +5 támadás, +5 egészség. |
A HATALOM KARKÖTŐJE (1210. TÁRGY) Ez az ősi relikvia még az első istenek korából maradt fent. Valamilyen ismeretlen, elpusztíthatatlan anyagból készült. Viselőjét emberfeletti képességekkel ruházza fel: max. ÉP-d és max. VP-d 100-zal, támadásod, védekezésed és szerencséd 5-tel, MXTU-dat eggyel növeli meg. Azonban a tárgy erejéhez méltónak kell lenned ahhoz, hogy viselhesd - legalább 45. szintűnek kell lenned. A Hatalom Karkötője természetesen nem ellopható. |
SKARLÁTDÉMON (790. SZÖRNY) Ez a többnyire vörös fellegekben úszó szörnyeteg egy másik világból idézett bestia, mely a Thargodan mágusok kísérletezgetésének hála pottyant a Sötét Földre. Az idéző rituálé milyenségéről nem sok ismeretünk lehet, mint ahogy a skarlátdémon szülőhazájának sajátságairól sem. Mindenesetre nagyon valószínűnek tűnik, hogy a fenevad legjobban a magaslati levegőt kedveli, épp ezért az idéző mágusok béklyóját lerázva a Sötét Föld legmagasabb hegységeibe húzódott vissza. A Thargodan mágusok ezen ténykedése utólag igen komoly tévedésnek bizonyult, hiszen a skarlátdémon - mágikus betegséghordozó lévén - olyan ragályt szabadított a Thargodanokra, amelyhez foghatóról előtte még nem is hallottak. A betegség neve skarlátia, és aki nem ismeri a módját, hogyan kúrálhatná ki magát belőle, előbb-utóbb éhen fog halni. Csak reménykedhetsz, hogy te nem fertőződsz meg, és nem hordozol be valami vírust Ghallára, miután a Sötét Föld hegységeit járva egy skarlátdémonba botlasz. |
MÓPAT TETEM (584. TÁRGY) Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb! |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
Erő: | 45 (73) | Szint: | 40 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 48 (86) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 41 (54) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 117/142 év |
Egészség: | 41 (62) | Életpont: | 1034/1656 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 42 (82) | Varázspont: | 2505/1255 | Pénz: | 8601 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 86/75 | Pszi pont: | 441/74 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 1/42 | vágófegyverek: | 44/15 (+10%) |
lőfegyverek: | 36/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: moa ravatalozó (#1328) << Shengoroth karma (#1520) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (15 -29.); szent nyílp.lövedék (#549) (30 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/18 | 2. nyomkövetés: | 76/76 (+29%) | 3. mászás: | 20/49 |
4. csapdakészítés: | 27/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/98 | 6. gyógyítás: | 5/73 |
7. titkosírás: | 16/91 | 8. felderítés: | 28/79 | 9. szörnyidomítás: | 10/28 |
10. teológia: | 132/95 (+1084%) | 11. taumaturgia: | 140/48 (+1047%) | 12. szerencsejáték: | 7/44 |
13. versengés: | 21/50 | 14. zene: | 3/65 | 15. szörnyismeret: | 57/20 (+20%) |
16. pszi: | *50/100 (+600%) | 17. zárnyitás: | 31/5 | 18. vadászat: | 8/13 |
19. vitalitás: | 2/69 | 20. bányászat: | 32/9 (+5%) | 21. úszás: | 8/86 |
22. főzés: | 23/37 | 23. csapatmunka: | 6/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 5 darabot, csak egyszer), bunthar zsákot (#734) (max. 3 darabot, csak egyszer), reflexélesítőt (#1407) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: labirintus, szellemkastély (48) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), liumbe (#349), vércápa sámán (#281), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Arana (#1505), Lisszia Ariaral (#4673), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (95,41,4) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
varázsszem (#184) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) |
tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő II (#193) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
méregfelhő (#37) | >> | Mnebolath (#237) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
méregfelhő II (#193) | >> | varkaudar behemót (#189) | halálvarázslat (#124) | >> | vortexmágus (#418) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
halálvarázslat (#124) | >> | Thargodan mágus (#318) | sötét halál (#45) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | méregfelhő II (#193) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
sebezhetőség (#366) | >> | manaelementál (#290) | sebezhetőség (#366) | >> | jók (#990) | |
sebezhetőség (#366) | >> | csontgólem (#392) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | sebezhetőség (#366) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Ha el tudsz jutni a Sötét Földre, valószínűleg könnyű lesz megölni két ében hadurat. (teljesítve) |
3.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: le 843 1297 944, kf 1148 615 1541, v 84 290, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 60 1232, vv 192 210 126, vv 4 14, v 6 9999. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 9573. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 408. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14453 | arany (#50) | 56 | csalánvirág (#582) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 27 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | Luthius karkötője (#527) | |||
12 | madártoll (#112) | 6 | mérgezett tüske (#23) | 20 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | |||
1 | rubin fülbevaló (#673) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
3 | varázskő (#305) | 34 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 7 | kőszem (#304) | 24 | mópat tetem (#584) | |||
27 | sáfránypor (#211) | 20 | szent nyílp.lövedék (#549) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |