Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 21. 9h:08' EZ A 419. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 420. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
at 3938 11 | TU-t adsz át a 3938. kalandozónak 11 |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
dd 9 11 247 | eldobod a 9. tárgyat a 11. tárgyat a 247. tárgyat |
dd 172 224 70 | eldobod a 172. tárgyat a 224. tárgyat a 70. tárgyat |
lm 6 32 43 | mozogsz 6 32 43 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
dd 9 133 85 | eldobod a 9. tárgyat a 133. tárgyat a 85. tárgyat |
lm 47 47 48 | mozogsz 47 47 48 |
A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mancsával a jégtroll megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. 2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
kb 164 1 | kiveszel a bankból a 164. tárgyat (1 darabot) |
fa 164 3938 1 | feladod a 164. tárgyat a 3938. kalandozónak (1 darabot) |
fa 213 3938 1 | feladod a 213. tárgyat a 3938. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 8 7 | mozogsz délkeletre, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [125,71] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [124,70] Dombos terepre érkeztél.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,68] Még mindig hegyvidéken vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc és egy arany papi karkötő (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 rézdarabot. **). 4265 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [121,67] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaszabolósáska közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [118,64] Továbbra is síkságon vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki bal vállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 jégszivet. **) 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,63] Továbbra is síkságon vagy. Nyilvánvaló, hogy közel járhatsz a quwarg tevékenység szívéhez. Néhány mérföldre tőled óriási quwarg raj kering egy óriási gödör körül. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy csodabazárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
Erő: | 43 (56) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/33 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 437/215 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 494/355 | Pénz: | 33211 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 60/41 | Pszi pont: | 172/146 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/27 (+3%) | szúrófegyverek: | 22/35 | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 22/19 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 66/88 | 3. mászás: | 14/10 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 23/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/77 (+18%) | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 7/74 | 8. felderítés: | 13/85 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 10/41 (+6%) |
10. teológia: | 28/15 (+8%) | 11. taumaturgia: | 19/94 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 31/8 | 17. pszi: | 21/64 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 33/31 (+10%) | 21. főzés: | 11/60 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | mágikus ütés (#147) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 118 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
6 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | vadászkés (#1264) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
17 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 30 | mérgezett vasnyíl (#187) | 30 | nyílvessző (#108) | |||
73 | sallank nyíl (#129) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | ezüstshuriken (#327) | 54 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
5 | nyu-shuriken (#157) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
4 | kis bőrpajzs (#45) | 3 | kis vaspajzs (#159) | 5 | rákpajzs (#98) | |||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
3 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 15 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
5 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | |
2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 15] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
93 | uzbány csőr (#169) | [bennük 615 csepp ugh méreg (#166), fér még: 501] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 55] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | furulya (#233) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 4 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | + | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | ||
17 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 8 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
14 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 53 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 68 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | $10 | csuklyavirág ($133) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | etra hályog (#712) | 8 | fekete gyöngy (#99) | $6 | főnixtoll ($563) | |||
1 | galachmit (#310) | 31 | gyöngymangó (#135) | 8 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kőszem (#304) | 6 | kvazár (#244) | 3 | liumbe bimbó (#656) | |||
184 | madártoll (#112) | 9 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa rubin (#379) | |||
3 | óndarab (#85) | 159 | pirkit (#153) | 9 | pular kristály (#239) | |||
1 | rájabőr (#404) | 16 | rakolits por (#669) | 12 | ramit kő (#226) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | teknősesszencia (#702) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 105 | vasérc (#152) | |||
2 | xirnox szív (#213) | 1 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 254.09 kg | Megterheltség: 153% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 85 | kaja (#2) | 96 | kötél (#92) | 6 | mandibulakasza (#127) | 5 | nagy vaspajzs (#161) | 99 | óndarab (#85) | $159 | rézdarab ($70) | 72 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 8 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 3 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | kis vaspajzs (#159) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | téfea-agy (#172) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
19 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 10 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár sisak (#266) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | óndarab (#85) | 19 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
7 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 13 | vasérc (#152) |