324. forduló, 326. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 6. 9h:11'
EZ A 417. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD
418. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 fúvócsövet (21 arany kikiáltási áron), 2 bumerángot (26 arany kikiáltási áron), 2 furulyát (32 arany kikiáltási áron), 1 grifftojást (28 arany kikiáltási áron), 1 moa obszidiánt (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Firandias Ellashar csomagját. Találsz benne 1 ryuku csizmát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 9 sallank nyilat (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 grifftojás (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Lilenda , amikor összefutottatok, adott neked 2 liumbe bimbót. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+186 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 896. hetének nyerőszámai: 21, 12, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 89 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 485.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy auralátás varázslat! Felkészültél az aurák kilesésére. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 470.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

ef 8 507 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 409.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(125,72) a 63. labirintus bejárata

[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed High Density táborát. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.smaragdját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar fétist és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: Inkvizítori krónikás. Fegyverzetét egy Quwargamanga trófea, egy ongóliant trófea és egy elf mesterharcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Holmiját egy nektoraf cipeli. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

fa 271 5041 11 feladod a 271. tárgyat az 5041. kalandozónak (11 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Firandias Ellashar részére szánod. Átadsz 11 szürke bőrkesztyűt. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 396.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ftv 43 243 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 243. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kf 1629 3 kézbeveszed/felveszed az 1629. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a sáfránykristályt, de nagyon őrzöd a koboldkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ftv 30 356 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 356. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 4 61 70 hulladék: 4 61 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz árnyéksarat. El is dobod a birtokodban levő 4 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

v 22 87 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzhegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 bot [bot ->eldobod]. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

bb 70 3 beraksz a bankba a 70. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

bb 85 3 beraksz a bankba a 85. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

kb 2 6 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Találsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 465 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 376.]

be 63 bemész a 63. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

lm 41 43 30 mozogsz 41 43 30
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sötét gnóm van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 fekete bőrcsizmát. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [42. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [41. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [42. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [43. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 csontkést. egy sötét főgnómot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm nyakát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 obszidián karkötőt. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [28. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [2. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] egy ragyás burástyát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-15 életpont). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy téfea magoflux van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [162 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 45 16 29 mozogsz 45 16 29
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [44. PONT.] egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 2 csuklyavirágot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [45. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy téfea magoflux van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] egy varkaudar mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [133 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 26 mozogsz 26
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [25. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 11, 25.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 466 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 325. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/33 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 437/235 Jellem: jó (777) Tul. pont: -3
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 494/395 Pénz: 33070 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 60/44 Pszi pont: 172/118 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2560 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6133 TP-t kaptál. Jelenleg 810369 TP-d van. A következő szinthez még 189631 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 12273 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/24 szúrófegyverek: 22/35 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 22/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 66/88 (+5%) 3. mászás: 14/3
4. csapdakészítés: 23/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/59 (+24%) 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 7/74 8. felderítés: 13/63 (+55%) 9. szörnyidomítás: 10/35
10. teológia: 28/7 (+5%) 11. taumaturgia: 19/84 (+7%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 31/8 (+20%) 17. pszi: 21/54 (+8%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 33/21 21. főzés: 11/50 (+10%)
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 118 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 csontkés ($11) 1 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553) $1 varkaudar lándzsa ($224) 6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$3 bunkósbot ($9)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
Lövedékek
17 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 29 nyílvessző (#108)
73 sallank nyíl (#129) 1 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 55 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 mérg. vas dobónyíl (#190)
5 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45) 5 kis vaspajzs (#159) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266)
3 vas fejpánt (#408) 15 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
$2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) $1 fekete bőrcsizma ($247) 1 ryuku csizma (#692)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 2 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
8 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
83 uzbány csőr (#169) [bennük 611 csepp ugh méreg (#166), fér még: 385]
5 vizestömlő (#3) [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 36]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 5 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 hűségérme (#1141) 1 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
1 + koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
8 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 7 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 53 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 66 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733) 1 cru formázó minta (#300)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 1 etra hályog (#712)
8 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 30 gyöngymangó (#135)
8 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 6 kvazár (#244) 3 liumbe bimbó (#656)
180 madártoll (#112) 9 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa rubin (#379)
1 óndarab (#85) 140 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 16 rakolits por (#669) 11 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) $1 rézdarab ($70) 1 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
$2 téfea-agy ($172) 2 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328)
92 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213) 1 yetiszív (#1070)

Összsúly: 261.20 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 85 kaja (#2)
96 kötél (#92) 6 mandibulakasza (#127) 5 nagy vaspajzs (#161)
99 óndarab (#85) $159 rézdarab ($70) 72 spiritusz (#170)
$11 szöges páncél ($65) 12 vasalt bunkó (#181) 9 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 árnyéksár (#61) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 kis vaspajzs (#159)
1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 11 szürke bőrkesztyű (#271)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 kaja (#2)
1 obszidián karkötő (#229) 10 pirkit (#153) 2 spiritusz (#170)
2 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224)
6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,72) a 63. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, varkaudar mágus (#128), sötét gnóm (#132), vadász varkaudar (#108), sötét főgnóm (#136), ragyás burástya (#111), téfea magoflux (#98), vark. nekromanta (#173)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.

Üzenet küldése a karakternek