Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:19' EZ A 478. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 479. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 7 |
* 6. KP: | alakváltás 13 |
hu 322 239 185 | hulladék: 322 239 185 |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
at 2891 10 | TU-t adsz át a 2891. kalandozónak 10 |
vv 112 224 11 | elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
kt 449 3 | elkészíted a 449. tárgyat (3 darabot) |
ep 720 100 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 116 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kre 124 1228 1 | kreálsz a 124. tárggyal az 1228. tárgyat (1 darabot) |
kre 124 122 5 | kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot) |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza szutykos vetőjét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a massza szutykos vetőjét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a massza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 18 arany, egy fűszertartó és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
fku 300 | felt. kutatás 300 |
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [203,58] Füves síkságra érkeztél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar varázsló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megbököd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [202,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha feldobják, zöld, ha leesik, piros. Mi az?
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Apa Tifusz. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika beleharap a kezedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza hájtömegét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a massza testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a massza hártyás szárnyát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A massza megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A smaragdgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Bronz taiderrel jól megszurkálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 83 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 309, gyógyulás: 0, összesen: -309 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Erő: | 40 (47) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 40 (45) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/42 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 408/204 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 951/0 | Pénz: | 5154 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 19/5 | Pszi pont: | 179/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 108 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 31 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 88 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 117 (+1) | 8. titkosírás: | 9 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 45 | 12. taumaturgia: | 70 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 27 (+1) | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jégmágia (#279) | az elme fölénye (#116) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 2 | kaja (#2) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vassisak (#160) | 40 | víz (#27) |