Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 21. 9h:05' EZ A 326. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD 327. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4974 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal kicsit megvágod a dűnelord nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 0, gyógyulás: 146, összesen: +146 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1158. tárggyal a 820. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1564. tárggyal az 1658. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 123. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 184. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 177. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat a 305. tárgyat az 1099. tárgyat |
kb 1158 547 547 | kiveszel a bankból az 1158. tárgyat (547 darabot) |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
bb 284 1139 292 | beraksz a bankba a 284. tárgyat (1139 darabot) |
kt 542 1 | elkészíted az 542. tárgyat (1 darabot) |
kt 284 6 | elkészíted a 284. tárgyat (6 darabot) |
kf 1328 1 | kézbeveszed/felveszed az 1328. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 1520 955 1328 | felt. fegyverváltás: 1520 955 1328 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
kf 441 560 820 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 820. tárgyat |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 747 138 86 | bemész a 747. épületbe |
pbe 5500 3827 | beraksz a bankba 5500 aranyat |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tűzelementál testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal épp hogy megvágod a tűzelementál fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tűzelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 24, gyógyulás: 106, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [322,17] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy fekete kaktuszt. Délre nézve látsz egy bíborcserjét. Nyugatra egy életszikla van. Északra egy gyilkos csalán van. Jól kivehetőek a távolban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy árnylord közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az árnylord testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az árnylord bal vállát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kicsit megvágod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az árnylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 87, összesen: +87 ÉP}
(Továbbmész...) [321,17] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérckirály közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály fejét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Otagi csáppal végigvagdosod a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 24, gyógyulás: 95, összesen: +71 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a méregféreg testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontváz roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Otagi csáppal végigvagdosod a méregféreg testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt sullár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Kígyópengével megvagdalod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Otagi csáppal kissé megkarcolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 85, gyógyulás: 26, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [319,17] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A Rughar familiárisa támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár jobb vállát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A Rughar familiárisa megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Otagi csáppal kicsit megvágod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 12, gyógyulás: 83, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [318,16] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy áldozati oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy magnetikus praglonc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> 200 arany, -2 ÉP] 7956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 1168 6 0 | használod az 1168. tárgyat |
hh 507 305 504 | használod az 507. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy sebezhetőség védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt sullár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontváz is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Kígyópengével néhányszor meglegyinted a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Rughar familiárisa roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Otagi csáppal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt sullár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
vv 384 188 209 | elmormolod a 384. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 192 210 126 | elmormolod a 192. varázslatot a 210. varázslatot a 126. varázslatot |
vv 4 14 0 | elmormolod a 4. varázslatot a 14. varázslatot |
v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
ek 116 60 1232 | t. energia kisütése: 116 60 1232 |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
hh 367 367 367 | használod a 367. tárgyat a 367. tárgyat a 367. tárgyat |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (67 életpontot sebezve.) Otagi csáppal súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (43 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 12, gyógyulás: 115, összesen: +103 ÉP}
fkt 580 20 | felt. készítesz az 580. tárgyat (20 darabot) |
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kronokukac testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal kicsit megvágod a kronokukac farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Légelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [317,16] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Felfedeztél egy kátránygödröt. (ld. enc.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Délre nézve látsz egy áldozati oltárt. Északnyugatra egy gejzír van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő taalru herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal néhányszor súrolod a taalru herceg jobb karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (40 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 39, gyógyulás: 132, összesen: +93 ÉP}
(Továbbmész...) [317,17] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A messzeségben füstoszlopot látsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy méregféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregféreg testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Otagi csáppal megvagdalod a méregféreg testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Légelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Kígyópengével megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Otagi csáppal épp hogy eltalálod a méregféreg jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 105, gyógyulás: 209, összesen: +104 ÉP}
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
al 328 10 | áldozol: a 328. tárgyat a 10. tárgyat |
kt 549 20 | elkészíted az 549. tárgyat (20 darabot) |
v 198 322 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[322,22] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy bunthar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a bunthar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (72 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a bunthar testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Légelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal megcsapod a bunthar farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 bunthar bőrt. 1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a dűnelord nyakát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a dűnelord jobb oldalát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal súrolod a dűnelord testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (48 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 238, gyógyulás: 118, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [320,21] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűnelord lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a dűnelord kígyózó csápját. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal néhányszor súrolod a dűnelord örvénylő testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A dűnelord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
ek 109 4 | t. energia kisütése: 109 4 |
* 1. BP: | használod a 195. pszi képességet |
* 2. BP: | képesség-növelés 16 |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat a 243. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Otagi csáppal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a Quwargamanga testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (57 életpontot sebezve.) Otagi csáppal épp hogy eltalálod a Quwargamanga testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (60 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 54, gyógyulás: 81, összesen: +27 ÉP}
* 5. BP: | használod a 449. tárgyat az 522. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 533. tárggyal a 821. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1591. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 342. szörnyet a 341. szörnyet a 329. szörnyet |
MOA RAVATALOZÓ (1328. TÁRGY) Ez a fegyver egy igazi relikvia, amely fennmaradt a moák fénykorából. Egy hosszú, éles penge, amelyet kizárólag a moa lordok temetésekor használtak annak idején. Először a moák végtagjait elválasztották a testtől, majd a fejet is levágták, majd egy fagyasztó szarkofágba temették a részeket. Hogy ezt miért tették, csak homályos fejtegetések vannak, az igazság ma már nem számít. Mivel kicsi a valószínűsége, hogy moával találkoznál a közeljövőben, a moa ravatalozót te csak más célra használhatod. Vágófegyverként. Ehhez legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemmel kell rendelkezned, és intelligenciádnak is meg kell haladnia a 80-at. A fegyver sebzése nem mágikus (hogy is lehetne, mikor a moák akik ezt készítették, élből ódzkodtak mindenféle varázslattól), 4d10+12. Használatakor +6 támadást és -3 védekezést kapsz. Ezenkívül azért a szörnyért, amit ezzel a fegyverrel felravatalozol +10% Tapasztalati Pontot kapsz. |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY) A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán. |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
ENYÉSZET (256. VARÁZSLAT) Ugye Te is tudod, milyen bosszantóak tudnak lenni az egyre szaporodó átkozott tárgyak? Ezektől megszabadulni igen körülményes, ám most kezedbe került a szükséges eszköz. Ha elmondod ezt a varázslatot a V 256 <tárgy sorszáma> <darab> paranccsal, a megadott tárgyból <darab> elenyészik a semmibe, darabonként mindössze 21 varázspontért. A varázslat elmondása 5 TVP (3. paramétertől függetlenül). |
Erő: | 45 (73) | Szint: | 39 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 48 (81) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 41 (54) | Védekezés: | 119 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 117/136 év |
Egészség: | 41 (59) | Életpont: | 1021/1663 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (82) | Varázspont: | 2349/1267 | Pénz: | 11472 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 86/27 | Pszi pont: | 441/22 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 1/42 | vágófegyverek: | 43/99 (+13%) |
lőfegyverek: | 35/98 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) << kígyópenge (#955) << moa ravatalozó (#1328) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (15 -29.); szent nyílp.lövedék (#549) (30 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/18 | 2. nyomkövetés: | 76/20 (+16%) | 3. mászás: | 20/49 (-100%) |
4. csapdakészítés: | 27/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 26/98 | 6. gyógyítás: | 5/73 |
7. titkosírás: | 16/91 | 8. felderítés: | 28/79 | 9. szörnyidomítás: | 10/28 |
10. teológia: | 121/1 (+85%) | 11. taumaturgia: | 129/40 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 7/44 |
13. versengés: | 21/50 | 14. zene: | 3/65 | 15. szörnyismeret: | 56/75 (+225%) |
16. pszi: | *44/100 | 17. zárnyitás: | 31/5 | 18. vadászat: | 8/13 (+200%) |
19. vitalitás: | 2/58 | 20. bányászat: | 32/4 (+19%) | 21. úszás: | 8/86 |
22. főzés: | 23/37 (+10%) | 23. csapatmunka: | 6/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 5 darabot, csak egyszer), bunthar zsákot (#734) (max. 3 darabot, csak egyszer), reflexélesítőt (#1407) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: labirintus, szellemkastély (48) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), purifikátor császár (#393), liumbe (#349), vércápa sámán (#281), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Arana (#1505), Lisszia Ariaral (#4673), bűbájlidérc (#761), erdei rém (#399) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (95,41,4) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
varázsszem (#184) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) | túlvilág lehelete (#177) |
tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | férfiak (#998) | méregfelhő II (#193) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
méregfelhő (#37) | >> | Mnebolath (#237) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tollaskígyó (#635) | méregfelhő II (#193) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
halálvarázslat (#124) | >> | vortexmágus (#418) | direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | halálvarázslat (#124) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
sötét halál (#45) | >> | ősöreg góliát (#313) | direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) | sebezhetőség (#366) | >> | manaelementál (#290) | |
sebezhetőség (#366) | >> | jók (#990) | sebezhetőség (#366) | >> | csontgólem (#392) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | elektromos pajzs (#51) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | sebezhetőség (#366) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag a mihlanil. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Ha el tudsz jutni a Sötét Földre, valószínűleg könnyű lesz megölni két ében hadurat. (számláló: 0) |
3.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 1168 6, hh 507 305 504, v 84 290, ek 116, h 697 9999, h 1760, vv 384 188 209, vv 192 210 126, vv 4 14, v 6 9999. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 5542. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 258. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5292 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 2 | gyenge méreg (#26) | 4 | iknegurin (#541) | |||
30 | kaja (#2) | 12 | madártoll (#112) | 5 | mópat token (#585) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 11 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 23 | sárkánypikkely (#292) | |||
9 | sötét ital (#284) | 107 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
3 | varázskő (#305) | 34 | víz (#27) | 2 | vörös zyel (#606) | |||
6 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | mágikus pulzáns (#542) | 1 | mihlanil (#539) | |||
20 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 15 | sáfránypor (#211) | |||
20 | szent nyílp.lövedék (#549) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | ugh méreg (#166) |