TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. nov. 26. 15h:03'
EZ A 416. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
417. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2826
|
YORO OKIYI KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Abdullal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: stratéga. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tleikan főbíra trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+186 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 477.]
* 1. KP: |
használod az 1629. tárgyat |
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy hadiszerencse I varázs hatalmát. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]
* 2. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 472.]
* 3. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 462.]
* 4. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 462.]
* 5. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 457.]
ef 8 507 |
energia fejlesztése 8 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 401.]
bb 70 10 |
beraksz a bankba a 70. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 10 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
bb 85 8 |
beraksz a bankba a 85. tárgyat (8 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 8 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
ek 116 30 58 |
t. energia kisütése: 116 30 58 |
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.
Odakint is körülnézel.
Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Belebotlasz valamibe: 1 csontszablya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
[30 pontot használtál fel, van még 371.]
a 92 1353 1 |
átadod a 92. tárgyat az 1353. kalandozónak (1 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Swarnold Arceneger részére. [5 pontot használtál fel, van még 366.]
jlk 2530 |
jelszó kimondása 2530 |
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 180 tapasztalati pontot kaptál.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
12 |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
19 |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
27 |
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 |
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
|
41 |
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
10 |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
36 |
|
31 |
|
|
|
25 |
|
19 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
28 |
|
|
27 |
|
|
|
17 |
|
|
|
16 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat
|
Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.
[5 pontot használtál fel, van még 361.]
m 7 7 6 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
[124,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt templomot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Továbbmész...) [123,70] A síkság után kisebb hegyek következnek.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [122,70] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Kevés hó szitál. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ki-Nyú Vacc. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [38 pontot használtál fel, van még 323.]
be 124 |
bemész a 124. titkos labirintusba |
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. A járatban sötétség van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 318.]
lm 2 905 12 |
mozogsz 2 905 12 |
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.) Az egyik sarokban találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 párducszem [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 yetiszív [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-5 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-4 erő kör végéig.)
Megbotlasz valamiben: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
[55 pontot használtál fel, van még 263.]
hu 1069 1378 41 |
hulladék: 1069 1378 41 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz póklábat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 263.]
lm 900 13 24 |
mozogsz 900 13 24 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Megbotlasz valamiben: 1 kőkés [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 mágusszelence (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 grákóbőrt. **), 10 jégszilánk (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 póklábat. **) (ld. enc.) és 1 mágusszelence. Felpakolsz.
[28 pontot használtál fel, van még 235.]
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.)
A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 yetiszív (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rozmárfogat. **). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-5 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-4 erő kör végéig.)
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Az egyik sarokban találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 párducszem [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. (-9 életpont sebződés a hideg miatt.)
[63 pontot használtál fel, van még 172.]
m 3 3 1 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
[123,71] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [124,72] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bíborgörény formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű mutáns férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Beron . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [125,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. [50 pontot használtál fel, van még 122.]
m 2 3 5 |
mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra |
[126,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy köpködő bruhatag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
(Továbbmész...) [127,72] Bozótos terepre értél.
Felfedeztél egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét.
(Továbbmész...) [126,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: 2 mérg. ubuk tüske [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a tetemember bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 263644 TP, -9 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -23 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[67 pontot használtál fel, van még 55.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 varkaudar lándzsa[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 41.]
szk 765 778 353 |
keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 353. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 41.]
h 248 |
használod a 248. tárgyat |
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 36.]
f 61 |
kísérletezel a 61. tárggyal |
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz plazmacsillagot. (ld. enc.) 79 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 26.]
f 1228 |
kísérletezel az 1228. tárggyal |
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz viharmadár totemet. (ld. enc.) 568 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 16.]
* 1. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 465 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 14.]
* 2. BP: |
használod az 1269. tárgyat |
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
* 3. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
* 4. BP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 9, 22.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Egy kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 465 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY)
Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében. |
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY)
Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
VIHARMADÁR TOTEM (1260. TÁRGY)
Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok.
A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül.
Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót. |
KARAKTERLAP
Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.
Erő: |
43 (56) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/3 |
Magasság: |
146 cm |
IQ: |
32 (40) |
Támadás: |
47 (49) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
52 kg |
Ügyesség: |
32 (43) |
Védekezés: |
66 (70) |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
34/33 év |
Egészség: |
28 (34) |
Életpont: |
437/144 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
-3 |
Szerencse: |
38 (48) |
Varázspont: |
494/427 |
Pénz: |
33057 arany |
Kép. pont: |
9 |
Tudatpont: |
60/42 |
Pszi pont: |
172/87 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 2551 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2236 TP-t kaptál. Jelenleg 802236 TP-d van. A következő szinthez még 197764 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
ongóliant,
Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 12222 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
28/24 |
szúrófegyverek: |
22/33 (+1%) |
vágófegyverek: |
*19/101 |
ütőfegyverek: |
2/8 |
lőfegyverek: |
*21/100 |
dobófegyverek: |
22/17 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/25 |
2. nyomkövetés: |
66/83 (+27%) |
3. mászás: |
14/3 |
4. csapdakészítés: |
23/25 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
14/35 (+60%) |
6. gyógyítás: |
36/5 |
7. titkosírás: |
7/74 (+23%) |
8. felderítés: |
13/8 (+34%) |
9. szörnyidomítás: |
10/35 |
10. teológia: |
28/2 (+3%) |
11. taumaturgia: |
19/77 (+1%) |
12. szerencsejáték: |
4/38 |
13. versengés: |
6/97 |
14. harcművészetek: |
31/6 |
15. zene: |
13/57 |
16. szörnyismeret: |
30/88 (+20%) |
17. pszi: |
21/46 (+25%) |
18. zárnyitás: |
1/5 |
19. vadászat: |
10/2 |
20. bányászat: |
33/21 (+7%) |
21. főzés: |
11/40 (+10%) |
22. csapatmunka: |
3/15 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 57 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.
|
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Szúrófegyverek |
1 |
|
bányászcsákány (#434) |
1 |
|
bronzhegyű lándzsa (#87) |
1 |
|
ezüsttőr (#322) |
1 |
* |
méregfog (#1553) |
6 |
|
vashegyű lándzsa (#182) |
|
|
|
Vágófegyverek |
1 |
|
csatabárd (#555) |
4 |
|
vadászkés (#1264) |
|
|
|
Lőfegyverek |
1 |
|
fúvócső (#20) |
1 |
* |
hosszú íj (#111) |
6 |
|
rövid íj (#107) |
Lövedékek |
17 |
|
ezüsthegyű nyíl (#323) |
30 |
* |
mérgezett vasnyíl (#187) |
29 |
|
nyílvessző (#108) |
64 |
|
sallank nyíl (#129) |
1 |
|
vashegyű nyíl (#176) |
|
|
|
Dobófegyverek |
2 |
|
bumeráng (#249) |
2 |
|
ezüstshuriken (#327) |
55 |
|
mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
6 |
|
mérg. vas dobónyíl (#190) |
5 |
|
nyu-shuriken (#157) |
2 |
|
tolmokov-koktél (#351) |
7 |
|
ubuk dobónyíl (#138) |
1 |
|
vas dobónyíl (#189) |
|
|
|
Pajzsok |
3 |
|
kis bőrpajzs (#45) |
6 |
|
kis vaspajzs (#159) |
5 |
|
rákpajzs (#98) |
Páncélok |
2 |
|
gromak páncél (#270) |
1 |
|
rézpáncél (#71) |
1 |
* |
ryuku mellvért (#689) |
Sisakok |
3 |
|
bronzsisak (#88) |
1 |
* |
harci maszk (#1739) |
1 |
|
kvazár sisak (#266) |
3 |
|
vas fejpánt (#408) |
15 |
|
vassisak (#160) |
|
|
|
Köpenyek |
1 |
* |
szirén köpenye (#820) |
|
|
|
|
|
|
Vállvédők |
1 |
* |
féregíz nyakpánt (#1601) |
|
|
|
|
|
|
Kesztyűk |
1 |
|
mászókarom (#78) |
1 |
|
ryuku kesztyű (#690) |
13 |
|
szürke bőrkesztyű (#271) |
$2 |
* |
tankány karom ($237) |
|
|
|
|
|
|
Övek és övcsatok |
2 |
|
kígyóbőr öv (#410) |
1 |
* |
zafír erőöv (#397) |
|
|
|
Nadrágok |
1 |
* |
ryuku nadrág (#691) |
|
|
|
|
|
|
Csizmák |
1 |
|
alligátorbőr cipő (#662) |
1 |
* |
varkaudar csizma (#317) |
|
|
|
Fülbevalók |
1 |
* |
hatalom fülbevalója (#817) |
1 |
* |
muzsikus füles (#1657) |
|
|
|
Nyakláncok |
1 |
|
bátorság medálja (#1653) |
1 |
* |
griff nyakék (#1579) |
1 |
* |
halálhozó talizmán (#813) |
1 |
* |
nap szimbólum (#141) |
1 |
|
trófea nyaklánc (#196) |
1 |
* |
varkaudar szimbólum (#1528) |
Karkötők/karvédők |
1 |
* |
halálhozó karkötője (#816) |
1 |
* |
Luthius karkötője (#527) |
1 |
|
obszidián karkötő (#229) |
1 |
|
ónix masszavadító (#438) |
|
|
|
|
|
|
Gyűrűk |
1 |
* |
koponya gyűrű (#1733) |
1 |
* |
smaragd védőgyűrű (#223) |
1 |
* |
vark. pecsétgyűrű (#1171) |
1 |
|
vérpettyes gyűrű (#1659) |
|
|
|
|
|
|
Ékszerek/ruhadíszek |
1 |
* |
fejvadász medál (#1734) |
1 |
* |
lajstrom medál (#1753) |
1 |
* |
örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 |
|
fűszertartó (#210) |
[üres, kapacitás: 40] |
1 |
|
huhogó bibe (#332) |
[üres, kapacitás: 12] |
2 |
|
mágusszelence (#1076) |
[bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] |
1 |
|
sullár hólyag (#168) |
[üres, kapacitás: 20] |
2 |
|
szent kehely (#257) |
[bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] |
83 |
|
uzbány csőr (#169) |
[bennük 608 csepp ugh méreg (#166), fér még: 388] |
5 |
|
vizestömlő (#3) |
[bennük 73 korty víz (#27), fér még: 27] |
3 |
|
zöld üveg (#82) |
[bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] |
Eszközök, használati tárgyak |
1 |
|
aranytermő erszény (#819) |
1 |
|
aranytű (#272) |
1 |
|
ásó (#34) |
2 |
|
bronzkulcs (#76) |
1 |
|
csontkulcs (#74) |
9 |
|
deus ex machina (#1) |
1 |
|
Éjmágus tükre (#1100) |
1 |
|
ezüst kulcs (#184) |
1 |
|
ezüstszelence (#1602) |
3 |
|
furulya (#233) |
5 |
|
gyógykenőcs (#313) |
1 |
|
hibátlan gyémánt (#680) |
1 |
|
hűségérme (#1141) |
1 |
|
kaleidoszkóp (#1269) |
1 |
|
kis aranykulcs (#240) |
1 |
+ |
kis ónixkulcs (#1110) |
1 |
|
kis vaskulcs (#40) |
1 |
|
koboldkorona (#1629) |
1 |
|
kötél (#92) |
1 |
|
kristálygömb (#265) |
17 |
|
krónika (#1725) |
1 |
|
mágusok itala (#1610) |
1 |
|
mászókampó (#165) |
1 |
|
megbűvölt utazóláda (#1218) |
1 |
|
nagy aranykulcs (#246) |
1 |
|
nagy bronzkulcs (#185) |
1 |
|
nagy vaskulcs (#186) |
1 |
|
nyomkereső talizmán (#671) |
1 |
|
olló (#335) |
8 |
|
ork csodaszer (#1228) |
1 |
|
párducbőr pénztárca (#1118) |
10 |
+ |
pukkanó tűcsapda (#336) |
1 |
|
Ramirez feszítővasa (#1261) |
1 |
|
rézkulcs (#75) |
1 |
|
Rodger kezdő üstje (#1167) |
1 |
+ |
sáfránykristály (#675) |
1 |
|
Sheran cserepe (#1271) |
1 |
|
szeksztáns (#32) |
4 |
|
szent jogar (#150) |
1 |
|
szuper dobóháló (#273) |
2 |
|
távcső (#42) |
1 |
|
teremtés zsákja (#818) |
1 |
|
térhajlító kavics (#1539) |
7 |
|
varázskő (#305) |
1 |
|
varázskorsó (#1546) |
53 |
|
varkaudar pálinka (#1137) |
2 |
|
vaskulcs (#183) |
|
|
|
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 |
|
alligátorbőr (#661) |
65 |
|
álompor (#396) |
4 |
|
árnyéksár (#61) |
1 |
|
arx formázó minta (#298) |
1 |
|
berzerker tüske (#713) |
1 |
|
bunthar bőr (#733) |
1 |
|
cru formázó minta (#300) |
8 |
|
csillezsályalevél (#1253) |
1 |
|
dözmöng szív (#122) |
1 |
|
etra hályog (#712) |
8 |
|
fekete gyöngy (#99) |
$6 |
|
főnixtoll ($563) |
1 |
|
grifftojás (#179) |
30 |
|
gyöngymangó (#135) |
8 |
|
ilkin érc (#232) |
1 |
|
jég dragnit (#1745) |
2 |
|
jegesmedve bunda (#1067) |
1 |
|
kazmár gyökér (#205) |
6 |
|
kvazár (#244) |
1 |
|
liumbe bimbó (#656) |
180 |
|
madártoll (#112) |
9 |
|
manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 |
|
moa obszidián (#380) |
1 |
|
moa rubin (#379) |
2 |
|
óndarab (#85) |
130 |
|
pirkit (#153) |
9 |
|
pular kristály (#239) |
1 |
|
rájabőr (#404) |
16 |
|
rakolits por (#669) |
11 |
|
ramit kő (#226) |
1 |
|
remák szív (#264) |
2 |
|
rézdarab (#70) |
1 |
|
rinóbőr (#651) |
1 |
|
rókafarok (#124) |
1 |
|
sáska amulett (#668) |
1 |
|
smaragdkő (#678) |
1 |
|
szárnyas hernyó (#69) |
1 |
|
szulfagor agyar (#677) |
1 |
|
szulfin (#676) |
2 |
|
teknősesszencia (#702) |
3 |
|
Thargodan esszencia (#328) |
86 |
|
vasérc (#152) |
3 |
|
xirnox szív (#213) |
1 |
|
yetiszív (#1070) |
|
|
|
Összsúly: 251.62 kg |
Megterheltség: 151% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290), bávatag golombár (#165)
(123,70) oltár, érclelőhely
(123,71) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(124,71) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(124,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), Beron (2846. kalandozó)
(125,71) quwarg harcos (#201), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 28. jellempróba
(125,72) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, a 63. labirintus bejárata
(126,71) köpködő bruhatag (#773), nekrofun (#173)
(126,73) sírlidérc (#172), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár
(127,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)