323. forduló, 325. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 9h:08'
EZ A 1232. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
1233. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Jaelithe a "Más"-sal. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy örökkévaló napkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó medált, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy bolyongó lidérc trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. {védettsége: 71 szúró, 71 vágó, 71 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász quwarg nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 489.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy a munka gyümölcse varázs hatalmát. Munkád gyümölcsözni fog! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 10. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

hu 85 70 184 hulladék: 85 70 184
Hulladék, ezért nem gyűjtesz óndarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst kulcs (186,106)-> (kudarc), óndarab (186,106)-> (kudarc), rézdarab (186,106)-> (kudarc), összesen 0 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 443.]

ef 10 526 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 373.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 323.]

h 1137 4 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Többször a földre ejted a következő pálinkásüveget, de végül sikerül halálbiztosan a tenyeredbe fognod. A kinyitása már nem ilyen egyszerű, de csak idő kérdése, hogy megbirkózz vele. Majd ledöntöd az édes nedűt már határozottan nedves torkodon. (+2 támadás, -4 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [6 pontot használtál fel, van még 317.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 311.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[202,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 54, gyógyulás: 64, összesen: +10 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar támad rád. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy tolmokov-koktél. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 157-179.}

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 5x 4d6+8.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 122, gyógyulás: 74, összesen: -48 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar páncél [varkaudar páncél ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Utad során felfedezel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Felfedeztél egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy vark. kardtáncos. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,118] Az erdőt síkság váltja fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bolyongó lidérc volt. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 79, gyógyulás: 65, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy csontgólem volt a rémület okozója. {védettsége: 72 szúró, 72 vágó, 31 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 237.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[199,119] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hírnök. {támadása: 38.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Találsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász jön feléd. {max. életpontja: 121-160.}

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 87, gyógyulás: 13, összesen: -74 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 93, gyógyulás: 15, összesen: -78 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vashegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy borzalmas varkaudar támad rád. {támadása: 42.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 55, gyógyulás: 9, összesen: -46 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 157-179.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 51, gyógyulás: 63, összesen: +12 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök jön feléd. {támadása: 38.}

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást. {támadása: 55.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 3 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 190, gyógyulás: 101, összesen: -89 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy óriás liánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Mahmud Kalib lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,119] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy quwarg szellem volt a rémület okozója. {max. életpontja: 495-570.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar iszákos. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 3 063 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 173, gyógyulás: 103, összesen: -70 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy mammut zombi volt a rémület okozója. {max. életpontja: 1173-1262.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[196,119] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar hírnök. {max. életpontja: 157-179.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 767 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 44, gyógyulás: 55, összesen: +11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [196,120] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vark. kardtáncos. {támadása: 100.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. [20 pontot használtál fel, van még 143.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Hordót? Vödröt? Zsákot? Vermet?
Mi egyéb az, mit üres kézzel kell megtöltened?
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 236-302.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a massza duzzadt orrát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A massza ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 2 853 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa jádekő! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [40 pontot használtál fel, van még 103.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

szk 101 85 99 keresed a 101. szörnyet a 85. szörnyet a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 50.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 465 pontot. A következő körben tehát 515 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

Erő: 40 (54) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 40 % Életkor: 72/83 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 531/523 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (57) Varázspont: 430/85 Pénz: 9752 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 50/29 Pszi pont: 161/400 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3056 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 145 TP-t kaptál. Jelenleg 2 298 632 TP-d van. A következő szinthez még 1 368 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, szánalmas pondró, vezérfarkas. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/84 ütőfegyverek: *28/100 (+21%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 27/97

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -25.); bogyógránát (#430) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,120 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/80 (+77%) 2. nyomkövetés: 66/35 (+30%) 3. mászás: 18/19
4. csapdakészítés: 23/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/27 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 14/77 (+13%) 8. felderítés: 27/76 (+10%) 9. szörnyidomítás: 10/4
10. teológia: 34/61 (+21%) 11. taumaturgia: 36/34 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 51/17 (+20%) 17. pszi: 22/11 18. zárnyitás: 13/55
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 37/64
22. úszás: 15/90 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) áldomás (#6) (0,20)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: nagyon éhezik
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 136 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15125.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 78 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 23 ezüst kulcs (#184) 1 isteni könnycsepp (#260)
38 kaja (#2) 10 óndarab (#85) 3 ork csodaszer (#1228)
16 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
244 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 gyöngymangó (#135)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa jádekő (#382) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar látógömb (#1107) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

195 196 197 198 199 200 201 202 203
116
117
118
119
120
121
(196,119) quwarg boly (#359), 50. jellempróba, Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar hírnök (#686)
(196,120) vark. kardtáncos (#693), phua-kúp (#372), oltár, 39. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(197,119) varkaudar iszákos (#688), Dornodon rúnaköve, oltár, 26. jellempróba
(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 48. jellempróba
(199,119) varkaudar hírnök (#686), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 37. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 49. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230)
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, vark. kardtáncos (#693)
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), ladik (#1244), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), vark. kardtáncos (#693)

Üzenet küldése a karakternek