323. forduló, 325. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 10. 12h:04'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,59] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 470.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 5. KP: energia fejlesztése 7
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 460.]

kre 124 126 6 kreálsz a 124. tárggyal a 126. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de rókafarok felhasználásával nem vagy képes előállítani bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

t 226 támadod a 226. szörnyet
FT 226 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy norpadolótika! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+209 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 420.]

ep 720 100 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 320.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ha szabadon szállhat, könnyen észreveszed,
de ha egy szobában tartod, nehezen észleled.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Hárításod megcsúszik, a massza fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Megcsipkedi a massza a jobb válladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály, 5 arany és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [70 pontot használtál fel, van még 250.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[203,58] Továbbra is síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő varkaudar iszákos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+224 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Thunder Powerrel. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [204,59] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ekharion bébi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy fekete lótuszt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar hírnök közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök nyakát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Leah személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lopez de Francon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[86 pontot használtál fel, van még 164.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász jön feléd.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász nyakát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy szürke bőrkesztyű és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár kesztyű (ld. enc.) és 27 arany. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+215 életerő.) [85 pontot használtál fel, van még 79.]

m 4 mozogsz délre
[204,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rát-fát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült vark. kardtáncos. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+213 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 30.]

tim 60 titkosírás megfejtése 30 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ki az, aki dolgozik, amikor játszik,
És játszik, amikor dolgozik? [A TF létrehozóján kívül]
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a massza testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a massza lifegő antennáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Marásokat ejt rajtad a massza. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a massza lifegő antennáját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a massza bal első lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 4216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy mesés moa obszidián! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tim 50 titkosírás megfejtése
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

in 5271 763 492 leírod az 5271. kalandozónak a 763. szörnyet a 492. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy darázsfelhő. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5271 764 505 leírod az 5271. kalandozónak a 764. szörnyet az 505. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Bufa hírnöke. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) totemoszlopot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4420 178 177 leírod a 4420. kalandozónak a 178. szörnyet a 177. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4420 179 215 leírod a 4420. kalandozónak a 179. szörnyet a 215. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4420 182 246 leírod a 4420. kalandozónak a 182. szörnyet a 246. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 9, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 465 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY)
A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 408/236 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (48) Varázspont: 951/3 Pénz: 5094 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 19/13 Pszi pont: 173/299 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 108
Eddig összesen 2985 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24031 TP-t kaptál. Jelenleg 2386016 TP-d van. A következő szinthez még 213984 TP szükséges. Trófeáid: Bufa hírnöke, varkaudar katona, szánalmas pondró. A 317. fordulódban 30238 arany került a bankszámládra. 30993 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 31
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 87 3. lopás: 2
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 116 (+1) 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 45 12. taumaturgia: 70
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 16 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 26 18. vadászat: 6
19. bányászat: 33 20. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 kaja (#2) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 kvazár kesztyű (#445)
1 moa obszidián (#380) 3 pular kristály (#239) 3 spiritusz (#170)
1 szürke bőrkesztyű (#271)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,59) norpadolótikák (#226), massza (#217)
(203,58) varkaudar iszákos (#688), márványtorony (#175), Tharr oltár, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), Thunder Power (5623. kalandozó)
(204,59) varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), varkaudar hírnök (#686), Lopez de Francon (1410. kalandozó), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(204,60) phua-kúp (#372), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, Chara-din monolitja (#534), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), vark. kardtáncos (#693), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek