323. forduló, 325. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 11h:05'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

AUTHORICUS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 15 sáfrányport (700 arany kikiáltási áron), 5 szent jogart (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+617 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 450.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 446.]

ek 273 9 204 t. energia kisütése: 273 9 204
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

tv 101 162 207 támadó/véd. varázslat a 101. varázslatot a 162. varázslatot a 207. varázslatot
101. varázslat listáról törölve. 162. varázslat listáról törölve. 207. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

ftv 37 20 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 20. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

a 211 2054 10 átadod a 211. tárgyat a 2054. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 sáfrányport Lítia De Fandargo részére. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

hu 1120 174 731 hulladék: 1120 174 731
A csillogó nyakéket elbűvölő szépsége miatt nincs szíved hulladékként kijelölni. Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: harci kalapács (185,60)-> (20 ap), topáz erényöv (185,60)-> (110 ap), összesen 130 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 436.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

kf 397 453 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 453. tárggyal
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

fl 5534 2 3 lopsz az 5534. kalandozótól a 2. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt jobb vállát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 60, gyógyulás: 5, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 391.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hordóagyú mameluk.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk bal vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 356.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 316.]

v 181 183 30 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(177,56) orbitális mackósajt (#229), hordóagyú mameluk (#254)

[183,30] Épületek tűnnek fel.

Utad során felfedezel egy templomot. Sheran híveié. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
Találkozol Lilien-Dourral. Sheran főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]

ea 117 eladod a 117. tárgyat
Eladtál 1 mutáns pókot. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ea 766 eladod a 766. tárgyat
Eladtál 1 élőholt tigrist. 54 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 694 megveszed a 694. tárgyat
Vásároltál 1 csataremákot. 1282 aranyat fizettél. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 1 666 20 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 6 666 28 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

m 6 6 2 mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre
[182,30] Még mindig a városban vagy.

Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[177,56] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívői építették. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy kristálypalota van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.]

(Továbbmész...) [178,56] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. A becsapódástól 107 életpontot vesztettél. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a kentaurusz bal karját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a kentaurusz bal első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 66 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval többször eltalálod a kentaurusz fejét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a kentaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] Eldobod az értéktelenné vált umbatari bromag trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kentaurusz trófeát. 3927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 326, gyógyulás: 239, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Warrax előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [71 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[179,57] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Viza EtDran egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy grok-képződményt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [180,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Elena egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-10 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [181,56] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [57 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(177,56) orbitális mackósajt (#229), hordóagyú mameluk (#254), oltár, oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(178,56) kentaurusz (#762), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, érclelőhely
(179,57) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardel (#184)
(180,56) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(181,56) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Chara-din monolitja (#534)

[142,60] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 27, gyógyulás: 107, összesen: +80 ÉP}

Észreveszel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy kastélyt. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 6350 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed Fekete Köpeny táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy agyagelementál őrzi! Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Meséljen neked Sotydo vicceket!.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Beren Peredhil tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: -Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög!.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed Storm Master táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes lopás:) Megkeresed Frank Onestein táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A választott tárgyat nem tudod elcsenni, mert ott van mellette! Megpróbálsz mást elemelni. A tábort egy agyagelementál őrzi! Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
Összefutsz Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy tűzhaj diadémet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 138.]

id 694 300 idomítod a 694. szörnyet 138 pontért
Elkezdődnek a leckék a csataremák számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 147 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [138 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 29, 10.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 465 pontot. A következő körben tehát 461 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

Erő: 29 (42) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 31/33 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 515/305 Jellem: gonosz (599) Tul. pont: 5
Szerencse: 41 (46) Varázspont: 690/235 Pénz: 5954 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 134/114 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1951 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16454 TP-t kaptál. Jelenleg 1841993 TP-d van. A következő szinthez még 158007 TP szükséges. Trófeáid: mouthlan, kentaurusz, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5137 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/33 (+6%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/32 (+1%) dobófegyverek: 28/67 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/91 2. nyomkövetés: 58/55 (+15%) 3. lopás: 48/37 (+18%)
4. mászás: 9/46 (+4%) 5. csapdakészítés: 19/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 36/88 (+8%)
7. gyógyítás: 81/62 8. titkosírás: 5/42 9. felderítés: 23/1
10. szörnyidomítás: 13/12 (+158%) 11. teológia: 64/90 (+25%) 12. taumaturgia: 51/68 (+13%)
13. szerencsejáték: 5/19 14. versengés: 22/64 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 27/51 17. pszi: 17/58 (+7%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 17/53 (+22%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (3x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (5x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az 5534. karaktertől (5534) kaját (#2) (3x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879) méregfelhő (#37) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhhalál küszöbén van
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
csataremák (#694) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1020 arany (#50) 1 harci kalapács (#174) 4 isteni könnycsepp (#260)
10 sáfránypor (#211) 3 tinta (#101) 1 topáz erényöv (#731)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 gyöngymangó (#135) 1 íjászkence (#1225) 5 madártoll (#112)
2 púderkő (#119)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,60) őrült varázsló (#255), főutca (#399), oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Beren Peredhil (2150. kalandozó), Storm Master (2257. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), Salamon (4363. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek