322. forduló, 324. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 24. 12h:18'
EZ A 415. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
416. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 árnyéksarat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+184 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy troll ritualista nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista bal oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 621.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy esszenciavédelem varázs hatalmát. Esszenciavédelem vonja be tested. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]

ef 8 507 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 545.]

kb 129 64 kiveszel a bankból a 129. tárgyat (64 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 64 sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

bb 127 6 beraksz a bankba a 127. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

bb 92 4 beraksz a bankba a 92. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

kb 2 5 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

flh 999 187 felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal
Ok, FLH 999 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. A járatban sötétség van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

lm 10 10 1 mozogsz 10 10 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [4. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 pókláb. Felpakolsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Egy teljesen kiszipolyozott kobudera holttestre bukkansz. Szemügyre veszed a szerencsétlen harcművész felszerelését, mindene használtnak tűnik. [10. PONT] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) egy óriás szőröspók lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás szőröspók testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 29 csepp ugh mérget. 1980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 tankány karom és 1 vérpettyes gyűrű (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kavadu iszákot. **) (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [4. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP)
Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP)
[112 pontot használtál fel, van még 396.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[120,73] Továbbra is alacsonyhegység.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Fekete Köpeny irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [120,72] Továbbra is alacsonyhegység.

Felfedeztél egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy fémbontó szójer!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy bányarém!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bányarém testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a bányarém bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bányarém karmai majdnem eltalálnak! A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 58 aranyat. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [121,71] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet.

[78 pontot használtál fel, van még 318.]

m 1 mozogsz északkeletre
[122,70] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek! Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ki-Nyú Vacc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [mákrózsa virág ->eldobod] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

[10 pontot használtál fel, van még 308.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 13 mozogsz 13
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.) egy hópárducot pillantasz meg. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hópárduc testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a hópárduc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hópárduc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a hópárduc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hópárduc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 párducszem [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.) egy yeti porontyot veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a yeti poronty védekező mancsát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a yeti poronty fiatal fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A yeti poronty meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Agyarával a yeti poronty felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a yeti poronty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 yetiszív (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-5 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-4 erő kör végéig.)
egy rozmárembert pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rozmárember rozmárbőrét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a rozmárember testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
[42 pontot használtál fel, van még 261.]

hu 29 1069 563 hulladék: 29 1069 563
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smirglilevelet. El is dobod a birtokodban levő 2 darabot. Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz főnixtollat. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 24 3 1 mozogsz 24 3 1
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőkés. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rozmárember testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a rozmárember fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rozmárember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagymágus. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fagymágus bal karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a fagymágus jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. A fagymágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mágusszelence (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 3425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 180, gyógyulás: 0, összesen: -180 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mágusszelencét [*] és 10 jégszilánkot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 yetiszív [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-5 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-4 erő kör végéig.)
Megbotlasz valamiben: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Az egyik sarokban találsz egy Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 párducszem [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. (-12 életpont sebződés a hideg miatt.)
[109 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[123,70] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [124,71] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [125,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ramirez Espanza formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 csontszablya[*], 2 szöges páncél[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [70 pontot használtál fel, van még 82.]

m 5 5 1 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északkeletre
[124,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy púpos burástya. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Niadra. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [123,74] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,73] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
[50 pontot használtál fel, van még 32.]

m 1 mozogsz északkeletre
[125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [14 pontot használtál fel, van még 18.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 507 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 16.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,74) a 175. labirintus bejárata, troll ritualista (#365), szőrös pók (#100), óriás szőröspók (#7076)
(120,72) elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083), érclelőhely
(120,73) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290), bávatag golombár (#165), hópárduc (#642), yeti poronty (#638), rozmárember (#643), fagymágus (#650)
(123,70) oltár, érclelőhely
(123,74) phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(124,71) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 37. jellempróba, Tharr oltár, Niadra (1417. kalandozó)
(125,72) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 781 765 778 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat -7 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 21, 12.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY)
Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki.

HÓPÁRDUC (642. SZÖRNY)
A hópárduc puha, nagymacska-mancsain közlekedve még a friss, ropogós hóval borított mezőkön is abszolút hangtalan lopakodásra képes. Ráadásul vakítóan fehér bőre úgy simul bele környezetébe, mintha egy lenne azzal, és ez többnyire így is van. Hogy a jég létsíkján bebörtönözve mi szolgált neki táplálékul, nem tudni, de az egyes szemtanúk állításai szerint nincs olyan élőlény, aminek Ghallán ne támadna neki: látták már trikornist szétmarcangolni, sallankokkal acsarkodni egy dögletes sünmedve teteme felett, de már olyan is előfordult, hogy egy bibircsók-óriás rohant lélekszakadva, nyomában a hópárducok egy megtermett példányával.

YETISZÍV (1070. TÁRGY)
Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erősebb és strapabíróbb, mint a felnőtt és az idős példányoké. Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok agresszív viselkedése, és az, hogy senkitől nem félnek. Egy ilyen szívet kimetszeni nem egyszerű dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele.

ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY)
Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne?

ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY)
Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY)
A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 43 (56) Szint: 23 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 48 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 15 % Életkor: 34/33 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 446/159 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 517/371 Pénz: 33027 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 60/42 Pszi pont: 172/57 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2543 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12838 TP-t kaptál. Jelenleg 1056505 TP-d van. A következő szinthez még 143495 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, Rodrig. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 12171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/24 (+2%) szúrófegyverek: 22/32 (+3%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 22/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 66/56 (+23%) 3. mászás: 14/3 (+1%)
4. csapdakészítés: 23/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/75 (+60%) 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 7/51 8. felderítés: 12/74 (+23%) 9. szörnyidomítás: 10/35
10. teológia: 27/99 (+6%) 11. taumaturgia: 19/76 (+7%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 30/68 (+34%) 17. pszi: 21/21 (+8%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 33/14 (+15%) 21. főzés: 11/30 (+10%)
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> adószedő (#234)
vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 65 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüsttőr (#322)
1 * méregfog (#1553) 6 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 vadászkés (#1264)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
Lövedékek
17 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 * mérgezett vasnyíl (#187) 29 nyílvessző (#108)
64 sallank nyíl (#129) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 55 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 nyu-shuriken (#157) 2 tolmokov-koktél (#351)
7 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
3 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 1 kvazár sisak (#266)
3 vas fejpánt (#408) 15 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
$2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 bátorság medálja (#1653) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
8 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 40]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
83 uzbány csőr (#169) [bennük 608 csepp ugh méreg (#166), fér még: 388]
5 vizestömlő (#3) [bennük 82 korty víz (#27), fér még: 18]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
3 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 hűségérme (#1141) 2 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
8 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + sáfránykristály (#675) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
7 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 53 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 61 álompor (#396) 4 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
1 cru formázó minta (#300) 8 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 etra hályog (#712) 8 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 31 gyöngymangó (#135)
8 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 6 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
180 madártoll (#112) 9 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 9 óndarab (#85) 130 pirkit (#153)
2 pókláb (#1378) 9 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
16 rakolits por (#669) 11 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
11 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
1 rozmárfog (#1069) 1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
2 teknősesszencia (#702) 3 Thargodan esszencia (#328) 84 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 257.67 kg Megterheltség: 155%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 91 kaja (#2)
96 kötél (#92) 6 mandibulakasza (#127) 5 nagy vaspajzs (#161)
88 óndarab (#85) 146 rézdarab (#70) 72 spiritusz (#170)
$11 szöges páncél ($65) 12 vasalt bunkó (#181) 9 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kavadu iszák (#25) 4 kötél (#92) 6 mandibulakasza (#127)
2 smirglilevél (#29) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
88 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 árnyéksár (#61)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
2 pókláb (#1378) 3 rézdarab (#70) 1 rozmárfog (#1069)
64 sallank nyíl (#129) 1 tankány karom (#237) 32 ugh méreg (#166)
5 vasérc (#152) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497)

Üzenet küldése a karakternek