Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 29. 9h:22' EZ A 595. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 596. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot az 57. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 261. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1119. tárgyat az 527. tárggyal az 564. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 560. tárggyal az 1373. tárgyat |
hh 1534 522 | használod az 1534. tárgyat az 522. tárgyat |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Kiváló munka volt (+67 varázspont). 2184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Jutalmad nem marad el (+67 varázspont). 2280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
hu 189 150 152 | hulladék: 189 150 152 |
kb 331 18 | kiveszel a bankból a 331. tárgyat (18 darabot) |
bb 578 153 43 | beraksz a bankba az 578. tárgyat (153 darabot) |
t 9099 1 | támadod a 9099. kalandozót |
kf 1613 1297 475 | kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat az 1297. tárggyal a 475. tárgyat |
tv 60 193 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 193. varázslatot |
v 84 327 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány jobb első lábát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], 26 arany, egy fűszertartó és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Jól harcoltál! (+67 varázspont.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 126, gyógyulás: 191, összesen: +65 ÉP}
h 341 292 63 | használod a 341. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 187 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,60] Lakott területre érkeztél.
ve 565 1 | megveszed az 565. tárgyat 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 84 327 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány testét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod az ében sárkány testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 80 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Kiváló munka volt (+67 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 108, gyógyulás: 202, összesen: +94 ÉP}
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 mocsári penke. Kiváló munka volt (+67 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
v 84 327 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében sárkány bal szárnyát. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 6 gyöngymangó, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Varázserőd töltődik (+1 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1066% esély:+1; össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 127, gyógyulás: 214, összesen: +87 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vámpírféreg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a vámpírféreg nyakát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a vámpírféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. (ld. enc.) 12398 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 188, gyógyulás: 6, összesen: -182 ÉP}
v 198 409 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[409,65] Változik a terep: ritka erdőben vagy.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
ek 7 6 12 | t. energia kisütése: 7 6 12 |
ek 40 25 | t. energia kisütése: 40 25 |
lm 900 45 51 | mozogsz 900 45 51 |
lm 13 905 16 | mozogsz 13 905 16 |
lm 900 24 905 | mozogsz 900 24 905 |
lm 25 25 900 | mozogsz 25 25 900 |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan berzerker bal karját. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan berzerker jobb vállát. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a Thargodan berzerker testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 47 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan berzerker jobb oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 11481 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 346, gyógyulás: 321, összesen: -25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege jobb lábát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 123, gyógyulás: 203, összesen: +80 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Eruol testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Eruol sötét alakját. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod az Eruol sötét alakját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 239 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de az Eruol karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Karmait felemelve, az Eruol meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Véres nyál csordul ki az Eruol száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15330 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 407, gyógyulás: 150, összesen: -257 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg farkát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a vámpírféreg nyakát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 12398 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 217, gyógyulás: 6, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [411,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
(Továbbmész...) [412,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1066% esély:+1; össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 70, gyógyulás: 112, összesen: +42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a márvány sárkány bal szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A márvány sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 210, gyógyulás: 155, összesen: -55 ÉP}
ek 395 363 4 | t. energia kisütése: 395 363 4 |
[363,4] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy taalru jön feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel eltalálod a taalru jobb oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a taalru testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 33 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3701 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 20, gyógyulás: 91, összesen: +71 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály testét. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 27, gyógyulás: 113, összesen: +86 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a Thargodan légiós nyakát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 57, gyógyulás: 111, összesen: +54 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész fejét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a sötét ölész bal karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1066% esély:+1; össz: 2%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 93, gyógyulás: 148, összesen: +55 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala fehér testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Raia angyala fehér testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a Raia angyala jobb szárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10309 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 107, gyógyulás: 128, összesen: +21 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
ek 215 17 | t. energia kisütése: 215 17 |
* 1. BP: | használod az 1168. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 215 8 |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod az 5. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY) A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
LÉLEKKULCS (718. TÁRGY) A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
CSILLAGRUBIN (715. TÁRGY) A csillagrubin egy hihetetlenül ősi, mágikus relikvia, amelyet annak idején egy mára már elfeledett Sötét Herceg készített, a rivális Thargodan berzerkereinek megsemmisítésére. A Thargodan berzerkereket csakis vágófegyverrel lehet elpusztítani - így a csillagrubin - ha berzerker ellen harcolsz - 15-tel növeli vágófegyver szakértelmedet, ezzel garantálva győzelmedet. Ahhoz, hogy ez a csinos kis fülbevaló működjön, KF paranccsal fel kell venned. Átadni, ellopni nem lehet. |
ERUOL (378. SZÖRNY) Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral. |
ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY) Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér. |
MINTA FORMÁZÁSA (237. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Mindig is töprengtél rajta, vajon honnan származnak a formázó minták? Persze tudtad, hogy varázslattal készítik őket, csak azt nem tudtad, melyikkel. Most már végre tudod! A minta formázása 120 varázspontot, 10 TVP-t és egy galachmitot igényel. A V 237 <formázó minta> paranccsal máris kész az általad választott mágikus minta! |
CSAPDAÉSZLELÉS (222. VARÁZSLAT) Milyen hasznos varázslat! Egészen a következő táborozásod végéig megnöveli a csapdaészlelésedet hattal, így aztán a labirintusokban, és egyéb, khm, esetekben is nagy hasznát is veheted. A csapdaészlelés elmondása 12 VP-t és két tüskét igényel. |
Erő: | 45 (65) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 59 (67) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 45 (49) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 9/61 év |
Egészség: | 46 (57) | Életpont: | 827/902 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 57 (71) | Varázspont: | 2454/1786 | Pénz: | 4369 arany | Kép. pont: | 80 |
Tudatpont: | 63/13 | Pszi pont: | 255/68 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 | ökölvívás: | *22/100 | szúrófegyverek: | 44/94 (+13%) |
vágófegyverek: | 17/55 | ütőfegyverek: | 10/65 | lőfegyverek: | 32/52 (+12%) |
dobófegyverek: | 28/63 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); tünde nyíl (#554) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/4 | 2. nyomkövetés: | 109/53 (+30%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 20/60 | 5. csapdakészítés: | 26/80 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/74 (+24%) |
7. gyógyítás: | 16/66 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 29/60 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 12/98 | 11. teológia: | 142/59 (+144%) | 12. taumaturgia: | 105/6 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 5/43 | 14. versengés: | 20/6 | 15. harcművészetek: | 14/23 |
16. zene: | 6/75 | 17. szörnyismeret: | 50/14 | 18. pszi: | 29/31 (+27%) |
19. zárnyitás: | 1/64 | 20. vadászat: | 5/88 | 21. vitalitás: | 2/76 (+11%) |
22. bányászat: | 30/77 (+1%) | 23. úszás: | 5/34 | 24. főzés: | 2/8 (+27%) |
25. csapatmunka: | 1/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1073. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095), vércápa sámán (#281), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), szintszívó lények (#9097), ében sárkány (#327), Rém (#315) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns bunthar (#398), gonoszok (#988), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | agyburok (#90) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | fürkésző szemek (#213) | Pörhemór köre (#205) (98,25,3) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | |
tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | puha ütés (#60) | >> | Quwaxotix (#961) | |
jégoszlop (#231) | >> | 37. szintű lényekre | háló (#186) | >> | zafír sárkány (#329) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ezerszemű bestia (#288) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
agytaposás (#180) | >> | smaragd sárkány (#326) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
agytaposás (#180) | >> | halálelementál (#279) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | fürgülés (#92) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Egy hozzád hasonló nagyhatalmú harcos számára már nem jelent kihívást a csatamezők mocskában túrkálni: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amul kulcs (#565) | 109 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | iknegurin (#541) | 3 | kerek kő (#19) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mihlanil (#539) | 24 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 45 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 94 | tükör (#43) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | lélekkulcs (#718) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2617 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 6 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillagrubin (#715) | 1 | fokhagyma (#403) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | kaja (#2) | 1 | Martian tekercse (#569) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 19 | mutáns csont (#331) | 1 | ősmágus fülbevalója (#608) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | törpe őskő (#633) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
4 | vámpírfog (#1221) | 1 | viharamulett (#611) | 289 | víz (#27) | |||
1 | vörös zyel (#606) |