322. forduló, 324. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 8. 10h:39'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

AUTHORICUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Leslievel. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy császári kesztyűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy Ciang Csí trófea és egy woorgard trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű mutáns férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy derit láncvértt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 7 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Döngölő. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios főpap-jelöltje. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar vajákos trófea, egy Kitaszított trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Familiárisa egy barátposzáta. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól.
Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Anna Bella. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Anna Bellát kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
A 2. napon újból összeakadsz Csillagpermettel. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 5. napon ismét összeakadsz Csillagpermettel. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 5. napon találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű elf nővel. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tollaskígyó trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy trikornis a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Gita D'Sycur. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.)
A 6. napon újból összeakadsz Leslievel. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfival. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy balkezes gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rejtőköpenyt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy dombi óriásyeti trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Összeismerkedtek. Az ő neve Sytix. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Csillagpermet, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját, egy vasvértet, egy vasvértet és egy vasvértet. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+308 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 643.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 643.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

kf 453 477 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 477. tárggyal
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod a mutáns nő (Auralátás: Lukavan Hercegnő - 5436. kalandozó) táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Hirtelen megpillantasz valami vakítóan szépet, és le sem tudod venni róla többé a pillantásod. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (1 csillogó nyakéket). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 629.]

ve 305 3 megveszed a 305. tárgyat 3
Vásároltál 3 varázskövet. 450 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

ve 112 5 megveszed a 112. tárgyat 5
Vásároltál 5 madártollat. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Aldaer di'Messetar letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod 441 arany! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol a troll férfi (Auralátás: Wartburg Tourist - 3665. kalandozó) tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (2 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [20 pontot használtál fel, van még 609.]

vtn 368 varázslat tanulás: a 368. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: szívküldi. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 574.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[174,57] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [175,56] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 66, gyógyulás: 43, összesen: -23 ÉP}

Találsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (660. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [176,57] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy mouthlan. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mouthlan testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a mouthlan testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a mouthlan gumiszerű nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A mouthlan csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mouthlan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kramenta varázskő. 3689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 108, gyógyulás: 42, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-13 varázspont.] Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Deuce. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din templomot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 534.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

v 181 182 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(174,57) olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(175,56) orbitális mackósajt (#229), kolostor (#660), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(176,57) mouthlan (#665), szopógödör (#177), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[182,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tolvajcéh (699. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 524.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. Részeges Jaemi dülöngélve áll fel a földről jöttödre, úgy néz ki állapota megint hű nevéhez. Aztán jó szolgához méltón bevezet a folyosóvégi díszes csarnokba. A klán főnöke, Fürge Menyét már vár rád. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hallva, hogy megcsináltad, amit kért, elvigyorodik. De csak egy pillanatra, a következő pillanatban arca már újra komoly, mint ahogy egy tolvajklán vezetőjéhez illik. [2000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 750 arany.] Ekkor veszed csak észre, hogy nincs egyedül. Az egyik széken egy árnymanó ül, és gyanakvó tekintettel méreget.
- Ő Nyakigláb Dzsordzsi - mutatja be a házigazda az ismeretlent. - Épp egy jelentős feladattal készültem megbízni, de most hogy itt vagy, változott a terv. Dzsordzsinak úgyis van számtalan egyéb feladata, neked pedig éppen nincs. Remélem, megbirkózol vele. - A klánfőnök int Dzsordzsinak, hogy elmehet. Csak amikor feltápászkodik, derül ki számodra, mire utal a jelző nevében. Dzsordzsi árnymanó létére legalább három fejjel magasabb nálad, elsősorban hosszú, és csámpás lábai miatt. Még utálkozó tekintettel végigmér, mielőtt kifordul az ajtón. - Egy hirtelen esemény teljesen felborította a terveinket - folytatja Fürge Menyét, miután leültetett egy bíbor kárpittal bevont székre. - Forradásosról van szó, ugyanis eltűnt. Bár a városban feltűnt konkurens céh komoly fenyegetést jelent, és először rájuk gyanakodtunk, most már szinte biztos, hogy nem az ő kezük van a dologban. A soron következő lehetőség az, hogy Forradásos aktuális munkájával kapcsolatos az eltűnése. Bonyolult lenne elmondani mi volt az, de a lényeg: a királyi udvarban kutatott összeesküvők után. Bár ő a legjobbak közül való, én mindig is úgy véltem, soha nem eléggé óvatos. Így hát valószínűnek tűnik, hogy a király gárdistái kapták el, és most minden bizonnyal egy eldugott börtöncellában csücsül. - Fürge Menyét egy lezser mozdulattal megvakarja orrát, majd egy dossziét húz elő a zsebéből. - Forradásost ki kell szabadítanunk! Majdnem teljesen megbízom benne... de ott az a majdnem. Az ő tudása mellett egy vallatásnak iszonyatos következményei lennének. Már kidolgoztunk egy tervet Nyakigláb Dzsordzsival. - A klánfőnök ledobja eléd a dossziét. A vastagfedeles borítót kihajtva mappába rendszerezett lapokat találsz. Térképrészleteket tartalmaz, több szögből is lerajzolva. - A csatornarendszeren keresztül fogsz bejutni. Elég messze van az átjárótól, ami a börtönbe nyílik, de ez a legcélszerűbb módszer az észrevétlen beosonásra. Járj sikerrel, és mindenféleképpen Forradásossal térj vissza!
Fürge Menyét int, hogy elmehetsz.

1 4 31 32
35
3 7
34
30 33
2 6 36
29
5 10
28 59
37 38 53 54
9 8 25
27 58
12
39 40 51 52
11 23 24
26 57
13 41 42 49 50
14 21
15 56
16 22 20 43 45 47 48
17 18 19
44 46 55
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 118. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 6 mérföldre található.

Most már mindent tudsz, ideje menni! Részeges Jaemi az ajtóig kísér, majd sietősen, szinte kihajít az utcára. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

v 368 2054 56 elmormolod a 368. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott mákrózsa virágot, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Lítia De Fandargo, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

v 368 1671 56 elmormolod a 368. varázslatot
Nem küldhetsz romantikus üzenetet a saját nemed tagjainak! [0 pontot használtál fel, van még 514.]

l 4620 2 3 lopsz a 4620. kalandozótól a 2. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,30] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 69 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Káoszkígyóval kicsit megsebzed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A smaragdgólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 3519 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 146, gyógyulás: 106, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a téfea-agy a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 7 fekete gyöngy, 1 aranylánc, 1 rókafarok, 2 bot, 5 gyöngymangó.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Temető, 2 Mákrózsa főzet, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 728 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 30 aranyad, ami most már az övé.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 728 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (254 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+162 életerő.)
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Lilien-Dour tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Ahhh, észrevett a figura! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Hogy remegne meg a kezed a karócsapda fogai között!. [160 pontot használtál fel, van még 354.]

ve 766 megveszed a 766. tárgyat
Vásároltál 1 élőholt tigrist. 255 aranyat fizettél. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

m 6 6 1 mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre
[182,30] Még mindig a városban vagy.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,57] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Deuce lábát masszírozza. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din templomot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.)

(Továbbmész...) [177,56] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy kristálypalota van. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 59, gyógyulás: 155, összesen: +96 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 324.]

id 766 300 idomítod a 766. szörnyet 300 pontért
Megkezdődik az élőholt tigris tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 180 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [165 pontot használtál fel, van még 159.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orbitális mackósajt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 67, gyógyulás: 5, összesen: -62 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 129.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hordóagyú mameluk.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk nyakát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 25 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 22, gyógyulás: 119, összesen: +97 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 99.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hordóagyú mameluk.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 180 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 69.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy umbatari bromag.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az umbatari bromag bal hátsó lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az umbatari bromag fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Káoszkígyóval jól megszurkálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával súrolod az umbatari bromag fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az umbatari bromag fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az umbatari bromag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Notermanthi trófeát, és kiszedsz egy umbatari bromag trófeát. 3640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 119, gyógyulás: 18, összesen: -101 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 39.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hegyi góliát.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát jobb karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 9 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-40 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 1, 18.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 464 pontot. A következő körben tehát 464 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÍVKÜLDI (368. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Azt mondják: a távolság megöli a szerelmet. Ez persze butaság, az igazi szerelem halhatatlan, bár tény, hogy nagyon fájdalmas lehet, ha szívünk választottja valahol távol, talán idegen földrészeken, netalántán más síkon jár... És tudni, hogy Ő is ezt érzi... De könnyebbé tehetjük számára a napok múlását, ha tudtára adjuk, hogy gondolunk rá, és érzelmeink nem gyengültek. Ezt megteheted ezzel a varázslattal, ha egy madártollból megidézel egy hófehér galambot, aminek átadva egy virágot, elviszi azt a kedvesedhez, bárhol is járjon. Hiszen a szerelem nem ismer határokat! Az idézés 5 VP-t és 5 TVP-t vesz igénybe, a V 368 <karakterszám> <virág> paranccsal történik. A virág lehet mákrózsa (#56), kék orchidea (#68), csuklyavirág (#133), vagy mocsári penke (#148). Kedvesed ízlését neked kell ismerned, a galamb bármelyikből elvisz egyet. Labirintusban a szívküldit nem használhatod (nem találná a galamb a kivezető utat). Olyan kalandozónak, akit nem ismersz, illetve a saját nemed tagjainak nem tudsz galambot küldeni.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 31/33 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 515/253 Jellem: gonosz (597) Tul. pont: 5
Szerencse: 41 (46) Varázspont: 690/10 Pénz: 7004 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 134/102 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1943 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 30237 TP-t kaptál. Jelenleg 1825539 TP-d van. A következő szinthez még 174461 TP szükséges. Trófeáid: mouthlan, umbatari bromag, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5112 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/27 (+10%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/31 (+4%) dobófegyverek: 28/65 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/91 2. nyomkövetés: 58/40 (+19%) 3. lopás: 48/19 (+26%)
4. mászás: 9/42 5. csapdakészítés: 19/91 (+6%) 6. csapdaészlelés: 36/80 (+1%)
7. gyógyítás: 81/62 (+17%) 8. titkosírás: 5/42 9. felderítés: 23/1
10. szörnyidomítás: 11/54 (+190%) 11. teológia: 64/65 (+50%) 12. taumaturgia: 51/55 (+15%)
13. szerencsejáték: 5/19 (+11%) 14. versengés: 22/64 (+28%) 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 27/51 17. pszi: 17/51 (+12%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 17/31 (+44%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (4x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (5x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +4 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kramenta varázskő (#1094) 1 mákrózsa virág (#56)
1 sötét tekercs (#535) 1 szopókő (#259) 1 téfea-agy (#172)
3 tinta (#101) 13 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)
10 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
480 arany (#50) 1 csillogó nyakék (#1120) 1 gólem talizmán (#811)
4 madártoll (#112) 2 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(176,57) mouthlan (#665), szopógödör (#177), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(177,56) oltár, oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), hordóagyú mameluk (#254), umbatari bromag (#770), hegyi góliát (#244)

Üzenet küldése a karakternek