Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 20. 15h:04' EZ A 370. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD 371. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
lm 76 78 60 | mozogsz 76 78 60 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 508 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 517 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 514 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 509 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 446 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 526 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 63 80 | mozogsz 63 80 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 462 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 462 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 484 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 513 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 488 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (53 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP]. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... 11550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 327, gyógyulás: 0, összesen: -327 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Killer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Démonölővel kicsit megvagdalod a smaragdgólem jobb vállát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 103 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 413, gyógyulás: 0, összesen: -413 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 292.]
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [190,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított raaba-fát. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ősquwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Démonölővel épp hogy eltalálod az ősquwarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 5868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [190,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg ősmágus. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vadász quwarg jobb első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester torát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a vadász quwarg testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vadász quwarg nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod az ősquwarg bal oldalát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [190,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus nyakát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy xirnox szív. 2975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 3247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [190,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 498 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kissé megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Quwargamanga bal vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Démonölővel kicsit megvagdalod a Quwargamanga jobb hátsó lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a Quwargamanga bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 476 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg őrparancsnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tüskepajzs védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 117 életpontot sebeztél. A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén nyakát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy nothar bogyó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[190,111] Még mindig füves síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg őrparancsnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősquwarg jobb oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod az ősquwarg jobb középső lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 5821 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 489 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
Erő: | 47 (55) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 43 (54) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 9/12 év |
Egészség: | 38 (46) | Életpont: | 718/258 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (58) | Varázspont: | 1780/6 | Pénz: | 5718 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 48/12 | Pszi pont: | 236/108 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 35/88 (+31%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/58 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 57/57 (+49%) | 3. mászás: | 10/34 |
4. csapdakészítés: | 24/46 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/55 (+12%) | 6. gyógyítás: | 57/9 |
7. titkosírás: | 5/5 | 8. felderítés: | 26/30 | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 71/88 (+7%) | 11. taumaturgia: | 143/11 (+48%) | 12. versengés: | 14/66 (+8%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/83 (+17%) | 15. zene: | 11/90 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 7/74 | 17. pszi: | 32/58 (+22%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. bányászat: | 23/82 (+4%) | 21. úszás: | 12/24 |
22. csapatmunka: | 2/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) |
mágikus ütés (#147) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 244, pontszámod: 3122. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 153 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | purifikátor háj (#269) | 13 | vashegyű nyíl (#176) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1565 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 9 | gyöngymangó (#135) | 33 | kaja (#2) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
13 | ovimon-bogyó (#207) | 10 | quwarg tojás (#360) | 11 | sáfránypor (#211) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tyrex bunkó (#421) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | xirnox szív (#213) |