321. forduló, 323. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 1. 9h:04'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

AUTHORICUS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz Ruthin el Enourével. Azt veszed észre, hogy egy szép Ma'yia furulyája van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Vrandol Sayn Karaddal. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített Ma'yia furulyája. Ő Lítia De Fandargo férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol Mocskos Buddhával. Leah főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy hótarantula köpenyt, egy koponya szimbólumot, egy mászó-karperecet, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy törpe bakancsot és egy törpe védőgyűrűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy méregféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 17 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon összefutsz Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios főpap-jelöltje. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy Kitaszított trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy lótuszvirágot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy karmos tankány. Egy barátposzáta piheg a vállán. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd Csillagpermet bal karját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod Csillagpermet testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csillagpermet meg sem bírt sebezni. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}


A 4. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Leah földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy fertőzött dr.lárva trófea, egy végzetes szójer trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Sir Bedzsik. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+308 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 655.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 641.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 6. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés forduló végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]

t támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

t 422 1 támadod a 422. szörnyet
FT 422 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

flh 15 189 felt. lőfegyver haszn. 15 a 189. tárggyal
Ok, FLH 15 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

vps 70 VP spórolása: 70
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 639.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 589.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).

(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,57] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Deuce hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy mouthlan nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 140 életpontot sebeztél. Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mouthlan bal oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mouthlan testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a mouthlan testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A mouthlan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kramenta varázskő. 3689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 95, gyógyulás: 44, összesen: -51 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy orbitális mackósajt nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 62, gyógyulás: 42, összesen: -20 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[30 pontot használtál fel, van még 559.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed. 2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened. 3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. [30 pontot használtál fel, van még 529.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 28 364 elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 527.]
[A parancs tárolásra került.]

v 181 182 31 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(176,57) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, mouthlan (#665), orbitális mackósajt (#229)

[182,31] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy tolvajcéh (699. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 517.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. Részeges Jaemi dülöngélve áll fel a földről jöttödre, úgy néz ki állapota megint hű nevéhez. Aztán jó szolgához méltón bevezet a folyosóvégi díszes csarnokba. A klán főnöke, Fürge Menyét már vár rád. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Hallva, hogy nem teljesítetted a feladatot, teljesen bedühödik.
- Ha nem jelentkezel pár napon belül az eredménnyel, akár ne is gyere vissza többé! - sziszegi a fogai között, majd hátat fordítva gondolataiba mélyed. Most már mindent tudsz, ideje menni! Részeges Jaemi az ajtóig kísér, majd sietősen, szinte kihajít az utcára. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,57] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Deuce formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 370 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 157 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 3519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 713, gyógyulás: 113, összesen: -600 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következő feladatod. Labdákkal kell zsonglőrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idő előtt szanaszét szóródnak a földön. 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Egy eldugott kis sátorra leszel figyelmes a közelben, bentről halványan derengő fény szűrődik kifelé. Amikor belépsz, egy bibircsókos öregasszony köszönt. - Mesés jutalom vár rád, ha megteszed, amit mondok - kelti fel kíváncsiságodat. Bólogatsz, hogy megpróbálod. A boszorka felsorolja, milyen tárgyakat kell hoznod a következő alkalommal: 3 tüskecsapda, 1 téfea-agy, 6 kőkés, 7 szvó-ektoplazma, 2 fémrúd.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Temető, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 39 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 728 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (109 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a csontváz hadúr bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2368 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 82, gyógyulás: 60, összesen: -22 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Megállsz a helyiség közepén és körbekémlelsz. Szíved majd kiugrik a helyéről, amikor megpillantod a három egymáshoz közelálló szempárt, amely a sötétségből téged vizsgálgat. Hamarosan a hozzá tartozó test körvonalait is ki tudod venni. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A terem sarkában egy zárt ajtót fedezel fel, melyre mellmagasságban különböző színnel apró ákombákomokat rajzoltak. - Mi ez az ákombákom?!?! - förmedsz fel mérgesen, miután az összes általad ismert abc-vel összehasonlítottad a leírt karaktereket, de azok egyikbe sem illettek. Átverve érzed magad, hát ezért tetted meg ezt a nagy utat idáig? Mérgesen visszaindulsz a folyosón. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-13 varázspont.]
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din templomot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [175,56] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bea Melindre előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Megpillantasz valamit: 1 szöges bunkó [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (660. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [174,57] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [150 pontot használtál fel, van még 362.]

vpf 70 VP elővétele: 70
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

v 75 76 elmormolod a 75. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(174,57) olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(175,56) kolostor (#660), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(176,57) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, mouthlan (#665), orbitális mackósajt (#229), smaragdgólem (#417), csontváz hadúr (#423)

[142,62] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ravasack egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Fekete Köpeny letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (5 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Storm Master tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Futás a tett színhelyéről!
Sietve elhajítod, ami a kezedben van, hogy kitérhess, majd már távolodva kiáltod felé átkodat: - Adjon neked Gunymák anyó bájitalt!.
Találkozol Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy tűzhaj diadémet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy kisebb jégisten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 389.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 386.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 mozogsz északra
[142,61] Épületek tűnnek fel.

Látsz egy főutcát. Találsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 367.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerő.) [-13 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 14.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tolvajvér hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 663 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 29 (39) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 31/33 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 515/286 Jellem: gonosz (594) Tul. pont: 5
Szerencse: 41 (1) Varázspont: 690/7 Pénz: 6524 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 134/102 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1934 szörnyet (6 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 17965 TP-t kaptál. Jelenleg 1795302 TP-d van. A következő szinthez még 204698 TP szükséges. Trófeáid: mouthlan, Notermanthi, kisebb quwarg isten. A 319. fordulódban 5012 arany került a bankszámládra. 5087 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 31/17 (+2%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 22/27 (+5%) dobófegyverek: 28/60 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/91 2. nyomkövetés: 58/21 (+10%) 3. lopás: 47/93 (+12%)
4. mászás: 9/42 5. csapdakészítés: 19/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 36/79 (+1%)
7. gyógyítás: 81/45 8. titkosírás: 5/42 (+11%) 9. felderítés: 23/1
10. szörnyidomítás: 9/64 11. teológia: 64/15 (+46%) 12. taumaturgia: 51/40 (+17%)
13. szerencsejáték: 5/8 (+11%) 14. versengés: 22/36 (+27%) 15. zene: 1/78 (+11%)
16. szörnyismeret: 27/51 (+30%) 17. pszi: 17/39 (+11%) 18. zárnyitás: 15/94
19. vadászat: 12/40 (+11%) 20. vitalitás: 1/31 21. bányászat: 16/87 (+33%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (4x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (8x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (8x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
izomernyesztés (#33) >> Csillagpermet (#3879)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Brutális próbatétel előtt állsz: egy vércápa sámánt kell megsemmisítened.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 3 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 ragasztó (#83) 3 tinta (#101)
2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gólem talizmán (#811) 4 gyöngymangó (#135) 7 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 1 kramenta varázskő (#1094) 5 sáfránypor (#211)
1 szopókő (#259) 1 vasérc (#152) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,61) őrült varázsló (#255), főutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút
(142,62) borkonyó cserje (1808311, belőle készíthető: 2257312), városépítkezés (4363398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), Fekete Köpeny (#. kalandozó), Storm Master (#. kalandozó), Salamon (#. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.31 11:17 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 0 If. hozzáadása : 13 Oka: AK
2006.02.01 09:01 Változások a számládon! 51 zsetont átutaltak a(z) 6108. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek