321. forduló, 323. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 19. 13h:22'
EZ A 1231. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
1232. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,89] koordinátán.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+129 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+175 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy földsárkány nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 540.]

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy agyburok varázslat! Agyburok feszül a tudatod köré. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 4. KP: vv 24 26 0 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 196 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 491.]

* 6. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 7. KP: tf 3 30 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 461.]

* 8. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 9. KP: kf 1541 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 10. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 460.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 457.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
fog 103 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
LE 278 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 457.]
[A parancs tárolásra került.]

hu 695 hulladék: 695
Hulladékgyűjtés törölve: ryuku szablya. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 1551 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,88] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor keményen megütöd a mágiamorfáló nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a brutális morf jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf egyik karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a brutális morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A brutális morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gernim balzsamot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy asztrális vortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,87] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr templom van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardszárnyú pocok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy halálos morf áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf egyik fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a halálos morf testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a védelmező morf testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf csapása csak a levegőt találja. A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 4 nyu-shurikent. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,86] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a proteinfecske testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a proteinfecske nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy halálos morf.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf egyik fejét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a halálos morf egyik fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálos morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a halálos morf testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálos morf feléd harap, de sikertelenül. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 2 ezüsttollú nyilat. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 421.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[98,85] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal középső lábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a harcias morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a harcias morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 114 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb középső lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A harcias morf ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a harcias morf a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 remák szivet.

(Továbbmész...) [99,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a változatos morf fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf farkát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a változatos morf testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A változatos morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf bal hátsó lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a változatos morf testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mancsával a változatos morf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a változatos morf a farkával, de elhibázta! A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a lomha morf minden csapását hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hattyútollat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [100,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Látsz egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ingyen van a lámpa, egész világ látja.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 380.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ingyen van a lámpa, egész világ látja.
[5 pontot használtál fel, van még 375.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 375.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 375.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy Vérmes Amazon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a Vérmes Amazon jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány mérgezett tüskét lő ki rád. Egyik sem talál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Vérmes Amazon bal lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a Vérmes Amazon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Vérmes Amazon megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 1 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a védelmező morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf jobb lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A védelmező morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lomha morf.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf jobb karját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf nyakát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a lomha morf jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a lomha morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 16 aranyat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított móricserjét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 363.]

kt 116 2 elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 363.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 504 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 360.]

ef 11 517 energia fejlesztése 11
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 283.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. BP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 282.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-10 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 25.
Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 663 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Elenios misszionáriusa vagy. Papi hited: 147. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 322. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 28 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 51 (55) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 73 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 40/41 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 629/619 Jellem: jó (540) Tul. pont: 7
Szerencse: 24 (35) Varázspont: 1014/1 Pénz: 894 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 48/17 Pszi pont: 335/3
Eddig összesen 2666 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 862 TP-t kaptál. Jelenleg 2 498 870 TP-d van. A következő szinthez még 101 130 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, halálos morf. A 307. fordulódban 8166 arany került a bankszámládra. 8492 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/83 (+19%) szúrófegyverek: 28/72 (+4%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 30/31 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (7 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
Kedvenc táborhely: 94,110
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/42 2. nyomkövetés: 55/19 (+25%) 3. mászás: 12/78
4. csapdakészítés: 17/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/28 6. gyógyítás: 75/73
7. titkosírás: 7/29 8. felderítés: 32/73 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/11
10. teológia: 31/69 (+7%) 11. taumaturgia: 32/1 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 11/26 14. harcművészetek: 17/90 15. zene: 26/66
16. szörnyismeret: 17/66 (+22%) 17. pszi: *51/100 (+7%) 18. zárnyitás: 2/14
19. vadászat: 13/72 (+2%) 20. bányászat: 32/51 21. főzés: 9/97 (+11%)
22. csapatmunka: 6/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 2947. karakternek
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Techiulan aurája (#261) agyburok (#90)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
agybénítás II (#246), vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kneopatikus mollusk (#209) nagyobb tűzlehelet (#150) >> halálosztó kain (#168)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> dermesztő lidérc (#645) nagyobb tűzlehelet (#150) >> élőholt sullár (#216)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nómenklatúra (#158) az agy kifacsarása (#197) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar bajnok (#190) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar varázsló (#271)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) nagyobb tűzlehelet (#150) >> kőkorszaki szaki (#109)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kérődző etra (#368) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar hadúr (#270)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vark. nekromanta (#173)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> mérges pók (#20) nagyobb tűzlehelet (#150) >> bandita (#758)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> útonálló (#130) nagyobb tűzlehelet (#150) >> sötét gnóm (#132)
teljes őrület (#118) >> troll (#5) az agy kifacsarása (#197) >> vark. kardtáncos (#693)
az agy kifacsarása (#197) >> varkaudar iszákos (#688) az agy kifacsarása (#197) >> varkaudar felderítő (#7133)
az agy kifacsarása (#197) >> halálos morf (#7618) az agy kifacsarása (#197) >> harcias morf (#7619)
az agy kifacsarása (#197) >> brutális morf (#7620) az agy kifacsarása (#197) >> lomha morf (#7621)
az agy kifacsarása (#197) >> védelmező morf (#7622) az agy kifacsarása (#197) >> mágiamorfáló (#7623)
az agy kifacsarása (#197) >> domináns morf (#7624) az agy kifacsarása (#197) >> éltető morf (#7625)
az agy kifacsarása (#197) >> változatos morf (#7626) az agy kifacsarása (#197) >> halálhozó (#419)
az agy kifacsarása (#197) >> korinthai amőba (#420) az agy kifacsarása (#197) >> vortexmágus (#418)
az agy kifacsarása (#197) >> kék rothasztó (#421)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három szutykos remák, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 63, 64, 72, 73, 131, 175, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 45, 47.
Kész: 1, 5, 9, 16, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A morf invázióban megölt morfok száma: 442, az összesen kapott pontszám: 48915. (összesen ölhető: 840 ) Eddig 11 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5517 TU szükséges.)
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 ezüsttőr (#322) 6 * orgyilkos tőr (#225) 1 + teriád lándzsa (#1282)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 ryuku szablya (#695)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
$4 ezüsttollú nyíl ($363)
Dobófegyverek
2 dárda (#10) 3 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 11 nyu-shuriken (#157) 17 tolmokov-koktél (#351)
37 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 * optiri agysisak (#315)
$1 vassisak ($160)
Köpenyek
2 Jerome köpenye (#1527) 1 * mágusköpeny (#453) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) $1 ezüst nyaklánc ($117) 1 gólem talizmán (#811)
4 halálhozó talizmán (#813) 1 * kreiton fókusz (#853) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 * Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551)
2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
16 * angyalok gyűrűje (#529) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
1 * q. demoralizátor (#2067)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 50]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
11 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 104]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 259]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 61 csepp ugh méreg (#166), fér még: 155]
3 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 12]
6 zöld üveg (#82) [bennük 35 csepp ragasztó (#83), fér még: 85]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
6 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 9 + deus ex machina (#1) 1 erőserkentő (#1405)
6 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
8 fenőkő (#1618) 2 furulya (#233) 17 gernim balzsam (#1894)
13 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 180 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 4 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265) 1 lant (#238)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 2 márványkulcs (#245)
1 márványszobor (#2232) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 morf esszencia (#2452)
4 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
24 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 őskristály-szilánk (#1525)
1 plazmagömb (#2235) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rum (#1419)
1 rúnakavics (#2233) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
4 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tubarkő (#700)
2 tudás gyöngye (#522) 3 + tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 5 védőkristály (#2240) 3 zárnyitó készlet (#39)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396) 31 átlátszó morfplazma (#2451)
1 aurach bőr (#658) 7 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
25 bíbor morfplazma (#2450) 2 bruhatagnyelv (#1230) 1 darázsfarok (#654)
$3 darázsszárny ($652) 2 eknozol (#540) 1 elf csont (#664)
$1 elkarog szőr ($665) 1 etra hályog (#712) 39 ezüstdarab (#326)
25 fehér morfplazma (#2445) 24 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
$4 fülemüle agyar ($267) 7 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179)
37 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
9 ilkin érc (#232) 1 illatos rózsaszál (#1595) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégszív (#282) $3 karbin plazma ($199) 41 kék morfplazma (#2442)
22 kőszem (#304) 2 kvatáns pikkely (#1828) 4 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 8 lidércesszencia (#1074) 29 lila morfplazma (#2448)
83 madártoll (#112) 102 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa obszidián (#380) 27 narancs morfplazma (#2449)
11 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 18 pirkit (#153)
3 pókláb (#1378) 10 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239)
35 quwarg kristály (#2238) 77 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
3 rakolits por (#669) 4 ramit kő (#226) 8 remák szív (#264)
7 rinóbőr (#651) 9 rókafarok (#124) 18 sallank karom (#128)
35 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 3 szárnyas hernyó (#69)
31 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) $3 szvó-ektoplazma ($151)
12 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 10 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280) 2 vámpírfog (#1221)
39 varányszem (#30) 70 vasérc (#152) 31 vörös morfplazma (#2443)
9 xirnox szív (#213) 30 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: adamantit páncél (#628)

Összsúly: 277.87 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 229 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7 éjkő (#2369) 5 keg gomba (#1615) 6 kreiton esszencia (#892)
1 kronokristály (#1636) 11 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 6 pszi kő (#248) 1 ryuku sisak (#688)
1 tapasztalatkő (#975) 1 titanitdukát (#1480) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 rézdarab (#70) 2 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 2 bíbor morfplazma (#2450)
1 elkarog szőr (#665) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fehér morfplazma (#2445)
3 gernim balzsam (#1894) 3 gyenge méreg (#26) 1 hattyútoll (#1222)
2 kék morfplazma (#2442) 1 koponya gyűrű (#1733) 4 madártoll (#112)
4 nyu-shuriken (#157) 1 remák szív (#264) 3 sárga morfplazma (#2447)
1 tankány karom (#237) 3 ugh méreg (#166) 1 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
(95,88) nyuhaj karbin (#110), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), Chara-din monolitja (#534), asztrális vortex (#2324)
(96,87) vaskohó (#155), Tharr oltár, kardszárnyú pocok (#152), halálos morf (#7618), védelmező morf (#7622)
(97,86) oltár, Chara-din rúnaköve, 36. jellempróba, proteinfecske (#139), halálos morf (#7618), védelmező morf (#7622)
(98,85) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 42. jellempróba, karmos tankány (#137), harcias morf (#7619)
(99,84) ragyás burástya (#111), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), oltár, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(101,82) Vérmes Amazon (#7123), védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), oltár, 255. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek