Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 2. 9h:16' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 37 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt tünde íjjal néhány lövedéket. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az elf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 5 tünde nyíl. Megpróbálod félreütni, de elügyetlenkeded. Pár lövedéke átjárja a testedet. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 100% esély:+1; össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az ork bérgyilász fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 8 507 | energia fejlesztése 8 |
a 122 1174 1 | átadod a 122. tárgyat az 1174. kalandozónak (1 darabot) |
a 535 3588 1 | átadod az 535. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot) |
a 535 3676 1 | átadod az 535. tárgyat a 3676. kalandozónak (1 darabot) |
ftv 43 221 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 221. szörnyet |
ftv 32 221 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 221. szörnyet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a manifesztátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1432 | jelszó kimondása 1432 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 400.]
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [123,86] Dombos terepre érkeztél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS".
(Továbbmész...) [124,87] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-24 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányarém testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a bányarém árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bányarém karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [122,85] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [121,84] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Morran MacMoran vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 218.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Te 24 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy vas dobónyíl. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 24, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 43 (56) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 64 (68) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 34/33 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 446/165 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 37 (45) | Varázspont: | 517/191 | Pénz: | 30482 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 56/40 | Pszi pont: | 172/13 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/20 (+6%) | szúrófegyverek: | 22/29 (+4%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 22/17 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 66/29 (+20%) | 3. mászás: | 13/95 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 23/7 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/15 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 7/51 (+20%) | 8. felderítés: | 12/34 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 10/35 |
10. teológia: | 27/90 (+8%) | 11. taumaturgia: | 19/69 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 30/4 (+30%) | 17. pszi: | 21/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 32/87 (+3%) | 21. főzés: | 11/10 (+9%) |
22. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | |
vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 6 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | mandibulakasza (#127) | 4 | vadászkés (#1264) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
17 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 30 | mérgezett vasnyíl (#187) | 29 | nyílvessző (#108) | |||
1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 54 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 5 | nyu-shuriken (#157) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
7 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
3 | kis bőrpajzs (#45) | 6 | kis vaspajzs (#159) | 5 | rákpajzs (#98) | |||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
3 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 15 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 13 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
83 | uzbány csőr (#169) | [bennük 576 csepp ugh méreg (#166), fér még: 420] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 56] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
3 | furulya (#233) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | |||
1 | hűségérme (#1141) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | ||
1 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 9 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | pszi kő (#248) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | + | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
3 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 7 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 55 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 56 | álompor (#396) | 3 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 29 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | ilkin érc (#232) | 1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
8 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | |||
6 | kvazár (#244) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 174 | madártoll (#112) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 8 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 8 | óndarab (#85) | 128 | pirkit (#153) | |||
9 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | 17 | rakolits por (#669) | |||
11 | ramit kő (#226) | 1 | remák szív (#264) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 77 | vasérc (#152) |
Összsúly: 247.43 kg | Megterheltség: 149% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 101 | kaja (#2) | 92 | kötél (#92) | 5 | nagy vaspajzs (#161) | 88 | óndarab (#85) | 146 | rézdarab (#70) | 64 | sallank nyíl (#129) | 72 | spiritusz (#170) | $11 | szöges páncél ($65) | 12 | vasalt bunkó (#181) | 9 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | sötét tekercs (#535) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | árnyéksár (#61) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rakolits por (#669) | |||
3 | rézdarab (#70) | 9 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
13 | vasérc (#152) |