320. forduló, 322. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:17'
EZ A 477. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
478. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Augur varázskönyvét (1050 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vércápa sámán (ld. enc.), a molgan (ld. enc.), a kronoelementál (ld. enc.) és az ezerszemű bestia (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bronz fejpántot (ld. enc.), vas fejpántot (ld. enc.), árnyékharcos gyűrűt (ld. enc.), kígyóbőr övet (ld. enc.) és királyi emlékművet (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+207 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 498.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +39 max. életerő, +39 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 5. KP: energia fejlesztése 7
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 6. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 488.]

kre 129 1128 6 kreálsz a 129. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 456.]

kf 157 kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat
Előkészíted a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a kaszabolósáska elleni legjobb fellépés, ha a mandibuláját támadod." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 452.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 obszidián karkötővel jutalmazzák." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 448.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha új fegyvert szeretnél, ne hagyd ki a ryuku szablyát! Ez egy igen kecses vágófegyver, melynek paraméterei a következők: hosszúság 59 hüvelyk, súly 1 kg." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 444.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+5 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 440.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha utad során meglátsz egy quwarg anyakirálynőt, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig ugh mérget találhatsz nála." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 436.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Brakkulmukkpók még 13 mérgezett tüskét tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 432.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Vadássz zoloboot, hiszen mindig mérgezett tüskét találsz nála!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 428.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Elárulom, hogy az orbitális mackósajt számára az a legfájdalmasabb, amikor az obszcén kinövését támadják." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 424.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 4 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 420.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5356 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 416.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk az úszás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 412.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+4 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 408.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Érzéseim szerint az ősi gnóm technikusok vére folyik az ereidben, barátom! Jó bizonyíték erre, hogy már csak egy hajszál választ el a pengepajzs feltalálásától!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 404.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Mutáns korona, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 400.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 téfea-agyat. Biztos, hogy neked szánta a kút. [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 396.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Csupán egy pillanat telik el, és csoda történik: minden eddig sajgó sebed egy csapásra beforr. (+33 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 392.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az angyali sisak, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 388.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Kakkvelmukksók által üzemeltetett boltban még 15 medúzacsáp kapható!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 384.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 2 bunthar bőr. [bunthar bőr ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 380.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Azért szeretik a kalandozók a ryuku sisakot, mert viselése egészséget növel." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 376.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Nrimdorjiusmurr még 4 tatu dobot tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 372.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 védettség forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 368.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Ölj büntető pragloncot, mert mindig szenzációs zsákmányt: praglonc hártyát találhatsz nála!" Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 364.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Roókkuljiuspók még 5 bo'adhun aranygömböt tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 360.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat múlva a lopás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 356.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Kalandozó ismerősöd, Zoat jelenleg umbatari bromag trófeával rohangál." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 352.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a szörnyidomítás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 348.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5100 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 344.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 5342 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 340.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 336.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hogy miért ne fuss el a tazunkaróka elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy rókafarok." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 332.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+34 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 328.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Jó ha tudod, mi a ryuku kopja! Egy szúrófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 118 hüvelyk hosszú és súlya is csak 3 kiló." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 324.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat múlva a csapdakészítés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 320.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ahelyett, hogy elfutnál a pókvadász elől, próbáld meg a fekete lebernyegét támadni. Ez biztos beválik!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 316.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 2 bunthar bőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [bunthar bőr ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 312.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Ha utad során meglátsz egy technokolint, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig ragasztót találhatsz nála." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 308.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 mérg. ubuk dobónyilat. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 304.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Jó ha tudod, mi a Végítélet! Egy szúrófegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 118 hüvelyk hosszú és súlya is csak 6 kiló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 300.]

m 4 4 1 mozogsz délre, délre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,57] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy darázsfelhő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel megdöfködöd a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 29 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bronz taiderrel jól megszurkálod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 29 életpontot vesztesz.) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy magnetikus praglonc intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Bronz taiderrel többször eltalálod a magnetikus praglonc nyakát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-1 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+208 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [204,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar vajákos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 234 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+204 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [205,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anna Bella.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus nyakát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 4 pirkit. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy vérvágyó sólyom trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Aaron dor Blazeer. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thunder Power. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[189 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[206,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [207,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy megsebzett ryuku gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku gólem jobb vállát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+216 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [208,55] Még mindig füves síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 47.]

m 4 5 2 mozogsz délre, délnyugatra, keletre
[208,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 3935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 321, gyógyulás: 0, összesen: -321 ÉP}


Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Szerencsejáték, 2 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Szerencsejáték, 2 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál, 1 Orzag bilincse, 1 Aranyeső, 1 Temető. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 2 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Kaszabolósáska, 3 Mákrózsa főzet. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Déja vu, 2 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz. Ez csak két pár! Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Déja vu, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 783 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 75 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [207,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chitarel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy megsebzett quwarg nagymester volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Stormfisttel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia főpap-jelöltje. Egy császári kesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan koronát és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [208,57] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Yveraana formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy norpadolótika. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 3.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-39 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +31 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 462 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY)
Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni.

MOLGAN (284. SZÖRNY)
Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével.

KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY)
A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal.

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

ÁRNYÉKHARCOS GYŰRŰ (409. TÁRGY)
Ezt a varázstárgyat a rákarcolt rúnák és a Két Kard Testvériségének szimbóluma, a földbeszúrt kard különböztetik meg egy értéktelen acélkarikától. A gyűrűt maga Tharr adományozta a Testvériségnek egy szent küldetés végrehajtásáért cserébe. Ereje a harcban nyilvánul meg: miután az ujjadra húztad a KF 409 paranccsal, a védelmed 3-al, a szerencséd pedig 2-vel lesz magasabb! (Ugyanis a varázsjelek segítségével egy régóta halott elit harcos tudását tudod részben felhasználni.) Természetesen csak a KT tagjai tudják ezt a tárgyat használni. Az árnyékharcos gyűrűt nem lophatják el tőled!

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó - ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem alkalmazhatod.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 40/42 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 408/37 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 40 (48) Varázspont: 951/95 Pénz: 8792 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 173/180 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 108
Eddig összesen 2947 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33622 TP-t kaptál. Jelenleg 2310173 TP-d van. A következő szinthez még 289827 TP szükséges. Trófeáid: Bufa hírnöke, varkaudar katona, szánalmas pondró. A 317. fordulódban 30238 arany került a bankszámládra. 30691 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 31
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 87 3. lopás: 2 (+1)
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 113 (+1) 8. titkosírás: 8 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 44 12. taumaturgia: 70
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 16 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: * 26 18. vadászat: 6
19. bányászat: 33 20. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 6 sallank nyíl (#129)
4 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 1 halálhozó talizmán (#813)
5 jégszilánk (#1128) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 shinai gömb (#348) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(204,57) darázsfelhő (#763), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár
(204,58) ezoterikus mardelek (#184), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), varkaudar vajákos (#690)
(205,57) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), Aaron dor Blazeer (3105. kalandozó), Thunder Power (5623. kalandozó)
(206,56) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(207,56) ryuku gólem (#394)
(207,57) Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), quwarg nagymesterek (#214), kputtyintó csalán (#247), Stormfist (5387. kalandozó)
(208,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, 26. jellempróba
(208,56) Raia oltár, halálhozó (#419)
(208,57) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), norpadolótikák (#226), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek