Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:18' EZ A 322. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD 323. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
im | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval megdöföd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával csak érinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
vps 200 | VP spórolása: 200 |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [168,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [169,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 13, gyógyulás: 24, összesen: +11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [171,57] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 77, gyógyulás: 91, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [172,57] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 30, gyógyulás: 113, összesen: +83 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [174,56] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Észreveszel egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hordóagyú mameluk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval többször eltalálod a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 29, gyógyulás: 85, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [175,56] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mouthlan bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a mouthlan testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a mouthlan gumiszerű nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a mouthlan lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A mouthlan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kramenta varázskő (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner taalru trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mouthlan trófeát. 3689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 97, gyógyulás: 56, összesen: -41 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
vpf 200 | VP elővétele: 200 |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel.
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
t 3879 1 | támadod a 3879. kalandozót |
hh 313 313 522 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat az 522. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
le 138 | leveszed/lerakod a 138. tárgyat |
ftv 33 3879 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 3879. kalandozót |
v 380 1671 | elmormolod a 380. varázslatot |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 18 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY) A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al. |
MOA SMARAGD (377. TÁRGY) Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes. |
MOA BURÁT (384. TÁRGY) Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni. |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
CSATABÁRD (555. TÁRGY) A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz. |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY) A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik. |
KRAMENTA VARÁZSKŐ (1094. TÁRGY) A kramenta varázskő zöldarany színben tündöklő kristály. Átlátszó és tömör egyszerre, de ezt a furcsa tulajdonságát, még ha órákig néznéd, sem tudnád megfejteni. Leírni is nehéz. Ha tényleg a föld mélye rejt ilyeneket, a kövek egy nagyon régi korból származhatnak. Elég csak a közelébe tenned a kezed, és már érzed is, hogyan lüktet az energiától. Szinte rátapad kinyújtott tenyeredre, és élősködő ragadozó módjára szippantja magába a benned rejlő életenergiát. De vajon hogyan lehet együttműködésre bírni? A tudósok dolga lesz, hogy kiderítsék... Addig is, ha a kramenta varázskövet magadnál tartod, minden köröd elején feleannyi varázspontot fogsz regenerálni (több varázskő esetén is). Ennek ellenére belső erők arra kényszerítenek, hogy ne válj meg tőle, épp ezért másik kalandozónak átadni, boltban eladni semmi pénzért nem fogod. |
Erő: | 29 (30) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 29 (39) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/33 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 514/717 | Jellem: | gonosz (592) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 41 (46) | Varázspont: | 681/136 | Pénz: | 6545 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 134/106 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 31/14 (+7%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 22/21 | dobófegyverek: | 28/58 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/91 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 58/11 (+36%) | 3. lopás: | 47/81 (+6%) |
4. mászás: | 9/42 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 19/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 36/78 (+1%) |
7. gyógyítás: | 81/45 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 23/1 |
10. szörnyidomítás: | 9/64 | 11. teológia: | 63/69 (+35%) | 12. taumaturgia: | 51/22 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 4/97 | 14. versengés: | 22/9 | 15. zene: | 1/67 |
16. szörnyismeret: | 27/21 (+18%) | 17. pszi: | 17/28 (+7%) | 18. zárnyitás: | 15/94 |
19. vadászat: | 12/29 (+34%) | 20. vitalitás: | 1/31 | 21. bányászat: | 16/54 (+55%) |
22. úszás: | 9/26 | 23. főzés: | 10/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (8x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (8x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
ősi szellem (#422) (csak egyszer), Csillagpermet (#3879) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37), Chara-din lesújt (#223), káosz szava (#207) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | 25. szintű lényekre | káosz szava (#207) | >> | Pterois volitans (#1050) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Csillagpermet (#3879) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed. |
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | tudás gyöngye (#522) | 2 | víz (#27) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | dözmöng szív (#122) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
129 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | kramenta varázskő (#1094) | |||
1 | zöld üveg (#82) |