Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 15. 12h:03' EZ A 369. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 370. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 504 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,101] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Killer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 418.]
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [190,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kisebb quwarg isten mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 488 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten nyakát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 13673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 502 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 459 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított fekete lótuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy elpusztított borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 464 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 488 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten nyakát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 18 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 12840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 325, gyógyulás: 0, összesen: -325 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 484 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 475 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 471 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [190,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg ősmágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus bal első lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 588 életpontot sebeztél. [+4% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 483 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Lakott területre érkeztél.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 24 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus nyakát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 515 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 539 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg anyakirálynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő bal vállát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 5020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 496 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg bal középső lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod az ősquwarg jobb középső lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ősquwarg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 5849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 504 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod az ősquwarg bal középső lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 5791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [190,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősquwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 478 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 5897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 496 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 513 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (57 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel néhányszor súrolod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ongóliant hadúr testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 59 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Démonölővel néhányszor megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 67 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 537, gyógyulás: 0, összesen: -537 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
ŐSPLAZMA (839. TÁRGY) Iszonyat gömb alakú belső szervét kimetszve, egy mágikus tulajdonságokkal bíró eszköz birtokába juthatsz. Az ősplazma mivoltát legalább olyan homály övezi, mint a ködmedúzák keletkezését. A varázshatalom, melynek birtokába jutsz, ha a tárgyat a füledbe akasztod, a következő: max. életerőd és max. VP-d 50-nel nő, valamint minden tulajdonságodra +2-t kapsz. Az ősplazma viseléséhez azonban nagy hatalom kell (legalább 30. szintűnek kell lenned), különben a tárgy elsorvasztja gazdája sejtjeit. |
Erő: | 45 (51) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 43 (52) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/11 év |
Egészség: | 36 (42) | Életpont: | 668/84 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 43 (54) | Varázspont: | 1708/32 | Pénz: | 4337 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/33 | Pszi pont: | 236/0 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | *34/100 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 30/72 (+8%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/3 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 56/68 (+40%) | 3. mászás: | 10/34 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 24/28 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/89 | 6. gyógyítás: | 56/40 (+80%) |
7. titkosírás: | 5/5 | 8. felderítés: | 26/30 | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 71/55 (+13%) | 11. taumaturgia: | 136/8 (+44%) | 12. versengés: | 14/49 |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/66 | 15. zene: | 11/79 |
16. szörnyismeret: | 7/74 | 17. pszi: | 32/6 (+6%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. bányászat: | 23/78 | 21. úszás: | 12/24 |
22. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 202, pontszámod: 2618. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 153 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | 5 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskő (#305) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
391 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
3 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | ősplazma (#839) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
7 | víz (#27) |