Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 8. 17h:00' EZ A 386. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 387. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 9. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a vezérfarkas támadó fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A vezérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 025 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 190, gyógyulás: 167, összesen: -23 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló jobb oldalát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mágiamorfáló bal vállát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 38, gyógyulás: 138, összesen: +100 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf nyakát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálos morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálos morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 36, gyógyulás: 93, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [188,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálos morf fejét. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a halálos morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálos morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálos morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a halálos morf lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 648 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 31, gyógyulás: 75, összesen: +44 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a változatos morf bal oldalát. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a változatos morf jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A változatos morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 276 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1594 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 101, gyógyulás: 133, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [189,8] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 16, gyógyulás: 36, összesen: +20 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 21, gyógyulás: 36, összesen: +15 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod az Orkhan Thai bal vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 pular kristály. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 133, gyógyulás: 55, összesen: -78 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem bal karját. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A ryuku gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 152, gyógyulás: 149, összesen: -3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 3 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 148, gyógyulás: 28, összesen: -120 ÉP}
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
187 | 188 | 189 | 190 | |
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
[185,31] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,8] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
188 | 189 | 190 | |
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
[182,27] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf jobb középső lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kyorg tőrrel meghorzsolod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 85, gyógyulás: 96, összesen: +11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf jobb szárnyát. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az éltető morf karmával. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csőrével az éltető morf belemar kézfejedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 130, gyógyulás: 124, összesen: -6 ÉP}
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 260.]
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a roguena testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A roguena karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál fejét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál bal oldalát. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a gránitelementál bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 40, gyógyulás: 70, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain jobb lábát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a halálosztó kain testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 84, gyógyulás: 30, összesen: -54 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. 2 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 63, gyógyulás: 67, összesen: +4 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 76, gyógyulás: 63, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [184,28] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor nyakát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ősdentor jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 144, gyógyulás: 118, összesen: -26 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf jobb oldalát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a halálos morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálos morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 32, gyógyulás: 100, összesen: +68 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf farkát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az éltető morf jobb oldalát. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az éltető morf bal szárnyát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az éltető morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 155, gyógyulás: 125, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [185,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 16, gyógyulás: 73, összesen: +57 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló jobb lábát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a mágiamorfáló jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 58, gyógyulás: 14, összesen: -44 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod az éltető morf karmával. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Az éltető morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 156, gyógyulás: 9, összesen: -147 ÉP}
m 2 1 4 | mozogsz keletre, északkeletre, délre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 129, gyógyulás: 16, összesen: -113 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló bal lábát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [187,27] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A 10 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal oldalát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 69, gyógyulás: 56, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 68, gyógyulás: 57, összesen: -11 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a taalru tigristestét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és 4 vas dobónyíl. 4 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [102 pontot használtál fel, van még 97.]
szk 242 | keresed a 242. szörnyet |
ef 20 512 | energia fejlesztése 20 |
fkt 929 9999 | felt. készítesz a 929. tárgyat (9999 darabot) |
fkt 934 9999 | felt. készítesz a 934. tárgyat (9999 darabot) |
fkt 578 10 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (10 darabot) |
fkt 403 9999 | felt. készítesz a 403. tárgyat (9999 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért |
ISTENI ÍTÉLET (551. TUDATI KÉPESSÉG) Sokan nem tudják, hogy a kasztroplanáris tér nem csak a halandóknak, hanem az isteneknek is a rendelkezésére áll, és gyakran élnek is az általa nyújtott lehetőségekkel. Különleges kapcsot jelent számukra ez furcsa, létsíkok közti dimenzió, ahol a Paktum szabályai nem kötik meg a kezüket, és mind egymással, mind papjaikkal szabadon érintkezhetnek. Nem tudni, honnan gyökeredzik ez a kivétel, de létezik, és senkinek sem áll érdekében megszüntetni a kiskaput. Ha egy halhatatlan entitás a kasztroplanáris térben megjelenik, nem csupán tudati lenyomatát használva teszi ezt, hanem valójának jelentős részét is magával viszi. Így válik valósággá az a lehetetlen állapot, hogy színtiszta isteni hatalom csorogjon a Tudati Téren keresztül az elmédbe. Az elsődleges anyagi sík teremtményei, mint Te is, csak részben képesek felhasználni ezt a csaknem korlátlan szakrális mágikus faktort. Számukra leginkább a sebző teológiás varázslatok hatásfokának növekedésében realizálható ez az energiatöbblet. Ha megérzed istened jelenlétét a tudati síkon, bátran csapold meg hatalmát közvetlenül, nem fog érte megorrolni rád, és csapj le ellenségeidre az Isteni ítélet erejével! [Mostantól a sebzést okozó támadó papi varázslataid hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, a pajzszúzásra és az ősteológia varázslatokra nincs hatással.] |
AVENIR (1706. TÁRGY) Igen! Ez nem lehet más, mint a rég elveszettnek hitt avenir fegyverek egyike. Az avenirt réges régen készítették, kifejezetten víz alatti környezetre. Ez egy mithrilből és adamantitból kovácsolt szúrófegyver. A szárazföldön nem használhatod, víz alatt viszont megmutatja igazi erejét. Mágikus, sebzése 7D4+15, használata +15 támadással jár. Az avenir szakszerű forgatásához legalább 20-as víziharc szakértelemmel kell rendelkezned. |
ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY) Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat. |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
Erő: | 50 (78) | Szint: | 39 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 38 (69) | Támadás: | 72 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 36 (55) | Védekezés: | 79 (86) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (58) | Életpont: | 1193/1184 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 48 (68) | Varázspont: | 1922/732 | Pénz: | 13331 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 90/37 | Pszi pont: | 219/657 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 40/14 (+15%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 31/79 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/66 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 57/99 | 3. mászás: | 25/46 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 36/70 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 14/46 | 6. gyógyítás: | 42/63 |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 27/64 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 73/79 (+108%) | 11. taumaturgia: | 75/22 (+55%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/6 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 92/3 |
16. szörnyismeret: | 16/19 | 17. pszi: | 26/71 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/55 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. bányászat: | 39/24 | 21. úszás: | 4/62 |
22. főzés: | 23/73 | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 9999 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 30, 41. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1140, az összesen kapott pontszám: 132180. (összesen ölhető: 1140 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1641 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 524.00 kg | Megterheltség: 161% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 340 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csillagbot (#929) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | jégpasztilla (#1566) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | narancs morfplazma (#2449) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pular kristály (#239) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | varázskő (#305) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vörös morfplazma (#2443) | 2 | zöld morfplazma (#2444) |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|