Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 10h:26' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 7 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
hu 40 667 300 | hulladék: 40 667 300 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 341 92 5 | használod a 341. tárgyat |
kre 38 418 | kreálsz a 38. tárggyal a 418. tárgyat |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
vtn 279 | varázslat tanulás: a 279. varázslatot |
kre 226 122 5 | kreálsz a 226. tárggyal a 122. tárgyat (5 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 449 4 | elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot) |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csataremák egyik csápját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (12 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [203,59] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült csataremák. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a csataremák bal vállát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csataremák nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A csataremák csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (12 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 316, gyógyulás: 0, összesen: -316 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[202,60] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 107 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 1700 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 106 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó fejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a halálhozó nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,61] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [199,61] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [198,62] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Találsz egy mákrózsa bokrot.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [198,64] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [199,65] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
JÉGMÁGIA (279. VARÁZSLAT) Bár a Nagy Hóvihar időszaka többnyire negatív élményekkel gazdagította Ghalla lakosságát, azért most, hogy véget ért, egyre több építő jellegű változást fedezhetünk fel. Például a mágustornyok varázslói megértettek valamit a jég alapú mágiával kapcsolatban. Először ezt a varázslatot a tűz elleni védekezésre szánták, viszont kiderült, hogy az elmondása után körülötted vibráló jégburok nem képes megóvni a tested semmilyen ismert varázslattól - azok a burkon keresztül akadálytalanul képesek sebezni téged. Persze a varázslattal való kísérletezésnek eredménye is lett, ha a jégmágiát elmondod, hideg alapú varázslataid hatékonyabbak lesznek - vagyis a következő köröd elejéig annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A jégmágia elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy jégszilánk. |
Erő: | 40 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 40 (45) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/41 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 398/199 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 919/415 | Pénz: | 6555 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/7 | Pszi pont: | 173/74 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 108 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 31 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 86 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 111 (+1) | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 44 | 12. taumaturgia: | 70 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | * 26 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
az elme fölénye (#116) | mentális pajzs (#72) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2990 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | drótszőr (#37) | |||
4 | fokhagyma (#403) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kötél (#92) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | púderkő (#119) | 5 | ramit kő (#226) | |||
1 | tükör (#43) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 8 | kaja (#2) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
4 | kristályfolyadék (#449) | 1 | madártoll (#112) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 4 | vasérc (#152) |