Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 22. 14h:25' EZ A 475. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD 476. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 7 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
kf 731 | kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat |
p 74 226 6 | használod a 74. pszi képességet |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
kno 12 3 | képesség-növelés 12 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
at 4528 11 | TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 11 |
m 4 7 8 | mozogsz délre, északnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain jobb karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bronz taiderrel jól megszurkálod az ősdentor testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [204,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csataremák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (12 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronz taiderrel kicsit megbökdösöd a csataremák testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a csataremák bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nőstény varkaudar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és 2 gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és 2 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [202,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-6 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany, egy aranytű és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 óndarabot. **) 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru tigristestét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel többször eltalálod a taalru póklábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranylánc, 29 arany, 2 vas dobónyíl (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 varkaudar csontot. **) és egy borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [201,59] Az erdőt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [199,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
pki 8000 | kiveszel a bankból 8000 aranyat |
pbe 2500 4097 | beraksz a bankba 2500 aranyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
FÖLDELEM IDÉZÉSE (144. VARÁZSLAT) A földelemek, régiesebb nevükön földelementálok mágikus szellemek, a föld manifesztációi. Ezeket a lényeket csak mágikus úton lehet megidézni, bonyolult rítus segítségével. A földelem idézéséhez a V 144 <földelem> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért és 70 VP-ért. Anyagi komponensként egy nehezéket és két isteni könnycseppet kell elhasználnod. A <földelem>-hez 1-et írj, ha agyagelementált akarsz megidézni; 2-t, ha bazaltelementált; 3-at, ha gránitelementált. Ezek az elementálok elfogott szörnynek számítanak, és etetni is kell őket, méghozzá szögletes kövekkel! Viszont legalább idomítani nem kell őket. A különböző földelemek különböző feladatok elvégzésére használhatóak, de hogy melyik mire, azt próbáld ki magad. Annyit már előre elárulhatunk, hogy a földelemek NAGYON hasznosak. |
Erő: | 40 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 40 (45) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 396/287 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 919/17 | Pénz: | 9019 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 173/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 108 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | * 30 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 86 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 109 (+1) | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 44 | 12. taumaturgia: | 70 (+3) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 16 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 26 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
az elme fölénye (#116) | mentális pajzs (#72) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | bunkó (#5) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 9 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | zafír medallion (#514) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5702 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőszem (#304) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 9 | nyílvessző (#108) | 6 | ramit kő (#226) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
4 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) |