Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 12. 9h:09' EZ A 1123. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 1124. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 26 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 4. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: hh 2306 1133 1534 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (8 támadással 132 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (8 támadással 241 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy xirnox szív. 3 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
hu 331 | hulladék: 331 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
ek 116 81 58 | t. energia kisütése: 116 81 58 |
h 1755 750 | használod az 1755. tárgyat |
h 248 4 | használod a 248. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló jobb lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 65 életpontot sebeztél. {KCC:} Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A kísértetvarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 12, gyógyulás: 65, összesen: +53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (177 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a testzabáló testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a testzabáló testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a testzabáló testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a testzabáló kígyózó farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 191 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-16 támadás). A testzabáló megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 9 963 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 528, gyógyulás: 261, összesen: -267 ÉP}
(Továbbmész...) [233,52] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy esthari vérszopó. {max. életpontja: 1327-1476.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó fejét. (8 támadással 233 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az esthari vérszopó fejét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az esthari vérszopó testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az esthari vérszopó fejét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az esthari vérszopó vörös bundáját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esthari vérszopó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 956 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 360, gyógyulás: 293, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [234,51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült vastagbőrű mutak. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (8 támadással 205 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével felnyitod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vastagbőrű mutak fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A vastagbőrű mutak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ro'galhal kísértet trófeát, és kinyersz egy alkalmas vastagbőrű mutak trófeát. 2 374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A chaktra vadászeb hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 711, gyógyulás: 335, összesen: -376 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 drótszőrt. 2 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 87, gyógyulás: 13, összesen: -74 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Előremozdulva, a vérkeszeg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 halcsontot. 6 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 280, gyógyulás: 144, összesen: -136 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix harcos manófejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a trix harcos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix harcos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a trix harcos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.) és 1 vörös immunitáskő (ld. enc.). 4 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 319, gyógyulás: 121, összesen: -198 ÉP}
v 198 228 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
[228,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.}
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 814 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált korall testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az animált korall testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az animált korall testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az animált korall porózus testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner vastagbőrű mutak trófeát, és kiszedsz egy animált korall trófeát. 10 884 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 379, gyógyulás: 286, összesen: -93 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (8 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! {KCC:} Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Gyilkos csapásokat oszt a pengekarú nitmák fegyverével. (4 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) {GYD:} Pusztítás Botjával többször eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. {KCC:} Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pengekarú nitmák támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 608, gyógyulás: 227, összesen: -381 ÉP}
(Továbbmész...) [226,56] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vastagbőrű mutak került az utadba. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (8 támadással 208 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny megtipor. 91 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vastagbőrű mutak rúgásainak találati pontosságát még Muhammad Ali is megirigyelhetné. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 789, gyógyulás: 334, összesen: -455 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix vadász izmos kis testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 75, gyógyulás: 45, összesen: -30 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a tavi piranha bal karját. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A 6 tavi piranha újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (6 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a tavi piranha testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A 3 tavi piranha megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 4 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 510, gyógyulás: 168, összesen: -342 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a trix harcos testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a trix harcos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix harcos jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a trix harcos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 4 573 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 301, gyógyulás: 122, összesen: -179 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
225 | 226 | 227 | 228 | 229 | |
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
ve 74 2 | megveszed a 74. tárgyat 2 |
ve 416 1 | megveszed a 416. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 78.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
e 40 | élelemszerzés 35 pontért |
ef 20 511 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY) Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
TESTZABÁLÓ (438. SZÖRNY) Ezek a felegyenesedve csúszó, kígyószerű lények ősi ellenségei a melegvérűeknek. Gyilkos leheletükkel leterítik áldozatukat, és amikor az kínban fetreng a földön, belévágják halálos mérget hordozó fogaikat. Egy rég elfeledett legenda szerint Ghaldoean rakshallion megállapodást ajánlott a testzabálóknak. Minden nap egy fiatal testet ajándékozik nekik cserébe azért, hogy barlangjaik mélyén maradjanak. A testzabálók meghallgatták a rakshallion ajánlatát, majd felfalták teljes kíséretével együtt. Megjegyzés: A vastag, pikkelyes testtel szemben a szúrófegyver nem túl hatásos fegyver. |
TRIX HARCOS (7089. SZÖRNY) A harcedzett trix vadászok közül kerülnek ki a harcosok. Erősebbek, gyorsabbak és szívósabbak, egyszóval kemény ellenfelek. Harcban puszta kéz helyett általában mágikus trix pengéket forgatnak. Feladatuk a trix telepek védelmezése akár élve, akár holtan. Az élelemszerzésből nem veszik ki a részüket, hiszen ez a vadászok dolga. |
VÖRÖS IMMUNITÁSKŐ (978. TÁRGY) A drakolder csatamezőkőn harcoló felek alaposan felszerelték magukat a védő talizmánokkal, ez is egyike ezeknek. A vörös immunitáskő, mint a neve is mutatja, immunitást ad - a tűz alapú varázslatokra. Minden alkalommal, amikor ilyen varázslat ér téged, van rá esély, hogy a vörös immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük! A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
PENGEKARÚ NITMÁK (450. SZÖRNY) Ezek az intelligens rovarlények két hátsó lábukra állva közlekednek. Csapatban vadásznak a mutakokra, két, pengévé alakult mellső végtagjukkal pillanatok alatt képesek felszabdalni egy felnőtt állatot. Ha elég sokan vannak, nem ijednek meg senkitől és semmitől, de ha egyedül sikerül egy nitmákot meglepned, akkor valószínűleg a győzelem a tiéd, hiszen a nitmákok gyengék az egy-egy elleni harcban. Ügyelj rá, hogy a nitmákok kiváló vívók - ha vágófegyverrel közelítesz felé, valószínűleg legtöbb csapásodat képes lesz kivédeni. |
TAVI PIRANHA (7090. SZÖRNY) Egy valamire való tó nem lehet meg piranhák nélkül. Ezek a halak csapatosan járnak, és felfalnak minden útjukba kerülő élelmet, legyen az polip, trix kölyök, vagy akár egy eltévedt kalandozó. |
TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY) Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad! |
Erő: | 56 (77) | Szint: | 37 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 35 (60) | Támadás: | 79 (82) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 35 (46) | Védekezés: | 89 (96) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 156/163 év |
Egészség: | 37 (48) | Életpont: | 918/856 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 47 (66) | Varázspont: | 1485/80 | Pénz: | 1871 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 55/21 | Pszi pont: | 174/63 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/3 (+32%) | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/19 |
vágófegyverek: | 29/80 (+10%) | ütőfegyverek: | 24/5 (+4%) | lőfegyverek: | 35/41 (+9%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
226,56 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 15 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/17 | 2. nyomkövetés: | 71/69 (+71%) | 3. mászás: | 18/36 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 32/23 (+32%) | 5. csapdaészlelés: | 21/75 | 6. gyógyítás: | 37/47 |
7. titkosírás: | 8/31 (+12%) | 8. felderítés: | 27/0 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 76/89 (-88%) | 11. taumaturgia: | 80/86 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 10/36 |
13. versengés: | 20/39 (+5%) | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/18 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | 22/90 (+76%) | 18. zárnyitás: | 2/31 |
19. vadászat: | 15/97 (+57%) | 20. vitalitás: | 16/23 | 21. bányászat: | 30/92 |
22. úszás: | 19/23 (+32%) | 23. főzés: | 11/76 | 24. csapatmunka: | 4/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 324 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (15,10) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | áldomás (#6) (15,20) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | vízlélegzés (#185) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Tyrex bynkó - ennek elkészítéséhez a kegyetlen kalandozók a természet egy szelíd teremtményét pusztították el. Semmisítsd meg egyet oltáromnál e gyalázatos fegyverből! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1187 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
654 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | eknozol (#540) | 27 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | iknegurin (#541) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mihlanil (#539) | 4 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | drótszőr (#37) | 3 | halcsont (#390) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | remák szív (#264) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vörös immunitáskő (#978) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
225 | 226 | 227 | |
55 | |
|
|
56 | |
|
|
57 | |
|
|