Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 30. 9h:10' EZ A 403. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 404. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
at 1353 18 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 18 |
bb 164 1 | beraksz a bankba a 164. tárgyat (1 darabot) |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
d 56 5 | eldobod az 56. tárgyat (5 darabot) |
bb 70 8 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (8 darabot) |
flh 999 351 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 351. tárggyal |
p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
kf 676 3 | kézbeveszed/felveszed a 676. tárgyat (őrzöd) |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a renegát törpe jobb karját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a renegát törpe testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megcsapod a renegát törpe testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [102,96] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány nyakát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [102,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 ubuk tüskét. **) 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bőrsisakot. **) 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [104,92] Még mindig füves síkságon vagy.
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. **) 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,90] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [102,89] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
a 535 5688 1 | átadod az 535. tárgyat az 5688. kalandozónak (1 darabot) |
kb 2 7 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (7 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits fejét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vörös rakolits testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
id 903 55 | idomítod a 903. szörnyet 55 pontért |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
Erő: | 42 (54) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 68 (72) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 33/32 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 424/130 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 495/257 | Pénz: | 25179 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 56/18 | Pszi pont: | 167/60 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/80 (+2%) | szúrófegyverek: | 22/5 (+2%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 21/32 | dobófegyverek: | 22/6 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 65/49 | 3. mászás: | 13/58 (+22%) |
4. csapdakészítés: | 22/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/5 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 7/21 | 8. felderítés: | 11/47 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/91 (+63%) |
10. teológia: | 27/40 (+9%) | 11. taumaturgia: | 19/18 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/97 | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 28/56 (+20%) | 17. pszi: | 20/93 (+15%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 32/50 (+3%) | 21. főzés: | 10/55 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 17% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
szőrös azuka (#903) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 217 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 5 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | mandibulakasza (#127) | 3 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 7 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
17 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 29 | mérgezett vasnyíl (#187) | 26 | nyílvessző (#108) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 62 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
5 | nyu-shuriken (#157) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 6 | kis vaspajzs (#159) | |||
5 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | gromak páncél (#270) | 1 | láncing (#222) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
3 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | kvazár sisak (#266) | ||
2 | rézsisak (#72) | 3 | vas fejpánt (#408) | 15 | vassisak (#160) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 13 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
$2 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 35] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
64 | uzbány csőr (#169) | [bennük 535 csepp ugh méreg (#166), fér még: 233] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 3 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 7 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 6 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 55 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 54 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 28 | gyöngymangó (#135) | 7 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | $1 | karbin plazma ($199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | 6 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 161 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | 3 | óndarab (#85) | |||
100 | pirkit (#153) | 5 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
18 | rakolits por (#669) | 10 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | + | szulfin (#676) | 49 | vasérc (#152) | ||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 244.74 kg | Megterheltség: 151% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 85 | kaja (#2) | 92 | kötél (#92) | 5 | nagy vaspajzs (#161) | 88 | óndarab (#85) | 125 | rézdarab (#70) | 63 | sallank nyíl (#129) | 59 | spiritusz (#170) | 12 | szöges páncél (#65) | 11 | vasalt bunkó (#181) | 8 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | rézdarab (#70) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasvért (#164) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 14 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | uzbány csőr (#169) | 21 | víz (#27) |