TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 20. 10h:12'
EZ A 317. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD
318. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 50 kaja (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Fekete Kehelyt (700 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 yeti mokasszin (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összeakadsz Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Kitaszított trófea és egy hidra trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy karmos tankány. Familiárisa egy barátposzáta. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak találkozol Csillagpermettel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, ő Fekete Köpeny. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy viharóriás trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el.
A 4. napon találkozol Beren Peredhillel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg vállpántot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy káoszszellem trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tűzfőnix. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, akárcsak Neked. A kalandozó különös érmet visel mellén. Ahogy közelebb hajolsz, elolvasod a feliratot: "Libertani fővadász-mester". Hmmm... A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon találkozol Frank Onesteinnel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 6. napon összeakadsz McSivaattal. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.gyémántját és egy rogalhal csuklópántot visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy ezüsttőrt tart. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon megintcsak összeakadsz Fekete Köpennyel. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 6. napon összefutsz Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy tleikan karkötőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy kisebb jégisten trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tűzfőnix! Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! Aztán elköszöntök egymástól.
A 6. napon találkozol Yar Afzallal. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy törpe védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy hordóagyú mameluk trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy ekharion trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 7. napon megintcsak valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, ő Fekete Köpeny. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől.
Beren Peredhil, amikor összefutottatok, adott neked 5 kristályfolyadékot és 5 fiatalság italát. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Elmosolyodsz, ahogy ráébredsz saját tökéletességedre: az apró, átlag kalandozó számára szinte láthatatlan jelekből te rájössz, hogy a tolvaj Shreud Sam volt. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+310 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy Raia szent lovagja fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 573.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 571.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 559.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
tno 5 1 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
fl 1 74 9 |
lopsz az 1. fajúaktól a 74. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod McSivaat táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Suttyomban elemelsz valamit a másik motyójából. Zsákmányod 3 csillezsályalevél! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 554.]
fl 2 211 9 |
lopsz a 2. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
fl 3 211 9 |
lopsz a 3. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Frank Onestein letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Szakadna nyakadba a bank falazata!. [5 pontot használtál fel, van még 549.]
fl 5 211 9 |
lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 549.]
fl 6 211 9 |
lopsz a 6. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 549.]
fl 7 211 9 |
lopsz a 7. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Fekete Köpeny tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (1 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). [5 pontot használtál fel, van még 544.]
fl 8 211 9 |
lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
fl 9 211 9 |
lopsz a 9. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
h 473 5 |
használod a 473. tárgyat |
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 544.]
a 198 2054 10 |
átadod a 198. tárgyat a 2054. kalandozónak (10 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 trikornis szarvat Lítia De Fandargo részére. [5 pontot használtál fel, van még 539.]
p 66 |
használod a 66. pszi képességet |
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+30 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]
bpk 2 |
bef. parancs kivétele: 2 |
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 534.]
h 1167 16 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 3 arany! (+4 szerencse.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 532.]
hu 189 176 343 |
hulladék: 189 176 343 |
Hulladékgyűjtés törölve: vas dobónyíl. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
v 22 190 2 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]
h 504 |
használod az 504. tárgyat |
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: nagy vaspajzs (185,60)-> (22 ap), rézgolyó (185,60)-> (3 ap), vashegyű nyíl (185,60)-> (5 ap), összesen 30 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 522.]
m 1 2 |
mozogsz északkeletre, keletre |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Tirithiel tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (1 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod Trog A. Lien táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Szakadna nyakadba a bank falazata!.
Összeakadsz Emella a Bombázóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy sötét kaszás trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Azt mondja: " Fa, virág, pillangó vagy madár: szívemben mind helyet talál." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 50, gyógyulás: 64, összesen: +14 ÉP}
A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 492.]
pbe 9999 |
beraksz a bankba 9999 aranyat |
(Csak 4382 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6402 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
bb 261 5 |
beraksz a bankba a 261. tárgyat (5 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 3 bájitalt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
pki 300 |
kiveszel a bankból 300 aranyat |
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 6102 arany. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
fu 2 |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
fu 5 |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
fu 7 |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Influenza, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet, 1 Garokk. Ez sajnos semmit nem ér. Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Sötét motyogó, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Temető, 1 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Sötét halál, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 5 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 1 Illúziópalota, 1 Déja vu, 1 Orzag bilincse, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Szerencsejáték, 1 Piromenyét, 1 Temető, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Vesztettél. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 69 darab aranyérmét.
Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [20 pontot használtál fel, van még 472.]
be 702 4 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 422.]
kf 357 2 |
kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
m 1 5 |
mozogsz északkeletre, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,24] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}
Észreveszel egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [158,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a magger fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 43, gyógyulás: 36, összesen: -7 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. [35 pontot használtál fel, van még 387.]
kf 513 |
kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat |
Elrakod a Káoszkígyót, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy quwarg parafenomén!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallópon néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Luthius karkötője. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy plazmacsillag. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Órák munkájával végül sikerül összeállítani a hevenyészett csontvázat. Ez egy vérfürdető magszim! Hosszasan beszélsz a lényről, hiszen egyike a kedvenceidnek. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy őrült varázslót!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 72, gyógyulás: 1, összesen: -71 ÉP}
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quiltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy ezüsthegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [60 pontot használtál fel, van még 327.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókbrakgárhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Mágikus Koponya. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy lovagi tabard. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Grallena. A feladatod a következő. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 307.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy quwarg nagymester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Aranykezű Balrin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 277.]
kf 638 |
kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat |
Elrakod a pásztorbotot, majd a jobb kezedbe veszed a Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[157,26] Továbbra is síkságon vagy.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy grok-képződményt. Délre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse!
(Továbbmész...) [156,27] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Továbbmész...) [155,28] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel.
Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 247.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[155,29] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [155,30] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Veronel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 227.]
ep 534 100 |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 227.]
ef 14 |
energia fejlesztése 14 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-13 TU.] A befejezéshez még 1568 TU szükséges. [130 pontot használtál fel, van még 97.]
szk 396 |
keresed a 396. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 67.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 37.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: |
építed az 534. tárgyat 7 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 2. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 3. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 4. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 2.]
* 5. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 1.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 456 pontot. A következő körben tehát 453 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 315. fordulód.
Erő: |
28 (33) |
Szint: |
25 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
29 (37) |
Támadás: |
38 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
29 (36) |
Védekezés: |
74 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
30/30 év |
Egészség: |
28 (31) |
Életpont: |
505/493 |
Jellem: |
gonosz (556) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
41 (47) |
Varázspont: |
649/450 |
Pénz: |
36 arany |
Kép. pont: |
1 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
125/93 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
24 |
Eddig összesen 1826 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 18208 TP-t kaptál. Jelenleg 1584451 TP-d van. A következő szinthez még 115549 TP szükséges. Trófeáid:
taalru,
Notermanthi,
ősdentor. A 315. fordulódban 6102 arany került a bankszámládra. 6102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/45 |
ökölvívás: |
1/63 |
szúrófegyverek: |
30/51 (+4%) |
vágófegyverek: |
4/48 |
ütőfegyverek: |
22/1 (+1%) |
dobófegyverek: |
27/99 (+5%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
26/27 |
2. nyomkövetés: |
56/31 (+8%) |
3. lopás: |
47/7 (+27%) |
4. mászás: |
9/7 |
5. csapdakészítés: |
19/43 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
35/66 (+15%) |
7. gyógyítás: |
81/45 |
8. titkosírás: |
5/31 |
9. felderítés: |
22/95 |
10. szörnyidomítás: |
9/64 |
11. teológia: |
64/13 (+23%) |
12. taumaturgia: |
49/59 (+10%) |
13. szerencsejáték: |
4/86 (+11%) |
14. versengés: |
21/91 (+4%) |
15. zene: |
1/67 (+10%) |
16. szörnyismeret: |
26/55 (+24%) |
17. pszi: |
16/8 (+11%) |
18. zárnyitás: |
15/88 |
19. vadászat: |
11/95 (+7%) |
20. vitalitás: |
1/20 |
21. bányászat: |
15/99 |
22. úszás: |
9/26 |
23. főzés: |
10/22 (+10%) |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz az emberektől (1) csontkulcsot (#74) (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (8x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211) (8x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (9x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (9x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (8x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (8x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (9x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak a 7. fajúaknak |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed. |
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(155,28) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(155,29) művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(155,30) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(156,27) phua-kúp (#372)
(157,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(158,25) magger (#747), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, 30. jellempróba, quwarg parafenomén (#248), őrült varázsló (#255), quwarg nagymester (#214)
(159,24) kultúrmasztodon (#227), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)