Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 19. 9h:09' EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 315. FORDULÓD 1079. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 443 157 | elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 72 70 182 | elmormolod a 72. varázslatot a 70. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: ef 3 505 0 | energia fejlesztése 3 |
* 7. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 8. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 9. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
h 1228 6 | használod az 1228. tárgyat |
fgo | felt. gonoszkodás |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
158 | 159 | 160 | |
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
kno 15 1 | képesség-növelés 15 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-5 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [160,33] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Felfedeztél egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fortuna lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [161,33] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Látsz egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [163,34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a magger bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb első lábát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 3.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
ftv 124 243 | felt. tám/véd. varázslat a 124. varázslatot a 243. szörnyet |
szk 243 | keresed a 243. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: v 10 0 0 | elmormolod a 10. varázslatot |
* 4. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 5. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás -2 pontért |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért |
Erő: | 44 (59) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 31 (41) | Támadás: | 58 (60) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (45) | Védekezés: | 77 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/126 év |
Egészség: | 29 (39) | Életpont: | 566/566 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (57) | Varázspont: | 929/718 | Pénz: | 10532 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/4 | Pszi pont: | 121/-5 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/46 | ökölvívás: | 32/8 (+8%) | szúrófegyverek: | 24/37 (+4%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 12/42 (+4%) |
dobófegyverek: | 27/49 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 637 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/11 (+75%) | 2. nyomkövetés: | 42/55 | 3. lopás: | 2/23 |
4. mászás: | 16/1 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 28/59 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 8/88 |
7. gyógyítás: | 50/45 | 8. titkosírás: | 12/1 | 9. felderítés: | 21/65 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 14/47 | 11. teológia: | 40/33 (+10%) | 12. taumaturgia: | 44/80 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 7/53 | 14. versengés: | 14/27 (+15%) | 15. harcművészetek: | 36/13 (+100%) |
16. zene: | 136/41 (+33%) | 17. szörnyismeret: | 27/84 | 18. pszi: | 12/52 (+48%) |
19. zárnyitás: | 1/41 | 20. vadászat: | 25/97 | 21. bányászat: | 29/65 |
22. testépítés: | 40/97 (+22%) | 23. úszás: | 11/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | harci induló (#443) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálvarázslat (#124) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 81. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 161 (limit: 1685), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18305. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 4 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 293 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 170.30 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
47 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | manakristály (#500) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pszi kő (#248) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
4 | ragasztó (#83) | 5 | ugh méreg (#166) |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | |
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|