313. forduló, 315. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 11. 9h:07'
EZ A 1123. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
1124. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [244,50] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+92 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+326 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 72 69 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 2. KP: vv 182 188 0 elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]

* 3. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 5. KP: v 1 30 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

* 6. KP: v 6 30 20 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 7. KP: hh 2306 1133 1534 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 428.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 407.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (8 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 103 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (8 támadással 238 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 3 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 105, gyógyulás: 4, összesen: -101 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 366.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna! {max. életpontja: 27-32.}

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Kezdesz fázni, a tó vize minél mélyebben jársz, annál hidegebb. Úszik feléd valami. Egy villámrája! (ld. enc.) {max. életpontja: 101-150.}

A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (52 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 drótszőrt. 2 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 106, gyógyulás: 11, összesen: -95 ÉP}

Merőlegesen úszol lefelé, hogy minél előbb kideríthesd van-e feneke a tónak, amit úgy neveznek, feneketlen tó. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy óriás vízi sün! (ld. enc.) {támadása: 0.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-300 életpont.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 300, gyógyulás: 2, összesen: -298 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 399.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+79 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+54 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+50 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+59 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 319.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[243,49] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy verg elmeszaggató. (ld. enc.) {támadása: 53.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a verg elmeszaggató jobb oldalát. (8 támadással 247 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a verg elmeszaggató testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 288 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 507, gyógyulás: 161, összesen: -346 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+77 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+80 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+88 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+51 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ralan Bek előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. [93 pontot használtál fel, van még 226.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 313 9 elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. [45 pontot használtál fel, van még 151.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 151.]

vv 11 elmormolod a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 149.]

v 198 235 50 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

242 243 244 245
48
49
50
51
(243,49) verg elmeszaggató (#430), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(244,50) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg ősmágus (#302), elektromos angolna (#196), villámrája (#405), óriás vízi sün (#410)

[235,50] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}

A tenger mélye felé haladva egyre sötétebb lesz. Úszik feléd valami. Egy trix vadász! {egyik sebzési módja: 3x 6d8+12.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix vadász izmos kis testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 1 861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 103, gyógyulás: 52, összesen: -51 ÉP}

Felfrissít a feneketlen tó vize, és ahogy haladsz lefelé, egyre hidegebb lesz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy óriás vízi sün! {támadása: 0.}

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-274 életpont.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-278 életpont.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 554, gyógyulás: 2, összesen: -552 ÉP}

Felfrissít a feneketlen tó vize, és ahogy haladsz lefelé, egyre hidegebb lesz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy puffadt vízihulla! (ld. enc.) {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 89.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[234,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vastagbőrű mutak. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 170 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (8 támadással 216 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny megtipor. 96 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 100 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 761, gyógyulás: 320, összesen: -441 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [233,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy esthari vérszopó. (ld. enc.) {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó testét. (8 támadással 255 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az esthari vérszopó vörös bundáját. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az esthari vérszopó testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ezerszemű bestia trófeát, és kinyersz egy alkalmas esthari vérszopó trófeát. 10 097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 337, gyógyulás: 298, összesen: -39 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy raaba-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [232,53] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült Baalgarmon szolgája. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 8 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Baalgarmon szolgája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Elhajítod a vacak esthari vérszopó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Baalgarmon szolgája trófeát. 3 025 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 266, gyógyulás: 145, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+59 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [59 pontot használtál fel, van még 21.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[231,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy elemi pulzátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor bal szárnyát. (8 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az elemi pulzátor bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az elemi pulzátor csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 8 225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 337, gyógyulás: 224, összesen: -113 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [13 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

usz 50 úszol 1 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

hh 1554 1660 használod az 1554. tárgyat az 1660. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 20 511 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY)
Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből.

ÓRIÁS VÍZI SÜN (410. SZÖRNY)
Egy óriási süngombolyag hömpölyög feléd. Valószínűleg a hullámok sodorják, gondolod, és elúszol az útjából. Csakhogy a sün még mindig feléd úszik, és méternyi hosszú tüskéi aggasztóan gyorsan közelednek feléd. Nincs más megoldás, fel kell venned a harcot. Csak reménykedj, hogy szigonyod jó helyre sikerül beszúrni a tüskék között, és a sün már az első támadásodtól kileheli a lelkét. Mivel a sün testének lényegi részeihez nem tudsz hozzáférni, vámpirizálni sem tudsz belőle.

VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY)
Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg.

PUFFADT VÍZIHULLA (7092. SZÖRNY)
A puffadt vízihulláról nehéz megállapítani, hogy egy kalandozó vagy egy trix porhüvelye lehet-e. Bárhogy is, a kékes bőrű, ocsmány külsejű teremtmény, foghíjas vigyorral arcán, mintha csak a legvadabb rémálmaid megtestesítője lenne, barátságtalanul fogadja ittlétedet, és már úszik is feléd, hogy lemészároljon. Ideje fogadnod a köszöntését.

ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY)
Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran áldozópapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 56 (77) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 35 (62) Támadás: 78 (81) Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 94 (101) Menekülés: 35 % Életkor: 156/163 év
Egészség: 37 (48) Életpont: 905/415 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (66) Varázspont: 1459/243 Pénz: 2525 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 55/23 Pszi pont: 174/33 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 3347 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 565 TP-t kaptál. Jelenleg 6 401 349 TP-d van. A következő szinthez még 98 651 TP szükséges. Trófeáid: ro'galhal kísértet, Baalgarmon szolgája, triklem drakolder. A 303. fordulódban 67564 arany került a bankszámládra. 68915 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/71 (+24%) ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 21/19
vágófegyverek: 29/70 (+10%) ütőfegyverek: 24/1 lőfegyverek: 35/32 (+3%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
231,54 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 15 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/17 2. nyomkövetés: 70/98 (+30%) 3. mászás: 18/29
4. csapdakészítés: 31/91 (+32%) 5. csapdaészlelés: 21/75 6. gyógyítás: 37/47 (+171%)
7. titkosírás: 8/19 8. felderítés: 27/0 9. szörnyidomítás: 15/18
10. teológia: 77/77 (+36%) 11. taumaturgia: 80/52 (+28%) 12. szerencsejáték: 10/36
13. versengés: 20/34 14. harcművészetek: 21/3 15. zene: 24/18
16. szörnyismeret: 8/68 17. pszi: 22/14 (+7%) 18. zárnyitás: 2/31
19. vadászat: 15/40 20. vitalitás: 16/23 21. bányászat: 30/92
22. úszás: 18/91 (+29%) 23. főzés: 11/76 24. csapatmunka: 4/46

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 319

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (21,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,36,3) áldomás (#6) (22,20)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem 2 (#188) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Techiulan aurája (#261) vízlélegzés (#185)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
pszi-acéltorony (#98) >> bűbájlidérc (#761) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Tyrex bynkó - ennek elkészítéséhez a kegyetlen kalandozók a természet egy szelíd teremtményét pusztították el. Semmisítsd meg egyet oltáromnál e gyalázatos fegyverből!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1187 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 borkonyó bibe (#312) 1 halcsont (#390) 2 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 3 szárnyas hernyó (#69) 8 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
10 madártoll (#112) 3 quwarg tojás (#360) 3 spiritusz (#170)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

230 231 232 233 234 235 236
49
50
51
52
53
54
55
(231,54) Dornodon oltár, 38. jellempróba, elemi pulzátor (#440)
(232,53) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Baalgarmon szolgája (#439)
(233,52) esthari vérszopó (#431), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 24. jellempróba
(234,51) 22. jellempróba, vastagbőrű mutak (#442)
(235,50) feneketlen tó, 31. jellempróba, opati polip (#195), trix vadász (#7087), óriás vízi sün (#410)

Üzenet küldése a karakternek